az ég napnyugtakor felhőkarcolók között
Ron Timehin

Ron Timehin | UK

„A fotózás képessé tesz arra, hogy feldolgozzam, értékeljem és értelmezzem az engem körülvevő világot.”

Ron Timehin Londonban élő profi fotós és producer. A városképekre és portrékra szakosodott Ron változatos ügyfélkört épített ki, melyben olyan márkák sorakoznak, mint például az Apple, az Adidas, az Adobe, az American Express, a Canada Goose, a Nike, az Idris Elba, a Mercedes Benz, a Prada, a Samsung, a Google, az Eurostar, a Sony, a Lacoste, a Red Bull és a Vodafone. Ron 2019-ben kötött európai fotós nagyköveti szerződést a Sonyval és Insider szerződést az Adobeval, és mindkét céggel azóta is szoros együttműködést folytat. Ron munkái számos kiadványban megjelentek, mint a British Vogue, a GQ, a The Evening Standard, a Digital Camera Magazine, a HYPEBEAST, a Highsnobiety, a The Hungry Eye Journal, a Disorder Magazine és a Resource Photography Magazine. Ron ezenkívül társalapítója az Audax ügynökség, mely olyan márkáknak dolgozik mint például az EA Sports, miközben arra is figyel, hogy valamilyen módon a közösséget is támogassa. Bár a Audax még csak egy éve üzemel, munkáin keresztül kb. 250 000 fontot gyűjtött különböző jótékonysági szervezeteknek. Ron „London Fog” címmel adta ki első önálló fényképészeti albumát, melyet olyan ismert könyvesboltok is árultak, mint a Waterstones, online pedig az Amazon. A London Fog egyike volt a The TIMES által 2019-ben megválasztott év fényképészeti albumainak, ez pedig számos sajtómegjelenést eredményezett, például az ITV Newsban. Ron rendszeresen tart fotózással és közösségi médiával kapcsolatos workshopokat az ügyfeleinek, mint az Apple, az Adobe, a Sony, a Canada Goose, a The Photography Show és a Wex Photo Video. Ezek lehetnek gyakorlati és terepen végzett képzések vagy online prezentációk is, melyek közül a legnagyobbnak több mint 15 000 résztvevője volt.

Ron felszerelése

Ron történetei