3878

4.5 termék 3,878 vásárlói vélemény alapján

2907
535
211
92
133
Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Kialakítás

Kiváló

Egyszerű használat

Figyelem: A termékekről írt értékelésekben termékváltozatok jelenhetnek meg. A termékekről írt értékelésekben olyan termékváltozatok, szolgáltatások és/vagy funkciók szerepelhetnek, amelyek nem érhetők el minden országban.

Leghasznosabb pozitív értékelés
0

Not disappointed

139 cm (55") 2022.04.26. Rendezés elve: Mezz888 (Egyesült Királyság)

I brought this 2 weeks ago and its truly the best spent money. Im a big film watcher the oled hd quality is amazing even on the fast paced action films no pixelating and great colour. The inbuilt sound is like being at the cinema better than a surround sound system then you have the bonus of Sony Bravia and 5 credits to redeem against some of the latest films gives you a chance to really see the quality of the tv

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

10

0

Leghasznosabb negatív értékelés
0

Software lagging and Wi-Fi issues

139 cm (55") 2023.04.25. Rendezés elve: Josh7777 (Egyesült Királyság)

I brought this a month ago I am not happy with the software which is lagging and Wi-Fi is not connecting properly or quickly it is taking more time to connect

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

5

0

3,880 vásárlói vélemény

Modellek

0

Love this TV!

139 cm (55") 2024.02.18. Rendezés elve: Dazmart (Egyesült Királyság)

Breathtaking visuals and impressive audio. Very stylish to boot. Delivers in every way.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Good Tv but lacking some apps

139 cm (55") 2024.02.18. Rendezés elve: Ed 001 (Egyesült Királyság)

Generally good TV but I would say it lacked some apps. The Apps that it came with lacked features example ITVX did not have live broadcast. I have 2 4K Sonys and 2 4K LG G3's. LG ssem to give you more. To get the live broadcast you need to get a Fire Stick.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Love everything about it

139 cm (55") 2024.02.14. Rendezés elve: SonyLoverSince80s (Egyesült Királyság)

I bought it more than 2 and a half years ago and I’m still in love with everything. The design. The precision of every detail. Ooo the sound and the display 😍😍 love it. Love the menu. Love the remote even ✨ and for me it’s still the best in class even now!!!

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

No words just an awesome tv set

65" class (64.5" diag) 2024.02.05. Rendezés elve: JoseNG (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Coming from an LG C1 I must say this tv looks amazing I love it so far. Great great picture quality and really good sound as well. My only complaint tho is that the Bravia core app is useless because I can’t create and account. So as of right now I can’t really enjoy the Sony Bravia app which really sucks

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2024.02.06.

Hi JoseNG,

We're sorry you've been running into difficulty creating an account and activating the BRAVIA CORE app on your TV. The voucher code is prepopulated on your device and varies by promotion. A Bravia Core account can be created using an individual Email Address and a Password, or you can use the Sign with Google and your Google account and password to create an account and login. When an account is created, a confirmation email is sent from noreply@sonypicturescore.com. You must verify the account creation by clicking on the Click here to verify your email link in the body of the email. If you have not received one or you can't register for an account on the app, make sure the latest available version of the BRAVIA CORE app is installed (via the Google Play Store app). You may also need to check your Internet connection and ensure the TV is connected to a stable connection.

We do have an instructional video on how to register for BRAVIA CORE on BRAVIA XR TVs here: https://www.sony.com/electronics/support/articles/00281877

If you are unsuccessful at resolving this issue, please visit the link below for additional support.
https://www.sonypicturescore.com/faq/en/us

If you need further assistance regarding your concern, you can email us at socialsupport@am.sony.com with the following details:

Name:
Sony Username:
Model Number:
Issue:
Telephone Number:

Despite your concerns, we're happy that you appreciate outstanding picture and sound quality this TV delivers. Thank you for sharing your feedback and for choosing Sony! -Jess

0

A80J let down by software issues

139 cm (55") 2024.02.04. Rendezés elve: jackpj (Egyesült Királyság)

Bought in Oct 22 and quickly started having problems with the EPG for sat and anntenna TV signals. TV very slow to boot up and the EPG was even slower to load and update when switching pages. Considered sending the set back but persevered after several 'Reset to Factory Settings' made some improvements but they were only temporary. Generally the picture quality is good but the EPG has grown increasingly lumpy. The past two months the set has started changing TV channel on it's own, sometimes repeatedly, requiring the set to be turned off at the wall to correct. Then it started turning off for no reason and most times would come back on again for a minute or two before going off again, often multiple times before we gave up and performed the built in software reset. The set was unusable for long periods when we would want to watch it and recently we performed another Back to Factory Default Settings which of course dumps all of the favourite lists, passwords for streaming services etc. The past four days the TV has worked reasonably OK but the EPG is starting to run slowly again. Also during the probems the TV would not always recognise that it was connected to a soundbar via the eArc function and after around 12 months it stopped working with the hard disc via the USB3 connection to record or play videos. The worst software I have experienced on a TV. I will probably see about returning it under the extended warranty and see if that helps in which case I will update my review. Meanwhile I've just bought another set from another manufacturer!

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Átlagos

Egyszerű használat

Gyenge

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony support team
2024.02.06.

Hi jackpj,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that your TV had multiple issues.
Having read your feedback, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us here: https://cutt.ly/q8P6ehW, (Copy and paste the link in your browser).

Hana @Sony support UK

0

Excellent Television

139 cm (55") 2024.01.31. Rendezés elve: Daviton (Egyesült Királyság)

Tv is an excellent item I'm very happy with this product

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

New Sony Tele

139 cm (55") 2024.01.24. Rendezés elve: Bbcderyhgf (Egyesült Királyság)

We,ve had the telly for a couple of month now & its ok. We have tried, in vain, to sort out the glare but it is really bad watching any movies/tv that are filmed in the night, lights, the sun etc make sure that you do not see much, we,ve tried the help, every hue, brilliance etc setting but no real joy, so the lights have to go out & blinds closed if we watch progs etc that are filmed at night!

Teljesítmény

Átlagos

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2024.01.26.

Hi,
Thank you for your review.

We're glad to hear that you're enjoying your XR-55A80J, yet, we're sorry to hear that you're facing some issues with the picture quality of the TV.
We recommend checking the instructions here to adjust the picture quality as per your preferences: https://bit.ly/3ErKqbd

If you need further assistance, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Omnia @Sony Support UK

0

Sony Bravia Television

139 cm (55") 2024.01.24. Rendezés elve: Digger Dave1 (Egyesült Királyság)

This is the ultimate in TV viewing. The picture is superb.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Great hardware. Not so great software.

139 cm (55") 2024.01.23. Rendezés elve: DJP81 (Egyesült Királyság)

TV picture is superb. Would rate higher but the TV listing app keeps freezing meaning we can't watch free to air TV. We need to power cycle the TV to get things working. Bit naff for the money.

Teljesítmény

Dizájn

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2024.01.25.

Hello,

Thank you for your review.
We're glad to hear that you're enjoying your Sony XR-55A80J TV, yet we're sorry to learn that you've performance issues with it, and we'd like to help.

Please, try the following steps to attempt to fix these issues:
- Unplug the TV from the mains and disconnect all external devices for 2 minutes.
- Test your TV without any external devices connected.
- Check that the software of your TV is up-to-date: https://cutt.ly/DwLVEVPL
- Factory Data Reset: https://bit.ly/46sncgY

If you need further assistance, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Mazen @ Sony Support UK

0

New tv

139 cm (55") 2024.01.20. Rendezés elve: Alansnewtv (Egyesült Királyság)

Just bought my new Sony bravia TV very impressed great sound easy to work

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Tv broke after 12 months

139 cm (55") 2024.01.18. Rendezés elve: Olliew (Egyesült Királyság)

I payed £1000 for a brand new TV that failed 6 days out of warranty and the retailer says it is beyond economical repair. I babies that tv always fearful of screenburn as it was OLED and wanted at least 10 years out of it. I will not buy a sony product ever again!!!

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

2

0

Válasz a következőtől: Sony support team
2024.01.23.

Hi Olliew,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that your TV developed a fault 6 days outside the warranty.
We'd like to be able to understand more about the issue in order to be able to help, however, you may try the below basic steps in an attempt to resolve the issue:
1- Disconnect any external devices connected to the TV.
2- Unplug the main power cord of the TV, and plug it back after 60 seconds.
3- Check if your TV has the latest software version: PKG6.7480 (Help - Status and Diagnostics - System Information):
If not the latest, please find the below link to update the TV:
https://cutt.ly/3wLn44I8
4- Clear the cached data from the TV internal shared storage following the below steps:
(Home - Settings - Device Preferences - Storage - Internal Shared Storage - Cached Data - Clear).
Having read your feedback, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us here: https://cutt.ly/q8P6ehW, (Copy and paste the link in your browser).

Hana @Sony support UK

0

Good design

55" class (54.6" diag) 2024.01.17. Rendezés elve: Gbsony (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

I buy the tv couple years ago I was happy but not much now because the tv picture quality is terrible now because this Image Retention & Buggy. Google what Retention means on oled sony tv and you see what I talk about

Képminőség

Átlagos

Hangminőség

Teljesítmény

Átlagos

Funkciók

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2024.01.18.

Hi Gbsony,

We regret to hear that you are not fully satisfied with the TV. Organic LED displays (OLED) may experience image retention if an image is continuously displayed for a long period of time or the same image is repeatedly displayed. This is due to the characteristics of the materials used to achieve high-definition imaging. To protect your TV screen, avoid using images that may cause image retention. The good news is that we have steps to protect the TV screen from image retention, like Pixel Shift and Panel Refresh found within the TV settings. You may find these links helpful:

https://helpguide.sony.net/tv/iusltn1/v1/en-003/08-02-31_02.html

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00173479

Hope this helps. In case you need further assistance, please email us at socialsupport@am.sony.com with the following details:

Name:
Username:
Model Number:
Issue:
Telephone Number:

Or contact our product support team via phone call or chat through this link:
https://us.esupport.sony.com/support/s/support-contact?language=en_US&category=tv

Sincerely,
-Ralph

0

Broke after 1 year and 3 days

139 cm (55") 2024.01.16. Rendezés elve: RippedOffBySony (Egyesült Királyság)

Bought this TV 12 months and 3 days ago. Sony support have wasted my time registering the fault only to tell me to take it to a repair shop. I understand this terrible product was 3 days out of warranty but I’d hoped a company the size of Sony would give a period of grace. I will never buy or recommend Sony again after this experience

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Gyenge

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

2

0

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2024.01.18.

Hi,

Thank you for your review and we're sorry to hear about your expierence!

Unfortunately, we operate as per the warranty terms and conditions, which state that we can only provide in-warranty service within the warranty period. Otherwise, our engineers will gladly assist with the required service with a chargeable service.

Hopefully the next time you contact us we would enhance your Sony experience, and hope to hear you're enjoying your Sony TV once again very soon!

Mennah @Sony Support UK

0

Love my Tv Hey Google...

164 cm (65") 2024.01.15. Rendezés elve: Sunshine T (Egyesült Királyság)

I purchased my Tv a year ago... The only think I can't figure is to have the tv switch off when I ask... It goes to do it but stop 🤓... Other than that it's a great product 😍🙌🏾😍

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

1

0

Good pic

55" class (54.6" diag) 2024.01.10.  (USA)

It has a really good pic as you would expect, but the user interface leaves a lot to be desired. I feel much time is wasted trying to find options and features. For example how do you sync the Apple TV app with phone, how to deleted unwanted over-the-air channels. You need a soundbar for the best audio or expect to use CC for mumbled dialouge.

Képminőség

Hangminőség

Átlagos

Teljesítmény

Funkciók

Átlagos

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Megfelelő

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2024.01.12.

Hi DeezKntz001,

Thanks for sharing your review and experience with the A80J. We're glad that you like the picture quality of the TV. It's unfortunate that you are not satisfied with the Google software, sound quality, Apple TV app, and over-the-air channels on this TV.

To hide unwanted channels, please refer to these steps:
-On the supplied remote control, press the (Quick Settings) or HOME button
-Select Settings.
-Select Channels & Inputs → Channels → Cable/Antenna → Show/Hide channels

If you are trying to cast content from your phone to the TV, please refer to the steps on this link:

https://helpguide.sony.net/tv/iusltn1/v1/en-003/05_04.html

Sound quality may vary depending on the source content. Aside from adding a soundbar, you can adjust the sound settings of the TV depending on your needs. You may find this link helpful:

https://helpguide.sony.net/tv/iusltn1/v1/en-003/01-03-09_02.html

For more information about the Google software, please refer to this link:

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00256290

Hope this helps. In case you need further assistance, please email us at socialsupport@am.sony.com with the following details:

Name:
Username:
Model Number:
Issue:
Telephone Number:

Or contact our product support team via phone call or chat through this link:
https://us.esupport.sony.com/support/s/support-contact?language=en_US&category=tv

Sincerely,
-Ralph

0

LOVELY PICTURE , BUT Complicated TO CONTROL.

139 cm (55") 2024.01.09. Rendezés elve: STONNYRAMM24 (Egyesült Királyság)

Sometimes it just stops working and I have to RESTART, not only once but many times. Too many settings that sometimes does not stay as I have tried to set it. Needs to be easier to control and do what you want it to.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Megfelelő

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

1

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2024.01.11.

Hi,
Thank you for your review.

We're sorry to hear that your XR-55A80J stops working sometimes.
Could you try the below steps and test again:
-Disconnect any external devices connected to the back of the TV.
-Unplug the main power cord of the TV, and plug it back after 2 minutes.
-Make sure that the TV is up-to-date, you can find the latest firmware version here: https://bit.ly/48Aln2z
-Perform a factory reset: https://bit.ly/48uebEE

If you need further assistance, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Omnia @Sony Support UK

0

Great picture quality

164 cm (65") 2024.01.09. Rendezés elve: Robbie 97172 (Egyesült Királyság)

Bought this tv 2 years ago and have been very impressed with it!

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

great

77" class (76.7" diag) 2024.01.04. Rendezés elve: Permyak (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Nice and easy to operated. i'll recommended it to friends.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2024.01.10.

That's awesome, Permyak! We're glad that you are impressed with your new Sony TV. Make sure to keep your device's firmware up to date to enjoy all its features. Thanks for choosing Sony! -Craig

0

Familien Fernseher

139 cm (55") 2024.01.01. Rendezés elve: Gundelgausse (Németország)

Guter Fernseher mit allem. WLAN etwas instabil ansonsten alles Oke.

Teljesítmény

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

1

Válasz a következőtől: Sony Support DE
2024.01.04.

Hi,

vielen Dank für dein Feedback. Wir freuen uns, dass du mit deinem neuen Fernseher so zufrieden bist. Und es tut
uns leid, dass du ein Problem mit dem Internet hast.
Stell bitte sicher, dass du die neueste Softwareversion hast: https://cutt.ly/rwG5Flv6
Befolge bitte die Schritte unter dem folgenden Link: https://cutt.ly/jwG5Rdkz
Mehr Informationen findest du hier: https://cutt.ly/TwG5GULL
Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: https://cutt.ly/ewRAc2zz

Rana @Sony Support DE

0

Initially a good picture

65" class (64.5" diag) 2023.12.29. Rendezés elve: Soldier1987 (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Bought near 2 years ago, For what ever reason the screen got hot, eventually a vertical line appeared on the screen and ultimately the tv just started turning itself off.

Képminőség

Megfelelő

Hangminőség

Teljesítmény

Átlagos

Funkciók

Dizájn

Átlagos

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.12.29.

Hi Soldier1987,
We regret to hear that after nearly 2 years of usage, your Sony XR65A80J TV has these issues. We'd love to help you troubleshoot your concern by isolating your sources and understanding your connections. In the meantime, please try following the steps below.

First, determine if the issue occurs on the TV menu screen or only when watching your usual TV source.

1. On the supplied remote control, press the HOME button to view the TV menu screen.
2. Follow the steps provided based on your results: The issue also occurs on the TV menu.
- Perform a power restart or reset your TV:
- Run the Self Diagnostics option on the TV (not available on all models).
- Press the HOME button again to display the menu screen. (If the menu screen still displays the lines, a repair is required)

The issue occurs only when watching TV (not on the TV menu screen).
If the lines are not visible on the TV menu screen, an external source (such as a cable or satellite box, internet video device, or other devices like a DVD player) or cable connections could be the cause of the issue.
- Run the Self Diagnostics option on the TV (not available on all models). If your TV appears good during diagnostics, then it's an issue with the broadcast source, cable, video source device, or possible interference.
- Check if the cable going to your TV from your connected device is firmly connected on both ends to make sure it's not loose.
- Change the cable connecting your TV to your devices.
- Try connecting your device to a different input terminal on the TV
- Try connecting another device to your TV using the same input terminal to determine if the device itself is causing the issue.
- Try plugging the power cord into a different electrical outlet or surge protector, and eliminate any extension cords or power strips where possible.

For full details on the troubleshooting steps, please follow this link:
https://www.sony.com/electronics/support/articles/00032635?utm_source=glean


We'd like to make sure you are taken care of. May we contact you to help and get more information? If so, please email the below information to socialsupport@am.sony.com. Apologies if you disclosed some of this information in your review and to customer service, we just want to ensure that we have your accurate details at the time of communication.


Full Name:
Sony.com Username:
Telephone Number:
Model Number:
Additional Information regarding your experience with the A80J:


We are sorry for the inconvenience and hope to speak to you to resolve this matter.

Regards,
Marco

0

JÓ BRAVIA TV

139 cm (55") 2023.12.26. Rendezés elve: Gausz (Magyarország)

NAGYON SZÉP , KÖNNYEN BEÜZEMELHETŐ , SOK FUNKCIÓVAL ÉS SZOLGÁLTATÁSSAL . A KEZELÉSI UTASÍTÁSA SZERINTEM NEM TÚL ALAPOS , DE HASZNÁLHATÓ . MEG VAGYOK VELE ELÉGEDVE . TUDOM AJÁNLANI NYUGODTAN .

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

0

0

0

Best TV I’ve ever owned

55" class (54.6" diag) 2023.12.25. Rendezés elve: OmeggaDaddy (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Amazing picture, excellent for gaming, syncs with other products without any hiccups, wireless internet connection has been flawless, zero complaints. Best tv I’ve ever used.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.12.26.

Hi OmeggaDaddy, Thanks for sharing your awesome experience. We are glad that your new Sony BRAVIA is the best TV you have ever used. With the BRAVIA XR A80J, you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on the screen. Thank you for your purchase. Enjoy! Vincent

0

Easy to use. Still unsure

65" class (64.5" diag) 2023.12.24. Rendezés elve: Monewman (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

I’ve been wanting one of these and the price dropped low enough for me to make the decision. It’s way to use but seems to glitch some times. Colors are not as vivid as I expected nor as they appeared in the store. But it is better than what I had and I’m enjoying the streaming.

Képminőség

Átlagos

Hangminőség

Teljesítmény

Átlagos

Funkciók

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.12.27.

Hi Monewman, Awesome! We are glad to hear that you are happy with your new TV! Enjoy breathtaking OLED contrast with picture quality that feels deep, natural and real. Our revolutionary processor uses human perspective analysis to cross-analyze and optimize hundreds of thousands of elements in the blink of an eye. Combined with our unique OLED panel, this technology delivers truly lifelike picture quality with ultimate pure blacks. -Carl

0

The salesman lied about Google being the main part

55" class (54.6" diag) 2023.12.17. Rendezés elve: Elkan (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Salesman at Best Buy lied about the Google. I told him clearly no Google. It has caused me nothing but trouble

Képminőség

Átlagos

Hangminőség

Átlagos

Teljesítmény

Megfelelő

Funkciók

Megfelelő

Dizájn

Átlagos

Egyszerű használat

Gyenge

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.12.20.

Hi Elkan,

We are sorry to hear that. This is definitely not the customer experience we want you to have. Our BRAVIA A80J is a Google TV and it runs the Google TV O.S. If you are having an issue navigating the Google interface, you may find these links helpful:

- https://www.sony.com/electronics/support/articles/00256290
- https://helpguide.sony.net/tv/iusltn1/v1/en-003/01.html
- https://helpguide.sony.net/tv/iusltn1/v1/en-003/01-11.html

Should you need further assistance, you can email us at socialsupport@am.sony.com. For store-related concerns, we suggest contacting the store directly for best assistance.

We take all user input seriously and will make sure your comments reach the appropriate person.

Sincerely,
Vincent

0

Better than I. hoped for, so far.

65" class (64.5" diag) 2023.12.03. Rendezés elve: Older man (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Picture and sound are better than anything I’ve ever owned.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.12.05.

Hello Older man,

Great! Thank you very much for purchasing our Sony XR65A80J. We are truly delighted to hear that you are pleased with picture and sound quality of your new TV. We always strive to deliver the best picture and sound quality with our TVs. With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen.

Thank you for choosing Sony!

Regards,
Marco

0

Screen goes black often, but sound still works

55" class (54.6" diag) 2023.12.02. Rendezés elve: Andrew4 (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

I bought this about a year ago, and it has been fine for the most part. However, about 10-20 times during that year, the show I am watching goes black while the audio still plays and the menu still works. Sometimes instead of the screen going entirely black, the screen splits in half, playing the same show on each half. Sometimes 99% of the screen goes black while a small portion of the show plays in a line at the top of the screen. Usually turning the TV off for 20-30 minutes fixes it. Tried calling customer support and they only told me turn the TV off and on and do a factory reset, but those only temporarily help.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Megfelelő

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Megfelelő

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.12.04.

Hi Andrew4,

Thank you for bringing this to our attention and we regret to hear that after a year of usage, your TV is experiencing some issues. This is not the experience we want you to have nor hear to our customers. Please allow us to help and isolate the issue. Does this happen to all the channels, apps or devices connected to HDMI (cable box, DVD Player)?

Please check if the TV runs to its latest firmware version. Updating the firmware also helps issues like this one. Here's the link on how you can update the firmware.

https://www.sony.com/electronics/support/oled-tvs-android-a80j_a83j_a84j-series/xr-55a80j/software/00280965

You may find these links helpful.

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00287875?utm_source=glean

https://www.sony.com/electronics/support/articles/00202613?cpint=spt-tv_triage_00200862_picture


We'd like to make sure you are taken care of. May we contact you to help and get more information? If so, please email the below information to socialsupport@am.sony.com. Apologies if you disclosed some of this information in your review and to customer service, we just want to ensure that we have your accurate details at the time of communication.


Full Name:
BBY Username:
Telephone Number:
Model Number:
Case number from the Customer Support:
Additional Information regarding your experience with the XR55A80J:


We apologize for the inconvenience and hope to speak to you to resolve this issue.


Sincerely,
Marco

0

Super TV XR 77 A80J

195 cm (77") 2023.12.02. Rendezés elve: Erdem Koray Akarsu (Németország)

Super TV! Dies ist schon mein 2 Sony TV. Ich bin rundum zu frieden. Wenn ich könnte würde ich mir wieder ein zu legen. Ich habe noch eine Heimkino Anlage und noch die passende TV Halterung von Sony. Bitte weiterhin so tolle Produkte auf den Markt bringen.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Fiabilité insatisfaisante +luminosité insuffisante

139 cm (55") 2023.11.26. Rendezés elve: ERAZOR (Franciaország)

Après moins de deux ans d’utilisation (acheté le 14/12/2021), j’ai eu un problème d’écran qui saute. J’ai contacté le service client de Sony qui a procédé à l’échange de mon TV qui n’est pas réparable (à cause des pièces qui ne se font plus) par le modèle de 2023 XR55A80L. Tout irait bien si Sony m’avait proposé une extension de garantie, car la garantie de mon TV précédent s’arrête le 14/12/2023, Sony m’a dit qu’au-delà d’un an il ne propose plus d’extension de garantie. Je trouve cela dommage car mon premier TV a connu ses dysfonctionnements au bout de 22 mois ! Mon nouveau TV est lui garanti 2 mois jusqu’à la fin de la garantie de mon premier téléviseur. Si j’apprécie la qualité du service après vente sous garantie de Sony, je trouve dommage que Sony ne veuille pas me proposer une extension de garantie pour mon nouveau téléviseur, car la fiabilité n’est pas garantie.

Teljesítmény

Átlagos

Dizájn

Átlagos

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

1

0

Válasz a következőtől: Sony support team
2023.11.28.

Bonjour, 
Merci pour votre commentaire.
Nous vous prions de bien vouloir accepter nos excuses pour les désagréments occasionnés.
En ce qui concerne la garantie officielle de Sony , elle dure  dès la première date d'achat du téléviseur d'origine. Vous pouvez consulter les termes et les conditions de la garantie européenne Sony  : https://bit.ly/46wAHfa
Si nous pouvons vous aider avec quoi que ce soit, n'hésitez pas à contacter notre assistance.
Nous vous invitons à vérifier ce lien : https://bit.ly/3q1uTau
(copiez-collez ces adresses  dans votre navigateur).
 Safwa @Sony Support FR

0

Kiváló kép és hang

139 cm (55") 2023.11.26. Rendezés elve: András1970 (Magyarország)

Kép és hangminőség kiváló! Gyönyörű kontraszt és nagyon jó hangzás külön hangrendszer nélkül is.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Átlagos

0

0

0

Superbe Téléviseur

139 cm (55") 2023.11.21. Rendezés elve: Jazel (Franciaország)

Super TV, processeur XR au top, android TV fluide, des noirs profonds, un son de très bonne qualité et les bords ultra fin vous immerge dans chacun de vos divertissements. Totalement compatible avec mon mac. Mon seul regret est de ne pas avoir pris le 65 pouces au lieu du 55 pouces.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Well-built TV

65" class (64.5" diag) 2023.11.21. Rendezés elve: Ronald D (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

The blacks are truly black and the colors are crisp and clean. Bought this TV to replace a QLED TV and I was pleasantly surprised at the difference in image quality. and being android TV not locked into a proprietary OS.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Átlagos

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.11.21.

Hello Ronald D,
That's awesome! We are truly delighted to hear that you are very much pleased with the picture quality of your new Sony XR65A80J BRAVIA TV. With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thank you for choosing Sony! - Marco

0

Huge upgrade from my A8G!

77" class (76.7" diag) 2023.11.19. Rendezés elve: Manny83 (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Perfect size for my mancave! Will be buying a second for my bedroom!

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.11.20.

Hi Manny83, Excellent upgrade! We're also glad that the size perfectly suit your preference. With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thanks for choosing Sony! Erin

0

Super tv

139 cm (55") 2023.11.19.  (Franciaország)

Première tv 4K hdr que j ai un régal pour les yeux

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Great TV!

77" class (76.7" diag) 2023.11.11. Rendezés elve: PBoned (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

I use to buy Samsung TV's but after multiple problems, I decided to try Sony. Best decision I could have made. I'll be sticking with Sony from now on.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.11.13.

Hi PBoned,
Excellent choice! We're really happy that you like your new Sony TV. We always strive to deliver the best quality and features with our products. With the BRAVIA XR A80J, you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thank you for choosing Sony! - Kris

0

Stunning

139 cm (55") 2023.11.10. Rendezés elve: Doomkraw (Egyesült Királyság)

Really happy with this, the sound and vision is excellent.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

produit agréable à utiliser

139 cm (55") 2023.11.09. Rendezés elve: Jp ple (Franciaország)

RAS pour l’instant mais il faut bien maîtriser l’ensemble des techniques

Teljesítmény

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony support team
2023.11.13.

Bonjour ,

Merci pour votre commentaire.

Nous sommes ravis de lire votre retour positif par rapport à l'utilisation de votre produit.

En ce qui concerne le guide de toutes les fonctionnalités de cette TV, veuillez consulter le guide d'aide en ligne ci-dessous : https://bit.ly/3Ij0gUj

Si nous pouvons vous aider avec quoi que ce soit, n'hésitez pas à contacter notre assistance.

Nous vous invitons à vérifier ce lien : https://bit.ly/3q1uTau

(copiez-collez ces adresses dans votre navigateur).

Safwa @Sony Support FR

0

Brilliantes Bild: Farbe, Auflösung, Schwärze.

164 cm (65") 2023.11.06. Rendezés elve: tobla (Németország)

nur noch OLED, nur noch SONY, Google TV is top und bestes OS für TV

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Téléviseur excellent

139 cm (55") 2023.11.04. Rendezés elve: jagxj49 (Franciaország)

Acheté mi aout, fonctionne parfaitement avec une image à couper le souffle

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

very bright tv

77" class (76.7" diag) 2023.11.01. Rendezés elve: Kajmeer (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

We are very happy with this new OLED TV. Works well in lit room compared to our A1E model.

Képminőség

Hangminőség

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.11.01.

Hi Kajmeer, Congratulations! We're thrilled to hear that you are happy with your purchase. With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thanks for choosing Sony! Erin

0

Cashback

139 cm (55") 2023.11.01. Rendezés elve: Nitram123 (Németország)

Guter Fernseher aber die Cashback Rückzahlung von 150 Euro klappt leider nicht.

Teljesítmény

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony Support DE
2023.11.03.

Hi,

danke für dein Feedback und es tut uns leid, dass die Cachback Rückzahlung nicht klappt. Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Gehad @Sony Support DE

0

Nicht zu empfehlen, ständig treten neue Fehler auf

195 cm (77") 2023.10.30.  (Németország)

Ich kaufe mir nie wieder einen Sony Fernseher, versuche aktuell meinen zurück zu geben und gegen einen Samsung einzutauschen. Noch schlimmer ist der Telefonservice, schlechtes deutsch sehr schlecht zu verstehen und sind nicht in der Lage emails zu schicken oder email Adressen per Telefon anzusagen. Deutsches Personal wäre da dringend notwendig.

Teljesítmény

Megfelelő

Dizájn

Egyszerű használat

Gyenge

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

2

0

Válasz a következőtől: Sony Support DE
2023.11.01.

Hi,

es tut uns leid, dies zu hören. Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Gehad @Sony Support DE

0

Great TV

139 cm (55") 2023.10.28.  (Írország)

I brought it few month back, super experience. Great picture quality.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Amazing picture, great for movies and TV.

55" class (54.6" diag) 2023.10.23. Rendezés elve: Trekker58 (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

I watch TV and/or movies almost every day. This Sony OLED makes the experience so much better. No regrets at all, on a solid investment.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.10.24.

Hi Trekker58, We're delighted to hear that you are enjoying your new TV. With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thanks for choosing Sony! Erin

0

Super Gerät

139 cm (55") 2023.10.23. Rendezés elve: Hans Dieter Potthast (Németország)

Ich bin begeistert super Ton und Bild lässt sich gut einrichten

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

1

0

0

Super Ausstattung

139 cm (55") 2023.10.23. Rendezés elve: FMatu (Németország)

Ein tolles, neues Fernseherlebnis wie ich es bisher nicht kannte. Mein Problem war die Einrichtung, da ich soetwas vorher nie machen musste. Ich bin mir sicher das dieses Gerät noch viel mehr kann als ich bisher herausgefunden habe. Eine schriftliche Schnellanleitung zur Einrichtung hätte mir vieles erleichtert. Trotzallem, ein tolles Gerät das ich jedem nur empfehlen kann. Eine Bildquallität die ich so noch nie gesehen habe! SONY, immer wieder gerne! :)

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony Support DE
2023.10.26.

Hi,

vielen Dank für dein Feedback und es tut uns leid, dass du eine Schwierigkeit hattest. Hier ist eine schriftliche Anleitung zur Einrichtung: https://cutt.ly/9wEy2zLJ
Unter folgendem Link findest du auch einen Web-Guide für das Gerät, indem man einfach mit Schlüsselwörter suchen kann: https://cutt.ly/ywE6rMIu

Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen:
http://bit.do/fJYmt

Gehad @Sony Support DE

0

Superbe écran

139 cm (55") 2023.10.22. Rendezés elve: Kikiginfizz (Franciaország)

Magnifique couleurs et fonctionnalités faciles à utiliser

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Très content de la qualité d’image , par contre, l

139 cm (55") 2023.10.19. Rendezés elve: Tran kini (Franciaország)

Très Content de l’achat , très belle image et son, dommage qu’il est livré avec emballage défectueux et le livret de notice et certains accessoires manquant

Teljesítmény

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Great TV!

55" class (54.6" diag) 2023.10.16. Rendezés elve: Baxter Bear (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Sony has always been my first choice in TV’s . Thiey only keep getting better and better!

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.10.17.

Hi Baxter Bear,

You made the right choice! With the BRAVIA XR A80J, you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on the screen. Thank you for always choosing Sony!

-Ralph

0

Perfekt

139 cm (55") 2023.10.15. Rendezés elve: Haze89 (Németország)

Einfach der perfekte Fernseher für meine Playstation 5.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Should be a great TV - quality awful

139 cm (55") 2023.10.14. Rendezés elve: DHock (Egyesült Királyság)

For a TV that cost over a grand, the quality is terrible. Has gone wrong twice within 18 months. Sony support is terrible and I would never recommend anyone buying one of their products.

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

1

1

Válasz a következőtől: Sony support team
2023.10.16.

Hi,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that you went through this experience, this isn't the norm, as Sony strives to deliver the optimum quality at all times.
Having read your feedback, we'd like to investigate the matter further, so please don't hesitate to contact us mentioning this case number: 26100138. You can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL.

Hana @Sony support UK

0

Super produit

139 cm (55") 2023.10.14. Rendezés elve: superlyonnais (Franciaország)

Excellent produit je conseille vivement je suis super content de ce TV il me convient parfaitement

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Qualité au rdv, la 4K Oled est appréciable

164 cm (65") 2023.10.12. Rendezés elve: Shizukya (Franciaország)

Je l'ai depuis 2 ans et elle fonctionne très bien, la 4K Oled ne ressort pas toujours au vu du prix mais la tv reste très correcte.

Teljesítmény

Dizájn

Átlagos

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Great

139 cm (55") 2023.10.08. Rendezés elve: Dccpt (Egyesült Királyság)

We are pleased with our purchase. The picture is fantastic.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

2

0

0

Super Bild, tolle Extras

139 cm (55") 2023.10.08. Rendezés elve: Kikususi (Németország)

Alles super. Klares Bild, einfache Bedienung. Kleines Manko: oft muss man den TV wieder ausmachen, weil man das Programm nicht weiter schalten kann. Hängt sich quasi auf. Das ist etwas störend.

Teljesítmény

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony Support DE
2023.10.10.

Hi,

vielen Dank für dein Feedback. Wir freuen uns, dass du mit deinem neuen Fernseher so zufrieden bist. Und es tut
uns leid, dass du ein Problem mit der Umschaltung der Sender hast.
Befolge bitte die Schritte unter dem folgenden Link: https://cutt.ly/Uwmk9V2j
Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: bit.ly/3CDln2M

Rana @Sony Support DE

0

Images delavées lors de scenes sombres.

139 cm (55") 2023.10.08. Rendezés elve: ZeroDfo (Franciaország)

Des qu'il y a une scene sombre, il n'y plus de profondeur d'image, pas de contrast.....l'image semble delavée... Peut etre que la dalle a un probleme ? Parfois, la tv redemarre toute seule.......

Teljesítmény

Átlagos

Dizájn

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony support team
2023.10.16.

Bonjour ,

Merci pour votre commentaire.

Nous vous prions de bien vouloir accepter nos excuses pour les désagréments occasionnés.

Afin de régler le souci de l'image, veuillez suivre les étapes ci-dessous :

1- Pour résoudre les problèmes d'image et d'écran sur un téléviseur, merci de consulter le lien ci-dessous : https://bit.ly/3RVpAYF
2- Merci de vérifier si la TV est à jour : https://bit.ly/3NffvSs

Pour vous assister, le mieux est de contacter notre assistance.

Nous vous invitons à vérifier ce lien : https://bit.ly/2oCYGVR

(copiez-collez ces adresses dans votre navigateur).

Safwa @Sony Support FR

0

Little home cinema!

164 cm (65") 2023.10.07. Rendezés elve: Okov (Egyesült Királyság)

Great sound, great bass, and great picture. With size of 65' it is all-in-one system for home entertainment.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

1

0

0

Would not recommend

77" class (76.7" diag) 2023.10.06. Rendezés elve: VRay (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

After exactly 1 year and 2 months, the TV started to have stuck pixels. A few days later, a spot of dead pixels showed up around it. Definitely would not recommend. Rated low for the dead pixel spot as seen in the picture.

Képminőség

Gyenge

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Gyenge

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.10.07.

Hi VRay,

Thank you for reaching out to us with your concern. We regret to learn dead pixels or dark spots/dots appear on the screen of your TV. This definitely not the buying experience we want our customers to have. Please refer to the link below and check the information about the black dots (also known as pixels) that you may be seeing:

https://www.sony.com/electronics/support/televisions-projectors-oled-tvs-android-/xr-77a80j/articles/00026287

In any case that you need our assistance, please email the below information to socialsupport@am.sony.com.
Apologies if you disclosed some of this information in your review and to customer service, we just want to ensure that we have your accurate details at the time of communication.

Full Name:
Sony Username:
Telephone Number:
Sony TV Model Number:
Additional Information regarding your experience with the A80J:

We are sorry for the inconvenience and hope to speak to you to resolve this matter.

Sincerely,
Jess

0

XR-65A80J

164 cm (65") 2023.10.04. Rendezés elve: Klaus Ullrich (Németország)

am 6.12.2021 gekauft. Tasten der Fernbedienung zu klein, TV Software zufriedenstellend, Antennensignal wird beim einschalten manchmal nicht erkannt.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony Support DE
2023.10.06.

Hi,

vielen Dank für dein Feedback. Wir freuen uns, dass du mit deinem neuen Fernseher so zufrieden bist. Und es tut
uns leid, dass du ein Problem mit dem Signal hast.
Stell bitte sicher, dass du die neuste Softwareversion hast: https://cutt.ly/3wnG5isD
Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Rana @Sony Support DE

0

Android tv

139 cm (55") 2023.09.30. Rendezés elve: Goracz Gabor (Németország)

Sehr gut Bild , gute Ton ! Erste gerät vor ein Jahre gekauft , und dann gekauft noch eine zum Schlafzimmer.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Könnyű kezelés. Örülök, hogy megvettem

139 cm (55") 2023.09.30. Rendezés elve: Zsolt papa (Magyarország)

Egy hónapja vettem, örülök az új szolgáltatásoknak.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

0

0

0

Brightness

139 cm (55") 2023.09.24. Rendezés elve: Josh777777 (Egyesült Királyság)

I am not happy with this TV. Software issue. Lagging in freezing while changing the apps. Pictures are too bright and there is always issue with remote and the tv

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Egyszerű használat

Megfelelő

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

1

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2023.09.27.

Hello,

Thank you for your review.
We're sorry to learn that you've performance issues with your Sony XR-55A80J TV, and we'd like to help. You can try the following steps to attempt to fix these issues:
- Unplug the TV from the mains and disconnect all external devices for 2 minutes.
- Test your TV without any external devices connected.
- Check that the software of your TV is up-to-date: https://cutt.ly/Iwv6LpKe
- Factory Data Reset: https://bit.ly/46sncgY
- Customizing Picture Settings: https://cutt.ly/qwv6ZseI

If you need further assistance, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Mazen @ Sony Support UK

0

Excellent picture, fairly technical

65" class (64.5" diag) 2023.09.22. Rendezés elve: Sam Adlerman (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Very good picture , the darker the room , the better. Got to get used to seeing people's imperfections! If you're technically challenged, it's going to take a learning curve.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Teljesítmény

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2023.09.23.

Hi Sam Adlerman,

Thank you for reaching out to us today! We're always happy to hear from you. We're glad to hear that you like the picture quality of the television. We have a help guide available on our Sony support website on how to navigate through the television.

With the BRAVIA XR A80J you will enjoy a premium OLED picture with contrast and color that feels deep, natural, and real. The revolutionary Cognitive Processor XR™ optimizes thousands of on-screen elements simultaneously for a lifelike picture. Feel the action with Acoustic Surface Audio+ and experience truly immersive sound that perfectly matches the picture on screen. Thank you for choosing Sony!

-David

0

It broke after 24 hours

164 cm (65") 2023.09.21. Rendezés elve: Hb247 (Írország)

Product was unresponsive after 24 hours. I have tried all of the song reset guidelines and it still does not work.

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Átlagos

Egyszerű használat

Gyenge

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

1

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2023.09.26.

Hi,
Thank you for your review.

We're sorry to hear that your XR-65A80J is unresponsive after 24 hours, this is not the norm as we strive to deliver the best quality possible.
Could you make sure that all steps here are done on the TV: https://bit.ly/466SadV

If the issue remains, please contact us using this link for further assistance: https://bit.ly/2NwYLXL

Omnia @Sony Support UK

0

Superbe image, super son

139 cm (55") 2023.09.21. Rendezés elve: rombon87 (Franciaország)

Très beau téléviseur, installation aisée, superbe image, super son

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Amazing features can't ask for more.

164 cm (65") 2023.09.20. Rendezés elve: Ginger 89 (Egyesült Királyság)

I brought this TV as my friend had recommend it to me. The quality of it is excellent especially the sound.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Toller TV

139 cm (55") 2023.09.18. Rendezés elve: Doc606 (Németország)

Habe mich zum Kauf entschlossen und meinen 15 Jahre alten Pana( Plasma) ersetzt. Super Bildqualität, intuitive Bedienung, hat alles was ich heutzutage benötige. Ein Stern Abzug- das Gerät hatte nach 3 Wochen einen Display- Fehler. Erwähnenswert ist dennoch die Geschwindigkeit der Mängelbeseitigung. Zwischen Kontaktaufnahme und dem Aufstellen des neuen Gerätes lagen genau 3 Tage. Top- bei Sony wird der Kunde ernst genommen.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Customer Service
2023.09.20.

Hi Doc606,

danke für dein Feedback und es tut uns leid, dass du ein Problem hattest. So können die Probleme mit dem Fernsehbild und dem Bildschirm behoben werden: https://cutt.ly/9wcCr0mw

Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt

Gehad @Sony Support DE

0

gute Bildqualität, guter Klang, einfache Bedienung

139 cm (55") 2023.09.12. Rendezés elve: volkerst (Németország)

Nutze den Fernseher jetzt ein halbes Jahr und bin zufrieden. Ein Pixelfehler am oberen linken Rand ärgert mich. Auch die Fehlermeldung an den Händler Expert Klein, gab kein zufriedenstellende Ergebnis.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2023.09.14.

Hi volkerst,

vielen Dank für dein Feedback. Es tut uns leid zu hören, dass du einen Pixelfehler hast.
Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://bit.do/fJYmt (kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Rana @Sony Support DE

0

Excellent choix !

139 cm (55") 2023.09.11. Rendezés elve: Faridos 14 (Franciaország)

Je voulais une très bonne qualité d'image et c'est le cas ! Je suis étonné du rendu sonore qui fait, qu'à part pour se faire une séance de home cinéma, je n'ai pas besoin du système 5.1 en notre possession pour regarder les programmes "normaux " . J'espère juste que la légendaire fiabilité Sony sera au rendez-vous ,en sachant que d'autres écrans oled d'autres marques ont tendance à marquer (tache verte au milieu de l'écran, trop de visionnage de chaînes d'informations avec image statique ?) Rendez-vous dans 10 ans....

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Super TV

139 cm (55") 2023.09.11. Rendezés elve: Neil321 (Egyesült Királyság)

Had this a while now and still impress me with its quality. It was purchased to replace a plasma and wanted something with a picture quality to match and at the time this was the best. The additional bonus is the sound! excellent quality and it comes out the screen, used to have a 5.1 surround system and the sound projection on this TV is like your in the pictures whit you popcorn.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

1

0

0

eigentlich ein toller Gerät, aber ...

164 cm (65") 2023.09.11. Rendezés elve: Picasso123 (Németország)

... der Anschluss einer Kamera HX-80 (mit mitgeliefertem USB-Kabel) funktioniert nicht. Am USB Eingang wird nur der Media Player angezeigt und keine Inhalte. Eine analoge Festplatte (mit einem USB-Kabel angeschlossen) funktioniert auch nicht. Es wird zwar die Festplatte angezeigt, aber zunächst keine Bilder bzw. keine Ordner mit Bildern. Wenn man ganz lange wartet, kommen dann einzelne Bilder, aber nicht der komplette Bilderumfang.

Teljesítmény

Átlagos

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Megfelelő

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Customer Service
2023.09.13.

Hi Picasso123,

danke für dein Feedback und es tut uns leid, dass dir einige Sachen nicht gut gefallen.

So zeigst du auf einer digitalen Standbildkamera oder einem Camcorder gespeicherte Inhalte an: https://cutt.ly/bwxsrcMt Prüfe bitte auch die unterstützten Dateiformate über diesen Link. Die USB-Anschlüsse am Fernsehgerät unterstützen die Dateisysteme FAT16, FAT32, exFAT und NTFS.
Prüfe die folgende Anleitung, um näheres dazu zu erfahren: https://cutt.ly/Xwxsu2Ts

Stell sicher, dass die letzte Software Version auf dem Fernseher installiert ist: https://cutt.ly/BwxsiYFT

Solltest du noch Hilfe benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen:

http://bit.do/fJYmt

Gehad @Sony Support DE

0

Bild und Ton gut, EPG und Umschaltwn schlecht

139 cm (55") 2023.09.10.  (Németország)

Das Bild und der Ron sind gut. Die Bedienung weitestgehend auch. Das EPG funktioniert ohne HD+ nicht gut. Minuten lang gibt es keine Programminformationen manchmal aktualisieren dies sich nie. Sony Servise sagt das ist normal. Die Umschaltzeizen sind manchmal jenseits von gut und böse. Dann drück man evtl nochmal auf Kanal+ oder Kanal- dann schalt er auch gleich 2 Kanal weiter.

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2023.09.14.


Hi Frank Wiedmann,

vielen Dank für dein Feedback. Es tut uns leid, dass du Schwierigkeiten mit deinem TV hast.
Stell bitte sicher, dass du die neuste Softwareversion hast: https://cutt.ly/GwxmckKk
Da wir mehr Informationen benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Besuche unsere Website, um mit uns Kontakt aufzunehmen: http://...
(kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Rana @Sony Support DE

0

Top Leistung

164 cm (65") 2023.09.09. Rendezés elve: Hasan Demirörs (Németország)

Ich habe es vor 5 Monat Gekauft und bin sehr zufrieden

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0