Cikk azonosítója : 00242627 / Utoljára módosítva: : 05/03/2020

A számítógép nem észleli a készüléket, amikor USB-kábellel van csatlakoztatva

    Megjegyzés

    Ha készüléket víz érte, szárítsa ki teljesen az USB-portot, mielőtt USB-kábelt csatlakoztatna hozzá.

    Tipp

    A különféle Android-verziókban az alábbi lépések eltérőek lehetnek. Annak kiderítéséhez, hogy készülékén az Android melyik verziója fut, keresse meg a Settings (Beállítások) > About phone (Telefon névjegye) > Android version (Android-verzió) lehetőséget, és koppintson rá. Ha nem találja az About phone (Telefon névjegye) elemet a Settings (Beállítások) alatt, koppintson a System (Rendszer) menüre.

    • Ellenőrizze, hogy készüléke képernyőjének zárolása fel van-e oldva, és hogy a készülék adatátvitelre van-e beállítva.

     Készüléke adatátvitelre történő beállítása (Android 10/Android 9) 

     Készüléke adatátvitelre történő beállítása (Android 8) 

    • Ügyeljen arra, hogy a speciálisan a készülékhez készült, eredeti Sony USB-kábelt használja, és a kábel megfelelően csatlakozzon a készülékhez és a számítógéphez.
    • Próbálkozzon meg a számítógép másik USB-portjának a használatával, és ellenőrizze, hogy a készülék közvetlenül ahhoz az USB-porthoz csatlakozik-e. Ne használjon USB hubot vagy USB-s hosszabbító kábelt.
    • Próbálkozzon meg másik USB-port használatával, és ellenőrizze, hogy nem sérült-e meg a kábel.
    • Mac használata esetén ellenőrizze, hogy a Mac OS rendszerhez készült Xperia Companion telepítve van-e a számítógépén. A Mac számítógépek nem támogatják az MTP-t, amely a számítógép és az Android-eszköz közötti fájlátvitelhez szükséges bővítmény.
    • Válassza le a készüléket a számítógépről, és törölje a médiatároló rendszeralkalmazásban lévő adatokat a készülékén. Indítsa újra a készüléket, és csatlakoztassa a számítógéphez.

     A médiatároló alkalmazásadatainak törlése (Android 10) 

     A médiatároló alkalmazásadatainak törléséhez (Android 9) 

     A médiatároló alkalmazásadatainak törléséhez (Android 8) 

    • Ha készülékében memóriakártya található, kapcsolja ki a készüléket, és vegye ki, majd tegye vissza a memóriakártyát. Indítsa újra a számítógépet. Kapcsolja be, majd az USB-kábellel csatlakoztassa újra a készüléket a számítógéphez.
    • Indítsa újra a készüléket és a számítógépet.
    • Próbálkozzon meg másik számítógép használatával.
    • Windows N vagy Windows KN használata esetén a fájlátvitel engedélyezéséhez le kell töltenie a Media Feature Pack csomagot. A Windows e verziói nem támogatják az MTP-fájlátvitelt.
    • Frissítse a készülékét, hogy optimális teljesítményt érjen el, és részese legyen a legutóbbi fejlesztéseknek.