Cikk azonosítója : 00155224 / Utoljára módosítva: : 12/07/2018

Segítségre van szükségem a MySony fiókommal, vagy a termék MySony oldalon történő regisztrációjával kapcsolatban

Jelen cikk érintett termékei és kategóriái

Ez az oldal további információt nyújt a My Sony szolgáltatásról, valamint segít a termékregisztrációval és a fiókkal kapcsolatban felmerülő problémák megoldásában.

Fiók

Termékek


Fiók

Probléma a bejelentkezéssel: Nem tudok hozzáférni a saját fiókomhoz

Amennyiben nem tud hozzáférni a saját fiókjához, ellenőrizze, hogy

  • pontosan írta be az e-mail-címét
  • ha az e-mail-cím helyes, azonban nem emlékezik a jelszóra, használja az Elfelejtett jelszó funkciót. Válaszoljon a biztonsági kérdésre, és adja meg a születési évét a jelszó visszaállításának érdekében.

 

Mi a teendő, ha elfelejtettem a biztonsági kérdést?

Amennyiben fiókját letiltották, a következő két lehetőség közül választhat:

  1. Vegye fel velünk a kapcsolatot! Kapcsolati központunk szakértői feloldhatják az Ön fiókját. Ennek elkerülése érdekében a jövőben másik biztonsági rendszert fogunk alkalmazni.
  2. Hozzon létre új fiókot egy másik e-mail-címmel.

 

A fiókomat letiltották

Ha többször próbálkozik a bejelentkezéssel sikertelenül, a fiókot 120 percre zároljuk.
A beállított időtartam elteltével újra próbálkozhat.  

  • Győződjön meg arról, hogy a Caps Lock vagy a Num Lock billentyű nincs-e bekapcsolva, és helyes jelszót ad meg.
  • 120 perc elteltével visszaállíthatja a jelszót az Elfelejtett jelszó funkció segítségével.

MySony bejelentkezési képernyő

Frissíteni szeretném a fiókomat

Az e-mail-cím, illetve a levelezési cím frissítéséhez kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Jelentkezzen be My Sony fiókjába
  2. Lépjen a Saját fiók részre
  3. Frissítse az érintett részeket

 

Meg tudom változtatni a jelszót?

A jelszó megváltoztatásához:

  1. Jelentkezzen be My Sony fiókjába
  2. Lépjen a Saját fiók részre
  3. Görgessen lejjebb a Jelszó megváltoztatása részig
  4. Adja meg a régi és az új jelszót
  5. A Jelszó megváltoztatása gombra kattintva erősítse meg azt

 

Törölni szeretném a fiókomat

Sajnálnánk, ha távozna, azonban fiókját a következő lépésekkel törölheti:

  1. Jelentkezzen be My Sony fiókjába
  2. Kattintson a Fiókadatok elemre 
  3. Görgessen az oldal aljára, és válassza ki a Fiók eltávolítása opciót

Fiók eltávolítása

 

Termékek

Mi a teendő, ha nem találom azt a terméket, amelyet regisztrálni szeretnék?

  1. Először győződjön meg arról, hogy az Ön által regisztrálni kívánt termék Sony Electronics termék. Amennyiben rendelkezik Sony Mobile eszközzel (Xperia) vagy Sony Professional termékkel, látogassa meg az alábbi oldalakat:
  2. Amennyiben biztos abban, hogy terméke Sony Electronics termék, és kézzel adta meg a nevét, de nem találja, akkor próbálja megkeresni a legördülő menüben.
  3. Előfordulhat, hogy a termék nem található az adatbázisunkban, ha az előbbi két opcióval nem találja a terméket. A megerősítéshez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

 

Hogyan frissíthetek vagy távolíthatok el terméket?

Ha frissíteni szeretné a terméket, illetve el szeretné távolítani azt fiókjából, kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Jelentkezzen be My Sony fiókjába
  2. Lépjen a Termékek menübe, és válassza ki az adott terméket
  3. Válassza ki a „Termék részleteinek módosítása” vagy a „Termék eltávolítása” opciót

 

Nem tudok regisztrálni, mert a weboldal nem fogadja el a sorozatszámomat

Szerencsére a sorozatszám megadása nem kötelező, így kihagyhatja.

Ha nem biztos abban, hol találja a sorozatszámot, kérjük tekintse meg a súgó oldalunkat. Ez az oldal megmutatja, hol találhatja a modellt és a sorozatszámot.

 

Hol ellenőrizhetem azt, hogy a termékregisztráció sikeresen megtörtént-e?

  1. Kattintson a „Termékek” fülre
  2. Győződjön meg arról, hogy a termék elérhető-e.
  3. Ha nem érhető el, illetve nem volt frissítve, kérjük próbálja meg újból regisztrálni vagy frissíteni a terméket. Ha ezek után sem tudja regisztrálni a terméket, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.