Miért érdemes fiókot létrehoznia?

Ajánlatok és promóciók
Megkaphatja a legfrissebb híreket és ajánlatokat

Az Ön terméke
Ötleteket, tippeket kaphat és megtekintheti az útmutatókat

Támogatás a Sonytól
Töltse le ingyenes mobilalkalmazásunkat a széleskörű ügyfélszolgálatért

Tanulás és kapcsolatok
Csatlakozzon a beszélgetéshez a közösségünkben

Segítségre van szüksége? Böngésszen a gyakran ismétlődő kérdések között

Csatlakozzon! További információkat a videóban talál.

Ismerje meg, milyen előnyöket kínál egy MySony-fiók. Minden információt egyszerűen megtalálhat egy helyen.

Get involved! Watch the video to find out more.
 

A Sony szolgáltatásainak összekapcsolt fiókjai

A Sony csoport számos online szolgáltatását elérheti ugyanazokkal a bejelentkezési adatokkal, ha összekapcsolja a fiókokat.

Miért érdemes összekötni a fiókjait?
  • Ugyanazokkal a bejelentkezési adatokkal (e-mail-címmel és jelszóval) a Sony csoport számos online szolgáltatását elérheti.
  • Az összes fiókját gyorsan és egyszerűen frissítheti – a rendszer szinkronizálja az összekötött fiókok adatait.
Milyen fiókokat lehet összekötni?
    A Sony csoport következő online szolgáltatásaihoz tartozó fiókjait kötheti össze:

    A Sony Europe szolgáltatásai
  • MySony
  • Közösség

  • A Sony csoport más vállalatainak szolgáltatásai:
  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • Xperia Care
  • My Support
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

    Egyes szolgáltatások nem feltétlenül érhetők el minden országban/régióban.

    A fiókok összekötéséhez az egyes fiókoknál bejegyzett e-mail-címnek egyezniük kell.

    Az alapvető fiókadatokat szinkronizálja a rendszer.

    A következő adatokat szinkronizálja a rendszer az összekötött
    fiókok között:

  • Bejelentkezési azonosító (e-mail-cím)
  • Jelszó
  • Születési dátum
  • Lakóhely szerinti ország/régió
  • Név
  • Nem
  • Nyelvi beállítás
  • Cím
  • Telefonszám
  • Biztonsági kérdés
  • Válasz a biztonsági kérdésre

  • A fiókadatai megváltoztatásához elég egy helyen végrehajtania a módosítást, a rendszer automatikusan frissíti minden összekötött fiókját.
Hogyan történik a meglévő fiókok összekötése?
    Amikor először jelentkezik be olyan fiókba, amely a Sony csoport fenti szolgáltatásainak valamelyikéhez kapcsolódik, a rendszer kérni fogja annak bővítését.
    Előfordulhat, hogy a bővítés befejezéséhez további adatok megadása szükséges.

    Ha végzett egy fiók bővítésével, a fenti szolgáltatások bármelyikének fiókjába történő bejelentkezéskor a rendszer kérni fogja a két fiók összekötését (amennyiben a két fióknál ugyanaz az e-mail-cím van megadva). Ellenőrzést végzünk annak megerősítése érdekében, hogy az alapvető fiókadatok egyeznek. Ha nem egyeznek, az összekötés végrehajtása előtt a rendszer kéri az aktuális adatok megadását.
Hogyan használja a szinkronizált bejelentkezési adatait a Sony csoport másik szolgáltatásának eléréséhez?
    Ha van bővített fiókja (vagy több összekötött fiókja), lehetősége van egyetlen bejelentkezési adatsorral könnyedén elérni a Sony csoport fenti szolgáltatásainak bármelyikét.

    Az első bejelentkezéskor a rendszer kérni fogja egy rövid fiókregisztrálási űrlap kitöltését. Az alapvető fiókadatokat beolvassa a már meglévő bővített fiókból (vagy az összekötött fiókokból), így azokat nem kell újra megadnia. Előfordulhat, hogy a regisztráció befejezéséhez további adatok megadása szükséges.

    Alapvető fiókadatait a fiók regisztrálásának befejezését követően megjelenítheti és módosíthatja.
A Sony csoport mely vállalata kezeli az összekötött fiókjaimat?
    Minden egyes igénybe vett szolgáltatás esetében az azt korábban is biztosító Sony-vállalat kezeli az adott szolgáltatáshoz tartozó fiókot (valamint a szolgáltatás igénybe vétele során összegyűjtött összes adatot) a saját adatvédelmi szabályzatával összhangban. Ezen nem változtat a fiókok összekötése.

    Ha szeretné gyakorolni a személyes adatokhoz fűződő jogainak bármelyikét (például a hozzáférés jogát) valamely fiókja esetében, akkor forduljon a Sony csoport adott fiókot kezelő vállalatához a vonatkozó adatvédelmi nyilatkozatban leírt módon.