Cikk azonosítója : 00242611 / Utoljára módosítva: : 05/03/2020

Nem tudom frissíteni a készülék szoftverét számítógép használatával

    Tipp

    A különféle Android-verziókban az alábbi lépések eltérőek lehetnek. Annak kiderítéséhez, hogy készülékén az Android melyik verziója fut, keresse meg a Settings (Beállítások) > About phone (Telefon névjegye) > Android version (Android-verzió) lehetőséget, és koppintson rá. Ha nem találja az About phone (Telefon névjegye) elemet a Settings (Beállítások) alatt, koppintson a System (Rendszer) menüre.

    • Ellenőrizze, hogy készüléke képernyőjének zárolása fel van-e oldva, és hogy a készülék adatátvitelre van-e beállítva.

     Készüléke adatátvitelre történő beállítása (Android 10/Android 9) 

     Készüléke adatátvitelre történő beállítása (Android 8) 

    • Amikor az Xperia Companion alkalmazással frissíti a készülék szoftverét, a számítógépnek internet-hozzáféréssel kell rendelkeznie.
    • Ha a számítógépen tűzfal működik, győződjön meg arról, hogy az nem akadályozza a megfelelő frissítőalkalmazások futását.

     A tűzfal ellenőrzése 

    • Ha készülékét vállalati hálózathoz kapcsolódva kísérli meg frissíteni, lehetséges, hogy proxykiszolgálót használ. További segítségért forduljon a hálózati rendszergazdához.
    • Ügyeljen arra, hogy a speciálisan a készülékhez készült, eredeti Sony USB-kábelt használja, és a kábel megfelelően csatlakozzon a készülékhez és a számítógéphez.
    • Ellenőrizze, hogy nem sérült-e az USB-kábel. Próbálkozzon meg a számítógép másik USB-portjának a használatával.
    • Ha készülékében van memóriakártya, szüntesse meg a készülék és a számítógép kapcsolatát, és válassza le a memóriakártyát. Ezután vegye ki a memóriakártyát a készülékből, és újból csatlakoztassa a készüléket a számítógéphez.

    A memóriakártya leválasztása