Cikk azonosítója : 00242635 / Utoljára módosítva: : 05/03/2020

Nem működik az MMS szolgáltatás

    • Ellenőrizze, hogy a hálózatüzemeltető és/vagy az előfizetése támogatja-e az MMS (Multimedia Messaging Service) szolgáltatást.
    • Töltse le automatikusan az MMS- és internetbeállításokat.

    Az internet- és MMS-beállítások letöltése 

    • Az üzenetkezelési és internetbeállításokat bármikor megadhatja manuálisan is a készüléken. Szükség esetén a hálózatüzemeltetőtől kérje el a megfelelő adatokat.

    Internet- és MMS-beállítások hozzáadása 

    • A jelerősséget az állapotsoron ellenőrizve győződjön meg arról, hogy a készülék csatlakozik hálózathoz. Ha a jel gyenge vagy nem észlelhető, menjen egy nyitott, akadályoktól mentes helyre vagy ablak közelébe.
    • A készülék memóriáját ellenőrizve állapítsa meg, hogy rendelkezésre áll-e szabad memória. Ha a memória megtelt, hely felszabadításához távolítson el üzeneteket.

    A memória állapotának megtekintéséhez 

    Üzenet törlése 

    Beszélgetések törlése 

    • Ellenőrizze, hogy engedélyezve van-e az MMS-ek automatikus letöltése az üzenetbeállítások között.

    Automatikus MMS-letöltés engedélyezése 

    • Üzenetek küldésekor használja a teljes telefonszámot. Az országhívószám megadásakor a „00” helyett használja a „+” jelet.
    • Kapcsolja ki, majd kapcsolja be újra a készüléket. Ezzel a művelettel kikapcsolja az összes futó alkalmazást, és memóriát szabadít fel, ami időnként automatikusan megoldja a problémát.
    • Frissítse a készülékét, hogy optimális teljesítményt érjen el, és részese legyen a legutóbbi fejlesztéseknek.