Cikk azonosítója : S700024165 / Utoljára módosítva: : 12/07/2018

Xperia táblagépem nem kapcsolódik a vezeték nélküli hálózathoz

Jelen cikk érintett termékei és kategóriái

Xperia táblagépem nem kapcsolódik a vezeték nélküli hálózathoz

Ha az Ön Sony táblagépe nem kapcsolódik a vezeték nélküli hálózathoz, kérjük hajtsa végre az alábbi lépéseket. 

  1. Ellenőrizze a vezeték nélküli hálózat beállításait a táblagépen
    Megjegyzés: Ennél a műveletnél feltételezzük, hogy ismerjük a hálózat nevét, jelszavát és a titkosítás típusát, továbbá azt, hogy a hálózat hibátlanul működik. Más eszközök, pl. okostelefon vagy notebook probléma nélkül kapcsolódnak a hálózathoz. Javasoljuk, hogy jegyezze le a vezeték nélküli hálózat adatait, mert később szüksége lehet rá.
    1. A főképernyőn érintse meg az ST alkalmazás gombot, az Alkalmazás ikont, majd a WiFi-ellenőrző ikont.
    2. Érintse meg a Test gombot, és kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat.
      [Image: Wi-Fi Checker]
    3. A készülék több tesztet futtat, melynek eredményeként hibaelhárító lépések válhatnak szükségessé.
      Ha a javasolt hibaelhárítási lépések ugyanazok maradnak, és a problémát nem oldják meg, kérjük, folytassa a következő lépéssel.
  2. A z útválasztó (router) közelében ellenőrizze a táblagép kapcsolódását.
    Megjegyzés: A vezeték nélküli kapcsolatot befolyásolja az útválasztótól mért távolság és az akadályok, pl. fal, padló, ajtó és egyéb készülékek. Más vezeték nélküli hálózatok zavarhatják az Ön hálózatát, különösen, ha ugyanazt a csatornát használják. 
    1. Ha a táblagép az útválasztó közvetlen közelében kapcsolódik a hálózathoz, de attól távolabb nem, a problémát nem a táblagép okozza, így ebben a kiadványban ezt nem tárgyaljuk. Javasoljuk, hogy próbáljon ki másik vezeték nélküli hálózatot és kommunikációs csatornát is, illetve próbálja az útválasztó antennájának optimális helyét és helyzetét megtalálni. További információkért kérjük, olvassa el az útválasztó kezelési útmutatóját.
    2. Ha a táblagép az útválasztó közvetlen közelében sem kapcsolódik az útválasztóhoz, folytassa a hibakeresést a következő lépéssel.
  3. Ellenőrizze, hogy az útválasztó használ-e MAC-cím szűrést.
    Megjegyzés: A MAC-cím szűrés a hálózati csatoló hardver-azonosítószámának alapján engedélyezi vagy tiltja a kapcsolódást. Ezt az útválasztó beállító menüjében lehet módosítani.
    1. Ha korábban más eszközzel már kapcsolódott a hálózathoz, vagy barátainak minden probléma és beállítás nélkül sikerült kapcsolódni ahhoz, feltételezhető, hogy nincs bekapcsolva a MAC-cím szűrés, ezért folytassa a műveletet a D lépéssel.
    2. Ha nem biztos benne, kérjük, az útválasztó kezelési útmutatójában olvassa el, hogy lehet ellenőrizni vagy kikapcsolni a MAC-cím szűrést, illetve miként lehet az Ön táblagépét hozzáadni az engedélyezett eszközökhöz. A táblagép MAC-címének ellenőrzéséhez érintse meg az Alkalmazások, Beállítások, A táblagépről, majd az Állapot ikont. Megjelenik egy felugró ablak, melyben lefelé görgetve megtalálja a Wi-Fi MAC-címet.
  4. Ellenőrizze, hogy a Sony táblagépen telepítve van-e a legújabb rendszerfrissítés.
    1. Érintse meg az Alkalmazások, Beállítások, majd A táblagépről ikont.
    2. Érintse meg a Rendszerfrissítés ikont.
    3. Ha az Ön táblagépén régebbi verzió fut, kérjük frissítse azt.
      Megjegyzések: 
      • A frissítési utasításokat megtalálhatja ezen a weboldalon is, az Ön modelljére vonatkozó oldal "frissítés" fülén.
      • Ha a hálózathoz történő kapcsolódás az útválasztó közvetlen közelében is bizonytalan, kérjük, a frissítést egy másik vezeték nélküli hálózat segítségével hajtsa végre.
  5. Indítsa újra a Wi-Fi modult
    1. A főképernyőn érintse meg azAlkalmazások, majd a Beállítások ikont.
    2. Érintse meg a Wi-Fi ikon melletti kapcsolót a vezeték nélküli hálózat kikapcsolásához.
      Megjegyzés: Az "ON' jelzi, hogy a vezeték nélküli hálózat be van kapcsolva.
    3. Tartsa nyomva a bekapcsológombot legalább 3 másodpercig.
    4. Amikor a kikapcsolás megerősítését kérő képernyő megjelenik, érintse meg az OK gombot.
    5. Várjon, amíg a táblagép kikapcsol, majd nyomja meg ismét a bekapcsoló gombot.
    6. Amikor a táblagép működésre kész, érintse meg az Alkalmazások, majd a Beállítások ikont.
    7. Érintse meg a Wi-Fi ikon melletti kapcsolót a vezeték nélküli hálózat bekapcsolásához.
    8. Ha a táblagép továbbra sem kapcsolódik az útválasztóhoz, folytassa a hibakeresést a következő lépéssel.
  6. Indítsa újra a táblagépet.
    1. A táblagép bekapcsolt állapotában tartsa nyomva a bekapcsoló gombot 10 másodpercig.
    2. Nyomja meg ismét a bekapcsológombot,és várjon, amíg a táblagép újraindul.
    3. Ha a táblagép továbbra sem kapcsolódik az útválasztóhoz, folytassa a hibakeresést a következő lépéssel.
  7. Törölje a táblagép memóriáját
    Megjegyzés: a memóriatörléssel minden alkalmazás, az ahhoz tartozó adatok (a vezeték nélküli hálózat beállításaival együtt), a Google és az email fiók adatai és a böngésző könyvjelzői törlődnek. A memóriatörlés után az Andrioid market piactérről újratelepítheti az alkalmazásokat.
    1. A főképernyőn érintse meg azAlkalmazások, majd  Beállítások ikont.
    2. Érintse meg Biztonsági mentés & memóriatörlés ikont az Egyéni menüpontban.
    3. Érintse meg a Gyári adatok visszaállítása ikont.
    4. A folytatáshoz érintse meg a Táblagép visszaállítása ikont.
    5. Érintse meg a Mindent töröl gombot, ha meggyőződött arról, hogy minden adat törölhető.
    6. Néhány másodperc múlva a táblagép kikapcsol.
    7. Kövesse azindítás varázsló utasításait, beleértve a vezeték nélküli hálózat beállítását is.
    8. Ellenőrizze, hogy a táblagép csatlakozik-e a vezeték nélküli hálózathoz.
    9. Ha a probléma nem oldódik meg, szakszerviz segítségére lehet szükség.
      Vegye fel velünk a kapcsolatot az ezen az oldalon közölt elérhetőségünk használatával.