A táblagép nem kapcsol be, vagy szokatlanul viselkedik
Ha az Ön Sony táblagépe nem kapcsol be, lefagy vagy furcsán viselkedik, kérjük, az alábbiakban keresse ki azt a leírást , mely legjobban megfelel a hibajelenségnek.
- A táblagép nem kapcsol be
- A táblagép lefagy
- A táblagépet nem lehet kikapcsolni
Ha ezek egyike sem írja le megfelelően a jelenséget, kérjük, vegye fontolóra az utolsó szakaszban leírt megoldást:
- Mikor és hogyan végezzünk memóriatörlést?
1. A táblagép nem kapcsol be
- Ellenőrizze, hogy a táblagép megfelelően csatlakoztatva van-e az áramforráshoz.
- Ellenőrizze, hogy a feltöltés jelző, mely a táblagép bekapcsoló és hangerő növelő gombja között található, VILÁGÍT-e.
Ha a feltöltés jelző nem világít, a táblagép nem kap tápfeszültséget. - Ellenőrizze, hogy a hálózati csatlakozó megfelelően csatlakoztatva van-e a táblagép aljzatához. Javasoljuk, hogy húzza ki a dugaszt, ellenőrizze idegen tárgy jelenlétét, majd csatlakoztassa újra. (Ne feledje, hogy a töltő mintegy 15-20 perces töltés után érezhetően felmelegszik.)
- Ellenőrizze, hogy a táblagépet közvetlenül, és a táblagéphez mellékelt töltővel tölti-e; ne használja a számítógép USB-aljzatát.
- Nyomja meg a bekapcsoló gombot.

- Ha a táblagép továbbra sem kapcsol be,
- Tartsa nyomva a bekapcsoló gombot legalább 10-15 másodpercig (a LED 1-2-szer felvillan).
- Nyomja meg a bekapcsoló gombot újból.
- Ha a probléma nem oldódik meg, szakszerviz segítségére lehet szükség. Kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
2. A táblagép lefagy
- Tartsa nyomva a bekapcsoló gombot legalább 10-15 másodpercig a táblagép kikapcsolásához.
Megjegyzés: a nem mentett adatok elvesznek.
- Nyomja meg a bekapcsoló gombot újból.
- Ha a táblagép ismét lefagy, jegyezze meg, melyik alkalmazás használata közben fordult elő a jelenség.
- Ellenőrizze, van-e elérhető frissítés az adott alkalmazáshoz a Google Play áruházban.
- Érintse meg az Alkalmazások&Widgetek, majd a Play Store ikont
- Érintse meg a Letöltés ikont a jobb felső sarokban.

- Az Ön Google fiókjához kapcsolt alkalmazások listája megjelenik, és az elérhető frissítések a bal felső részen lesznek kiemelve.
- Telepítse a megfelelő frissítéseket és próbálkozzon újra.
- Ellenőrizze, hogy az alkalmazás kifejezetten kompatibilis-e az Ön Sony táblagépével, illetve legalább Android 4.0 vagy újabb operációs rendszert futtató készülékekkel. A Play Store változatos eszközökhöz kínál alkalmazásokat, így nem minden alkalmazás kompatibilis minden eszközzel.
- Vegye fontolóra egy memóriatörlés végrehajtását, mellyel eredeti állapotába állíthatja vissza a táblagépet.
3. A táblagépet nem lehet kikapcsolni
- Tartsa nyomva a bekapcsoló gombot legalább 10-15 másodpercig a táblagép kényszerített kikapcsolásához.
Megjegyzés: a nem mentett adatok elvesznek.
4. Mikor és hogyan végezzünk memóriatörlést?
Ha az Ön Sony táblagépe olyan szokatlan jelenséget mutat, mely a fenti leírások között nem szerepel, vagy a fenti műveletekkel nem szüntethető meg, javasolt a memóriatörlés végrehajtása.
- Kapcsolja be a táblagépet.
- A főképernyőn érintse meg az Alkalmazások & widgetek ikont a jobb felső sarokban.
- Érintse meg a Beállítások, majd a Biztonsági mentés & visszaállítás ikont.
- Kapcsolja be azt a visszaállítási funkciót, melyre szüksége van, pl. Saját adatok biztonsági mentése és Automatikus visszaállítás.
- Érintse meg a Gyári adatok visszaállítása ikont.

- Mielőtt továbblépne, ellenőrizze, hogy a személyes adatait, pl. a Google fiók, a vezeték nélküli hálózat stb. adatait feljegyezte-e.
- A folytatáshoz érintse meg a Táblagép visszaállítása ikont.
- Érintse meg a Mindent töröl gombot, ha meggyőződött arról, hogy minden adat törölhető.
- Néhány másodperc múlva a táblagép kikapcsol.
- Futtassa le az indítás varázslót.
- Keresse fel a Play Store áruházat a szükséges alkalmazásokújratelepítéséhez.