Cikk azonosítója : 00242474 / Utoljára módosítva: : 27/03/2020

Ezt már próbálta?

    Ha a készülékkel valamilyen probléma van, először az alábbiakat kell megpróbálni.

    Tipp

    A különféle Android-verziókban az alábbi lépések eltérőek lehetnek. Annak kiderítéséhez, hogy készülékén az Android melyik verziója fut, keresse meg a Settings (Beállítások) > About phone (Telefon névjegye) > Android version (Android-verzió) lehetőséget, és koppintson rá. Ha nem találja az About phone (Telefon névjegye) elemet a Settings (Beállítások) alatt, koppintson a System (Rendszer) menüre.

    Újraindítás

    • A készülék újraindításával kikapcsolhatja az összes futó alkalmazást, és memóriát szabadíthat fel. Ez időnként automatikusan megoldja a készülékkel kapcsolatos problémákat. Ha készüléke nem indul újra normál módon, kényszerítheti az újraindítását. Kényszerített újraindítás során nem törlődnek sem a beállítások, sem a személyes adatok.

     A készülék újraindítása

    A készülék kényszerített újraindítása vagy leállítása 

    Frissítés

    • Frissítse a készülékét, hogy optimális teljesítményt érjen el, és részese legyen a legutóbbi fejlesztéseknek.

    Alaphelyzetbe állítás

    • Állítsa vissza a gyári adatokat. Időnként ez a legjobb megoldás, ha készüléke nem működik megfelelően. Mielőtt elkezdené, ellenőrizze, hogy emlékszik-e Google-fiókja felhasználónevére és jelszavára.

     Gyári adatok visszaállítása (Android 10)

     Gyári adatok visszaállítása (Android 9)

     Gyári adatok visszaállítása (Android 8)

    • Ha készülékén nem tudja megnyitni a Beállítások menüt, hajtson végre szoftverjavítást az Xperia Companion számítógépes alkalmazással. Szoftverjavítást akkor is végrehajthat, amikor úgy tűnik, hogy készüléke egyáltalán nem reagál.

     A készülék szoftverének javítása az Xperia Companion segítségével