Cikk azonosítója : 00242466 / Utoljára módosítva: : 05/03/2020

Folyton megszakad a Wi-Fi-kapcsolat

    Tipp

    A különféle Android-verziókban az alábbi lépések eltérőek lehetnek. Annak kiderítéséhez, hogy készülékén az Android melyik verziója fut, keresse meg a Settings (Beállítások) > About phone (Telefon névjegye) > Android version (Android-verzió) lehetőséget, és koppintson rá. Ha nem találja az About phone (Telefon névjegye) elemet a Settings (Beállítások) alatt, koppintson a System (Rendszer) menüre.

    • Indítsa újra a készülékét, kapcsolja ki a Wi-Fi-t, majd kapcsolja ismét be.

     A Wi-Fi be- vagy kikapcsolása 

    • Távolítson el minden védőtokot a készülékről, hogy kiderüljön, javul-e a Wi-Fi jelerőssége.
    • Indítsa újra az útválasztót. Ellenőrizze, hogy az útválasztó rendelkezik-e Wi-Fi certified minősítéssel. A készülék rendelkezik Wi-Fi-tanúsítvánnyal, ezért ha a routernek nincs ilyen tanúsítványa, előfordulhat, hogy nem tudnak egymással megfelelően kommunikálni.

     A router Wi-Fi-tanúsítványának ellenőrzése 

    • Ellenőrizze, hogy a Wi-Fi-router hatótávolságán belül van-e. Ellenőrizze a Wi-Fi-jel erősségét (Wi-Fi ikon) az állapotsoron. Ha a jelerősség alacsony, vagy nincs jel, menjen közelebb a Wi-Fi hotspothoz, azaz a Wi-Fi-hálózatot biztosító eszközhöz.
    • Ellenőrizze, hogy az útválasztó a legújabb verziójú szoftvert használja-e. Az útválasztó szoftverének frissítésére vonatkozó utasításokról az útválasztó gyártójánál érdeklődhet.
    • Használjon statikus IP-címet. Érdeklődjön az internetszolgáltatónál az IP-cím beállításairól.

     Az IP-cím kézzel történő módosítása (Android 10) 

     Az IP-cím kézzel történő módosítása (Android 9/Android 8) 

    • Cserélje le a router Wi-Fi-hálózati biztonsági titkosítását egy másik biztonsági titkosításra. A hálózati biztonság módosításáról az útválasztó használati útmutatójában vagy az útválasztó gyártójánál érdeklődve tudhat meg többet.
    • Ügyeljen arra, hogy potenciálisan zavaró készülékeket vagy eszközöket ne helyezzenek a Wi-Fi-router közelébe.
      A 2,4 GHz-es vagy 5 GHz-es sávszélességen működő vezeték nélküli telefonok, mikrohullámú sütők, babafigyelők, vezeték nélküli hangszórók, monitorok és videoadók zavarhatják a Wi-Fi-hálózat működését. Ha a probléma nem szűnik meg, próbálja meg az útválasztót 5 GHz-es vagy alacsonyabb, 2,4 GHz-es csatorna használatára beállítani.
      A csatorna módosításáról az útválasztó használati útmutatójában vagy az útválasztó gyártójánál érdeklődve tudhat meg többet.
    • Állítsa vissza a gyári adatokat. Időnként ez a legjobb megoldás, ha készüléke nem működik megfelelően, de ügyeljen arra, hogy a művelet törli a készülék belső memóriájában tárolt összes személyes tartalmat. Készítsen biztonsági másolatot a megőrizni kívánt adatokról.

     Adatainak számítógéppel végzett biztonsági mentése 

     Az alkalmazások, a telefonbeállítások és a hívási előzmények biztonsági mentése, illetve szinkronizálása 

     Gyári adatok visszaállítása (Android 10)

     Gyári adatok visszaállítása (Android 9)

     Gyári adatok visszaállítása (Android 8)