Cikk azonosítója : 00155224 / Utoljára módosítva: : 25/02/2019

Segítségre van szükségem a MySony fiókommal, vagy a termék MySony oldalon történő regisztrációjával kapcsolatban

Jelen cikk érintett termékei és kategóriái

Ez az oldal további információt nyújt a MySony szolgáltatásról, valamint segít a termékregisztrációval és a fiókkal kapcsolatban felmerülő problémák megoldásában.

Fiók

Termékek

 


Fiók

Probléma a bejelentkezéssel: Nem tudok hozzáférni a saját fiókomhoz

Amennyiben nem tud hozzáférni a saját fiókjához, ellenőrizze, hogy

  • pontosan írta-e be az e-mail-címét
  • ha az e-mail-cím helyes, azonban nem emlékezik a jelszóra, használja az Elfelejtett jelszó funkciót.
    A jelszó visszaállításához adja meg születési dátumát.

 

A fiókomat letiltották

Amennyiben 11 alkalommal tesz sikertelen bejelentkezési kísérletet, fiókját 120 percre letiltjuk.
Ezen időtartam leteltével újra próbálkozhat.  

  • Győződjön meg arról, hogy a Caps Lock vagy a Num Lock billentyű nincs-e bekapcsolva, és helyes jelszót ad meg.
  • 120 perc elteltével visszaállíthatja a jelszót az Elfelejtett jelszó funkció segítségével.

MySony bejelentkezési képernyő

Frissíteni szeretném a fiókomat

Az e-mail-cím, illetve a levelezési cím frissítéséhez kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Jelentkezzen be MySony fiókjába
  2. Válassza a Saját fiók adatai lehetőséget 
  3. Frissítse az érintett részeket

 

Meg tudom változtatni a jelszót?

A jelszó megváltoztatásához:

  1. Jelentkezzen be MySony fiókjába
  2. Válassza a Saját fiók adatai lehetőséget 
  3. Görgessen le a Jelszó módosítása részig, majd nyomja meg a Frissítés gombot
  4. Adja meg a jelenlegi és az új jelszót
  5. A megerősítéshez kattintson a Mentés gombra

 

Törölni szeretném a fiókomat

Sajnálnánk, ha távozna, azonban fiókját a következő lépésekkel törölheti:

  1. Jelentkezzen be MySony fiókjába
  2. Kattintson a Saját fiók adatai lehetőségre 
  3. Görgessen az oldal aljára, és válassza ki a Fiók eltávolítása opciót

 

Termékek

Mi a teendő, ha nem találom azt a terméket, amelyet regisztrálni szeretnék?

  1. Először győződjön meg arról, hogy az Ön által regisztrálni kívánt termék Sony Electronics termék. Amennyiben rendelkezik Sony Mobile eszközzel (Xperia) vagy Sony Professional termékkel, látogassa meg az alábbi oldalakat:
  2. Amennyiben biztos abban, hogy terméke Sony Electronics termék, és kézzel adta meg a nevét, de nem találja, akkor próbálja megkeresni a legördülő menüben.
  3. Előfordulhat, hogy a termék nem található az adatbázisunkban, ha az előbbi két opcióval nem találja a terméket. A megerősítéshez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

 

Hogyan frissíthetek vagy távolíthatok el terméket?

Ha frissíteni szeretné a terméket, illetve el szeretné távolítani azt fiókjából, kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Jelentkezzen be MySony fiókjába
  2. Lépjen a Termékek menübe, és válassza ki az adott terméket
  3. Válassza a „Termékregisztrációs adatok módosítása” vagy az „Eltávolítás a listából” elemet

 

Nem tudok regisztrálni, mert a weboldal nem fogadja el a sorozatszámomat

Szerencsére a sorozatszám megadása nem kötelező, így kihagyhatja.

Ha nem biztos abban, hol találja a sorozatszámot, kérjük tekintse meg a súgó oldalunkat. Ez az oldal megmutatja, hol találhatja a modellt és a sorozatszámot.

 

Hol ellenőrizhetem azt, hogy a termékregisztráció sikeresen megtörtént-e?

  1. Kattintson a „Termékek” fülre
  2. Győződjön meg arról, hogy a termék elérhető-e.
  3. Ha nem érhető el, illetve nem volt frissítve, kérjük próbálja meg újból regisztrálni vagy frissíteni a terméket.
    Ha ezek után sem tudja regisztrálni a terméket, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.