Cikk azonosítója : 00155224 / Utoljára módosítva: : 23/05/2019

Segítségre van szükségem a MySony fiókommal, vagy a termék MySony oldalon történő regisztrációjával kapcsolatban

Jelen cikk érintett termékei és kategóriái


 

Érvénytelen e-mail-cím vagy jelszó

 

1. lépés: Ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg a regisztrált e-mail-címet

Előfordulhat, hogy egyes karakterek rossz helyen vannak vagy rossz e-mail-címet adott meg:

  • A MySony össze van kapcsolva más olyan Sony szolgáltatások fiókjaival, mint a PlayStation Network, a Sony Home Entertainment, az Xperia stb.: a MySony fiókba való bejelentkezéshez használhatja az egyéb Sony fiókjaihoz tartozó e-mail-címét.
     
  • Ha korábban létrehozott Sony fiókot, de nem hitelesítette azt e-mailben a megadott időkereten (72 óra) belül, nem fogja tudni használni az adott fiókot. Ne feledje, hogy ez minden Sony szolgáltatásra vonatkozik. Jelentkezzen be a meg nem erősített fiókba, kérje az aktiváló/hitelesítő hivatkozás újraküldését, és aktiválja fiókját e-mailben.

 

2. lépés: Az „Elfelejtett jelszó” funkció használata

Visszaállíthatja jelszavát, ha megpróbálkozik az alábbi jelszóvisszaállítási lehetőségekkel:

  1. Adja meg a regisztrációkor megadott születési dátumot
  2. Válaszolja meg a biztonsági kérdést
  3. Mobiltelefonos hitelesítés (Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést? – hivatkozás az alábbi fejezetre)

Ha sikeresen elvégezte az említett lépéseket, egy hivatkozást kap, mellyel visszaállíthatja jelszavát. Ha nem érkezett meg az e-mail, kérjük, ellenőrizze a kéretlen levelek (spamek) mappáját. Ha ez nem segít, próbáljon meg ismét hivatkozást kérni, vagy várjon 24 órát, és próbálja újra.

Megjegyzés: ha a három lehetőség valamelyike sikertelen, rendszerünk azonnal arra kéri Önt, hogy lépjen kapcsolatban az ügyfélszolgálattal. Ne feledje, hogy a további lehetőségekkel továbbra is próbálkozhat!
 

A MySony fiókomat zárolták

„Elérte a sikertelen próbálkozások maximális számát. Biztonsága érdekében fiókját 120 percre zároltuk.”

Miután letelt a 120 perc, ellenőrizze, hogy a billentyűzet Caps Lock vagy Num Lock funkciójának be- vagy kikapcsolt állapota nem befolyásolja-e a jelszó megadását.
Vagy egyszerűen állítsa vissza a jelszót az „Elfelejtett jelszó” funkcióval.

 

Módosítások végrehajtása egy MySony fiók esetén

Fiókadatok (e-mail-cím, jelszó és cím) módosítása

  • Jelentkezzen be MySony fiókjába
  • Válassza a [Saját fiók adatai] lehetőséget
  • Frissítse az érintett részeket

 

Törölni szeretném MySony fiókomat

Sajnálnánk, ha távozna, azonban fiókját a következő lépésekkel törölheti:

  • Jelentkezzen be MySony fiókjába
  • Kattintson a [Saját fiók adatai] lehetőségre
  • Görgessen az oldal aljára, és válassza a [Fiók eltávolítása] lehetőséget
     

A MySony összekapcsolása más Sony szolgáltatásokhoz tartozó fiókokkal

Ha már van fiókja egy másik Sony szolgáltatással kapcsolatban, akkor bejelentkezhet a MySony szolgáltatásba az érintett fiók adataival. Ezután egy üzenetet kap, mely arra kéri, hogy frissítse fiókját. Előfordulhat, hogy a frissítés elvégzéséhez további adatokat kell megadnia. Ha pedig létrehoz egy MySony fiókot, akkor használhatja azt az egyéb Sony szolgáltatásokba való bejelentkezéshez.

A Sony csoport következő szolgáltatásainak egyikéhez tartozó fiók(ok)at kapcsolhatja össze:

A Sony Europe-on elérhető szolgáltatások:

  • MySony
  • Sony közösség

A Sony csoport más vállalatain keresztül elérhető szolgáltatások:

  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
  • PlayStation™ Plus
  • PlayStation™ Video
  • PlayStation™ Music
  • PlayStation™ Now
  • PlayStation™ Vue

 

Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést?

  1. Jelentkezzen be a MySony szolgáltatásba, válassza a [Saját fiók] lehetőséget, majd görgessen le az [Egyéb biztonsági részletek módosítása] lehetőséghez.
  2. Válassza a [Kétlépéses hitelesítés] lehetőséget (az oldal alján), majd a [Szerkesztés] opciót.
  3. Adja meg telefonszámát.
  4. Egy hatjegyű kódot kap, mellyel aktiválhatja a kétlépéses hitelesítést.

Helyettesítő kódok

Ha bármilyen okból nem kapja meg a kétlépéses hitelesítéshez szükséges kódot, egy helyettesítő kód használatával jelentkezhet be. Tíz kódot kap, melyek mindegyikét csak egy alkalommal használhatja.

 

Mi a teendő, ha nem találom azt a terméket, amelyet regisztrálni szeretnék?

  1. Először kérjük, győződjön meg róla, hogy a regisztrálni kívánt termék a Sony Electronics terméke (például tv-készülék, valamint audio- és fényképészeti termékek). Amennyiben rendelkezik Sony Mobile eszközzel (Xperia) vagy Sony Professional termékkel, látogassa meg az alábbi oldalakat:
  1. Amennyiben biztos abban, hogy terméke Sony Electronics termék, és kézzel adta meg a nevét, de nem találja, akkor próbálja megkeresni a legördülő menüben.
     
  2. Ha egy Európán kívüli régióban (pl. az ázsiai-csendes-óceáni térségben, Amerikában stb.) vásárolta a terméket, kérjük, a termék regisztrálásához látogasson el az adott régióhoz tartozó weboldalra. A MySony szolgáltatásban jelenleg nem regisztrálhatók Európán kívül vásárolt termékek. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.
  1. Előfordulhat, hogy a termék nem található az adatbázisunkban, ha az előbbi két opcióval nem találja a terméket. A megerősítéshez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.