Cikk azonosítója : 00242415 / Utoljára módosítva: : 28/08/2020

A telefonom nem kapcsol be

    Ha készüléke nem reagál, amikor be szeretné kapcsolni, végezze el egymás után ezeket a műveleteket. Minden művelet után ellenőrizze, hogy megoldódott-e a probléma, és csak ezt követően próbálkozzon a következővel.

    • Hagyjon elegendő időt a készüléknek az elinduláshoz. Hosszan nyomja meg a bekapcsológombot, amíg a készülék rezegni nem kezd, majd engedje fel. Akár 10 másodpercbe is beletelik, amíg a készülék rezegni kezd.
    • Ellenőrizze, hogy készüléke fel van-e töltve. Ha az akkumulátor le van merülve, akár 30 percig is eltarthat, amíg a készülék reagál a töltésre. Előfordulhat, hogy ezalatt a képernyő sötét marad, és nem jelenik meg rajta töltési ikon. Vegye figyelembe azt is, hogy egy lemerült akkumulátor teljes feltöltése 4 órát is igénybe vehet.
    • Ha készüléke töltésekor problémát tapasztal, először ellenőrizze, hogy eredeti Sony töltőt és kimondottan a készülék töltéséhez készült USB-kábelt használ-e. Próbálja meg a készüléket másik USB-kábellel tölteni, amelyet egy számítógép USB-portjához csatlakoztatott. Ha a készülék elkezd tölteni, ez annak a jele, hogy a töltő nem működik megfelelően.
    • Ha készülékében memóriakártya található, vegye ki, és indítsa újra a készüléket. Ha a memóriakártya eltávolítása megoldja a problémát, valószínűleg az SD-kártya sérült. Ebben az esetben ki kell cserélnie készüléke SD-kártyáját.
    • Ha készüléke nem válaszol vagy nem indul újra normál módon, kényszerítheti az újraindítását vagy a leállítását. Kényszerített újraindítás során nem törlődnek sem a beállítások, sem a személyes adatok.

    A készülék kényszerített újraindítása vagy leállítása 

     Készüléke bekapcsolása 

    • Ha nem sikerül egy kényszerített újraindítási eljárás, próbálkozzon meg a kétperces újraindítási eljárással.

     Kényszerített kétperces újraindítás 

    • Ajánlatos a fontos adatokat lementeni és egy Google-fiókkal szinkronizálni.
    • Az Xperia Companion számítógépes alkalmazással hajthat végre szoftverjavítást a készülék alaphelyzetbe állítása céljából. Ne feledje, hogy szoftverjavításkor minden adat törlődik készüléke belső tárhelyéről. A külső SD-kártyára mentett tartalmak, többek között fényképek, videók és zeneszámok nem törlődnek.

     Adatainak számítógéppel végzett biztonsági mentése 

     Az alkalmazások, a telefonbeállítások és a hívási előzmények biztonsági mentése, illetve szinkronizálása 

     A készülék szoftverének javítása az Xperia Companion segítségével 

    Jegyzet! Ha megpróbálta a következő lépéseket, és a probléma továbbra sem oldódott meg, akkor előfordulhat, hogy javítást kell lefoglalnia.