Cikk azonosítója : 00172954 / Utoljára módosítva: : 12/12/2018

KÉRÉS A VAIO FIT 11A SZEMÉLYI SZÁMÍTÓGÉP HASZNÁLATÁNAK BESZÜNTETÉSÉRE

    Frissítés: Javítási program a VAIO Fit 11A készülékekhez ( 2014 április 24. )

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Az előző felhívásunk kiegészítéseként tájékoztatjuk, hogy folyamatosan fogadjuk az ingyenes akkumulátor cserére vonatkozó regisztrációkat. Külső beszállítónk 2014 május közepétől kezdi meg az akkumulátorok cseréjét.

    Kérjük, a sorozatszám alábbi helyre való beírásával ellenőrizze, hogy érintett termékkel rendelkezik-e.

    Egyszerűen kövesse a kapcsolatfelvételhez szükséges lépéseket, és mi felhívjuk, hogy tájékoztassuk a lehetőségeiről. . Másik lehetőségként, ha problémái vagy kérdései vannak, felhívhatja ügyfélszolgálatunkat a 0617779151 számon (hétfő – péntek, 9:00 - 18:00).

    A Sony elnézését kéri a probléma által okozott esetleges kellemetlenségekért.

    KÉRÉS A VAIO FIT 11A SZEMÉLYI SZÁMÍTÓGÉP HASZNÁLATÁNAK BESZÜNTETÉSÉRE

    Tisztelt Vásárlónk!

    Megállapítottuk, hogy egy külső szállítótól származó, ki nem vehető akkumulátor meghibásodhat és túlmelegedést okozhat.

    Ez a PC házának részleges elégését eredményezi.

    Az akkumulátor a 2014. februárban kibocsátott VAIO Fit 11A típusban található. Az érintett európai termékek a következők:

     SVF11N16CTB  SVF11N1L2RP
     SVF11N1A4E  SVF11N1L2RS
     SVF11N1C5E  SVF11N1M2ES
     SVF11N1L2EB  SVF11N1S2EB
     SVF11N1L2EP  SVF11N1S2ES
     SVF11N1L2ES  SVF11N1S2RS

    Amennyiben a fent felsorolt valamely személyi számítógép birtokában van, a biztonsága érdekében azonnal kapcsolja ki a PC-jét, bontsa a hálózati adapter csatlakozását, és hagyja abba a használatát.

    Kérjük, a sorozatszám alábbi helyre való beírásával ellenőrizze, hogy érintett termékkel rendelkezik-e.

    Egyszerűen kövesse a kapcsolatfelvételhez szükséges lépéseket, és mi felhívjuk, hogy tájékoztassuk a lehetőségeiről. . Másik lehetőségként, ha problémái vagy kérdései vannak, felhívhatja ügyfélszolgálatunkat a 0617779151 számon (hétfő – péntek, 9:00 - 18:00).

    A Sony elnézését kéri a probléma által okozott esetleges kellemetlenségekért.

    Ellenőrizze, hogy készüléke ténylegesen érintve van-e