317 373 Ft

Becsült fogyasztói ártól

tartalmazza az ÁFA-t
3600

4.4 termék 3,600 vásárlói vélemény alapján

2368
748
251
107
126
Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kialakítás

Kiváló

Egyszerű használat

Figyelem: A termékekről írt értékelésekben termékváltozatok jelenhetnek meg. A termékekről írt értékelésekben olyan termékváltozatok, szolgáltatások és/vagy funkciók szerepelhetnek, amelyek nem érhetők el minden országban.

Leghasznosabb pozitív értékelés
0

Belle qualité d'image pour un écran LED!

KE-55XH8096 2022.04.28. Rendezés elve: lordjim56 (Franciaország)

Produit acheté a un prix raisonnable, une très belle qualité d'image , un sont très correct, un rapidité d'utilisation et des super fonctionnalités font de ce produit un très bon rapport qualité/prid

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

43

0

Leghasznosabb negatív értékelés
0

Failed right after warranty.

xbr55x800h-a 2021.05.18. Rendezés elve: LLcoolL (USA)

SONY has been building TVs with faulty main boards for the last 6 years that I can confirm. Research "SONY Reboot Loop" before considering a SONY TV.

Képminőség

Gyenge

Hangminőség

Gyenge

Funkciók

Gyenge

Dizájn

Gyenge

Egyszerű használat

Gyenge

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

4

0

3,600 vásárlói vélemény

6 Modellek

Modellek

0

Good picture, sluggish software, average sound.

KD-49XH8096 2023.01.23. Rendezés elve: DrPAC (Egyesült Királyság)

I wouldn’t buy one of these TVs again because I object to having to have a google account in order to use it. The software is a bit slow and occasionally the whole thing crashes and has to be unplugged to reset. The sound output is average but I would recommend some form of sound bar. Apple airplay works unrleliably.

Teljesítmény

Átlagos

Dizájn

Átlagos

Egyszerű használat

Megfelelő

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony support team
2023.01.25.

Hi DrPAC,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that you're not satisfied with the OS of the TV and facing some issues with it and the AirPlay function.
We can confirm that you can use the TV without having a Google account, however, you won't have access to Google services.
Regarding the crashing, and the AirPlay issue, we recommend following the steps below to resolve the issues:
-Unplug the TV from the mains for two minutes while disconnecting any external devices.
-Make sure that the TV is up-to-date, following the steps here: http://bit.ly/3XTRiVw
-Reset the TV to the factory settings: http://bit.ly/37lsNrD
If any issue remains, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Hana @Sony support UK

0

Szinhű képminőség

139 cm (55") 2023.01.13. Rendezés elve: Jég001 (Magyarország)

Kettő éve vettem, és nem bántam meg a választásom.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

0

0

0

Great TV while it lasted

XBR55X800H 2023.01.13. Rendezés elve: Exitlail (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

I had this tv for 13 mos, did an update and it never worked again.

Képminőség

Hangminőség

Teljesítmény

Megfelelő

Funkciók

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Great tv for the gaming

215 cm (85'') 2023.01.08. Rendezés elve: Sleak (Egyesült Királyság)

Brilliant tv loads of features love it and 85 inches what’s not to love

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Problème de fiabilité

189 cm (75”) 2023.01.03. Rendezés elve: bravia31 (Franciaország)

Au bout d'un an , des lignes horizontales sont apparues en bas de l'écran On me l'a changé il y a un mois et ca recommence de façon aléatoire , apparamment c'est un problème connu quelque soit la taille de l'écran A 1500€ la tv , ca fait râler.

Teljesítmény

Megfelelő

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2023.01.09.

Bonjour,

Merci pour votre commentaire !

Nous sommes sincèrement désolés de vous lire.

Pour vous assister, le mieux est de contacter notre assistance.
https://bit.ly/3J5xLus

(copiez-collez cette adresse dans votre navigateur).
Safwa @Sony Support FR

0

Trouble from beginning

XBR65X800H 2022.12.29. Rendezés elve: Leolisa (USA)

The TV hasn’t worked right from the beginning, they have worked on it three times, last time changed out complete mother board and now can’t even change channels without it freezing up. And no longer have a warranty

Képminőség

Hangminőség

Teljesítmény

Gyenge

Funkciók

Átlagos

Dizájn

Átlagos

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

85 POUCES

KE-85XH8096 2022.12.13. Rendezés elve: teddy2a (Franciaország)

A l'installation, on ce disais quelle était quand même grande... 1 heure après, on n'y pensait plus.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

The Picture is so intense with razor sharp images.

XBR49X800H 2022.12.13. Rendezés elve: Car guy (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

I purchased this TV over a year ago, this was the sixed SONY Television purchased and though all were great pictures, this was the clearest, brightest, realistic picture

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Kiváló

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

1

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.12.13.

Hi Car guy,

Awesome! We're thrilled to hear you're enjoying the picture quality of the X800H TV. With X800H, you’ll experience your content as it was intended with the power of our X1 4K HDR processor, as well as enjoy rich and accurate color with our TRILUMINOS Display. We hope you will also notice the upgraded responsiveness of the smart Android TV platform that allows apps to open up to 3x faster. Thank you for choosing Sony!

Regards,
David

0

Schlankes Design

189 cm (75”) 2022.11.02. Rendezés elve: Ernestoli (Németország)

Schmaler Rahmen, dadurch volles Bilderlebnis, keine Probleme, super Bildqualität, Soundqualität ist auch ok, bin also mit dem Gesamteindruck dieses TV absolut zufrieden.

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

TV super

KE-55XH8096 2022.10.27. Rendezés elve: La Roche de Line (Franciaország)

Je suis très contente de ce produit autant pour le son autant pour l'image

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

0

0

Great picture and sound.

XBR43X800H 2022.10.22. Rendezés elve: Junior from Las Cruces (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

This TV is is very nice picture quality and sound. You don't need another soundbar. The GoogleTV is not a good app, and I like older Sony TVs when there was to Google. Also, the power supply had to be replaced and cost me $135 to repair it. But it was worth it, as TV is really good.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Funkciók

Dizájn

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

2

1

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.10.24.

Hi Junior,

We're extremely happy that you are overall pleased with the amazing picture and sound quality of this TV. Sorry to learn that you had to repair it and replaced the power supply. Your feedback regarding Google services on this TV is greatly appreciated.

Despite your concerns, its good to know the TV is working fine now and you are enjoying watching your favorite shows. With X800H, you’ll experience your content as it was intended with the power of our X1 4K HDR processor, as well as enjoy rich and accurate color with our TRILUMINOS Display. Thanks for sharing your feedback. -Jess

0

excellente définition

KE-55XH8096 2022.10.04. Rendezés elve: SandraB33 (Franciaország)

ça fait bientôt un an que je possède cette TV, franchement je n'ai rien a redire, une très bonne qualité d'image, et de son. Je n'ai jamais rencontré de soucis, elle est parfaite, je l'adore :)

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

7

0

0

Shocking…

KD-49XH8096 2022.09.23. Rendezés elve: Hulrkz (Egyesült Királyság)

I bought it in Oct 2020 and I cannot believe that this expensive television has dies on me (completely) within 2-years of purchase. I was certainly expecting more from a quality brand such as Sony. If a product is not going to last for 2-years, I may well go cheap and cheerful next time and plan to replace when it breaks. Disappointed.

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

12

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.09.26.

Hi Hulrkz,

Thank you for your review.
We're sorry to hear that your KD-49XH8096 has stopped working within 2 years of the purchase, and that our service hasn't satisfied your expectations, this is not the norm as we strive to deliver the best quality possible. We are always delighted to hear from our customers, and are always working to develop our products to suit your needs.
Don't hesitate to reach us if you need any assistance with your TV, you can find our contact details in this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Omnia @Sony Support UK

0

Excellent très belle image !!!

215 cm (85'') 2022.09.19. Rendezés elve: Rydazz (Franciaország)

Magnifique très belle image même sur 85 pouces les couleurs sont très belle aussi

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

9

0

0

Bon produit mais cher !

139 cm (55") 2022.09.14. Rendezés elve: Domino89 (Franciaország)

Je suis content de mon achat,Sony étant une référence en la matière. Les tarifs sont à la hauteur du produit mais la technologie évoluant rapidement dans ce domaine ,mon téléviseur sera très vite obsolète ,alors le prix coince un peu !!!

Képminőség

Hangminőség

Dizájn

Átlagos

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

10

0

0

10 mois et déjà en panne

139 cm (55") 2022.09.03. Rendezés elve: dim77 (Franciaország)

10 mois et déjà en panne ! Une honte pour une marque comme sony qui est sensé être gage de qualité

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

12

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.09.05.

Bonjour Dim77,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes navrés de vous lire.
Afin de vous assister efficacement, nous aimerions en savoir plus.
Donc, le mieux serait de nous contacter :
https://bit.ly/3q1uTau.
(Copiez-collez cette adresse dans votre navigateur)
Inas@Sony Support FR

0

Preise okay

215 cm (85'') 2022.08.22. Rendezés elve: Udo Ehler (Németország)

Tolles Bild Ausstattung gut,4 xHDMI, HDR usw. Ein Stern abzug, neues Modell leider - keinHDMI 2.1 -Menüführung ist verschachtelt

Teljesítmény

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

14

0

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.08.26.

Hi Udo,

vielen Dank für dein Feedback. Wir leiten es bezüglich der Menüführung intern weiter, damit es berücksichtigt wird. Die ausführliche Bedienungsanleitung findest du hier: https://cutt.ly/tXV8DAg. Da wir mehr Informationen
über das Problem benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnKn.
(Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Hadir @Sony Support DE

0

Great TV

XBR55X800H 2022.08.13. Rendezés elve: Mike691 (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

I always purchase Sony TV’s, as far and i am concerned there isn’t anything better.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

20

3

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.08.13.

Hi Mike691,

Thank you for the 5-star rating and we appreciate the loyalty. With X800H, you’ll experience your content as it was intended with the power of our X1 4K HDR processor, as well as enjoy rich and accurate color with our TRILUMINOS Display. We hope you will also notice the upgraded responsiveness of the smart Android TV platform that allows apps to open up to 3x faster. Thank you for supporting Sony!

Regards,
David

0

Gut und günstig!

139 cm (55") 2022.08.08. Rendezés elve: Hollipolli1970 (Németország)

Solider Fernseher, günstig und in jeder Hinsicht zu empfehlen. Hervorragender Kundenservice!

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

20

0

0

déçu de ce modele

KD-49XH8096 2022.08.02. Rendezés elve: amine89 (Franciaország)

voici mon problème 1 an et une semaine après la date d'achat des taches noires apparaissent sur l'écran très déçus

Teljesítmény

Megfelelő

Dizájn

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

1

22

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.08.04.

Bonjour Amine89,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes navrés de lire votre expérience.
Afin de remédier au souci, nous vous invitons à suivre les démarches ci-dessous une par une :

• Débrancher le câble d'alimentation de TV, ainsi que celui des appareils externes, pendant quelques minutes puis d'essayer à nouveau.

• Appuyer sur le bouton d'alimentation de la télécommande et maintenez-le enfoncé pendant 10 secondes (lorsque
le téléviseur est sous tension), le téléviseur redémarrera automatiquement.

• Si le souci persiste et vous avez accès aux réglages, veuillez réinitialiser l'appareil comme suit : https://bit.ly/3zXWY7Q.

• Si toujours pareil, le mieux est de nous contacter pour regarder cela de près :
https://bit.ly/3q1uTau.
(Copiez-collez ces adresses dans votre navigateur)
Inas@Sony Support FR

0

tv sony 4K

KD-43XH8096 2022.07.26. Rendezés elve: gilou38300 (Franciaország)

je suis personnellement satisfait de cette tv 4K TROP GENIAL

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

20

1

0

Good TV but sound stopped working after 2 years

XBR75X800H 2022.07.18. Rendezés elve: Jojo126 (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Bought this TV and worked great for 2 years then sound stopped working

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Megfelelő

Teljesítmény

Megfelelő

Dizájn

Átlagos

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

29

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.07.18.

Hi Jojo126,
 
Thank you for choosing and purchasing Sony X800H Bravia LED Ultra HD TV.
 
We regret to hear that the sound of your TV stopped working. We can isolate and hopefully resolve this issue by performing troubleshooting steps: https://www.sony.com/electronics/support/articles/00023579.

We want to make sure you’re taken care of and help check on your TV.
 
Should you need further assistance, please email the below information to socialsupport@am.sony.com.

Apologies if you disclosed some of this information in your review and to customer service, we just want to ensure that we have your accurate details at the time of communication.
 
Full Name:
Sony.com Username:
Telephone Number:
Sony TV Model Number:
Additional Information regarding your experience with the X800H: 
 
We value you being a Sony customer. Sorry for the inconvenience and hope to speak directly to try to resolve this matter.
 
Thank you for letting us help assist you.
 
Sincerely,
Vincent 

0

Télévision

KE-55XH8096 2022.07.16. Rendezés elve: Thalie (Franciaország)

Moi je suis énormément déçu par la marque Sony j’ai acheter ma télé en mai à peine un mois et demi après elle avait un grand trait noir dans toute le largeur bien sur ont me la changer mais plus de quinze jours après que le défaut soit apparu plus jamais de Sony terminé

Teljesítmény

Megfelelő

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

27

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.07.20.

Bonjour Thalie,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes vraiment navrés d'apprendre que l'appareil n'était pas dans la ligne de votre attente.
Si nous pouvons vous aider avec quoi que ce soit, n'hésitez pas à nous contacter :
https://bit.ly/3q1uTau.
(Copiez-collez cette adresse dans votre navigateur)
Inas@Sony Support FR

0

Super Bild und brillante Farben

KD-43XH8096 2022.07.12. Rendezés elve: Tigerschildkröte (Németország)

Ansprechende Optik schön verarbeitet.wärtiges oberflächen Gefühl. Schnelle Raktionszeit auf Eingabe. Brillante Farben bei wieder gabe von Inhalten seis Fernsehnprogramm oder anderer zuspieler zb.Videospielkonsolen usw...

Teljesítmény

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

29

2

0

Super Fernseher

KD-43XH8096 2022.07.09. Rendezés elve: Scahara 23 (Németország)

Von der ersten Minute an begeistert. Tolles Bild, super Auflösung.

Teljesítmény

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

27

0

0

Bluetooth gadget

KE-55XH8096 2022.07.05. Rendezés elve: ponti (Franciaország)

impossible de connectée barre de son , casque etc...

Teljesítmény

Megfelelő

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

1

24

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.07.07.

Bonjour Ponti,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes navrés de vous lire.
Quand même, nous tenons à vous informer qu'il n'est pas possible de connecter un casque ou une barre de son Bluetooth avec cette série :
https://bit.ly/3P7hZ4D.
Vous pouvez alors connecter les appareils audio à la TV via HDMI comme suit :
https://bit.ly/3akYruT.
https://bit.ly/3yNWnop.
Si nous pouvons vous aider avec quoi que ce soit, n'hésitez pas à nous contacter :
https://bit.ly/3nh0N14.
(Copiez-collez ces adresses dans votre navigateur)
Inas@Sony Support FR

0

Tolle Extras

KD-49XH8077 2022.07.03. Rendezés elve: markuslorenz (Németország)

Vor 1 Jahr gekauft und nicht bereut. der TV ist ein Hingucker

Teljesítmény

Dizájn

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

19

0

0

Android TV c'était bien avant mais maintenant...

164 cm (65") 2022.07.02. Rendezés elve: Supercoco (Franciaország)

Je possède une Android TV Bravia 4K UR3 depuis un peu plus de 2 ans. Depuis environ 2 a 3 semaines, l'intégration avec les services vocaux de Google ne fonctionne plus correctement. Avant je disais à mon Google Nest hub "allume (ou "eteinds") la télévision" et l'action était exécutée immédiatement. . CDésormais la même phrase donne la réponse suivante "excusez moi je ne sais pas quel appareil 'la television' vous voulez éteindre". Pour que ça fonctionne il faut désormais dire "eteinds Bravia 4K UR3" . Ça n'a pas de sens. Nous (oui parce que je ne suis apparemment pas le seul dans ce cas) nous débattons depuis près de 15 jours avec le support de Google. Ce dernier de conclure nos requêtes en nous disant que l'intégration avec la plateforme de Google relève des partenaires et qu'il faut débrouiller avec eux. Je m'adresse donc ici à SONY espérant qu'ils puissent aider leur client face à un Google méprisant qui n'assume aucune responsabilité. Sony, s'il vous plaît, faites mieux que Google et rendez cet echo system fonctionnel de nouveau. Merci

Teljesítmény

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

14

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.07.06.

Bonjour Supercoco,
Merci pour votre commentaire !
Nous sommes navrés d'apprendre que vous rencontrez un problème avec votre TV.
Pour régler le souci, veuillez suivre les étapes ci-après :
- Appuyez sur le bouton d'alimentation de la télécommande et maintenez-le enfoncé pendant 10 secondes (lorsque le téléviseur est sous tension), le téléviseur redémarrera automatiquement.
- Si le souci persiste, débranchez le câble d'alimentation pendant quelques minutes puis d'essayer à nouveau.
- Assurez-vous que la TV est à jour : https://bit.ly/3ag6mte.
Si toujours pareil, veuillez nous contacter pour voir cela de près :
https://bit.ly/3q1uTau.
(Copiez-collez ces adresses dans votre navigateur)
Inas@Sony Support FR

0

It’s ok

KD-43XH8096 2022.06.12. Rendezés elve: Steven6188 (Egyesült Királyság)

Brought this over 15 months ago in covid,very easy to set up and had pip tv control so didn’t need to use web,apps etc as had every channel,now it’s just me and the web,it’s a bit expensive for a Tv with poor,slow controller,would buy bigger and lg for price

Teljesítmény

Megfelelő

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

4

33

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.06.14.

Hi Steven6188,

Thank you for your review.
We're sorry to hear that you're facing difficulties with TV remote being slow.

For the TV remote being slow, check these links and perform the steps listed in them and they should help you with the issue: https://bit.ly/3MSpUBl & https://bit.ly/3zBVujH & https://bit.ly/3zCp20t & https://bit.ly/3tzuH3E.

And if it's the TV itself that's being slow in performance, make sure that it's up to date: https://bit.ly/3O5ri4y.
You can also clear the TV cache and data then test it once more: Go to [Settings] - [System] - [Storage] - [Internal shared storage] - [Cached data] - then click [OK] to clear it.
And if it's the same, you can perform a factory reset and test it once more: https://bit.ly/3xPtQyt.

And if you're facing an issue with missing channels, retune the TV and test it once more: https://bit.ly/3Qoi2u2.

If you need further assistance you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL.

Sawy @Sony Support UK

0

Don't buy

139 cm (55") 2022.06.09. Rendezés elve: MaciejPro (Egyesült Királyság)

One Year after purchase tv have dark spot on matrix I spend 650£ and seller he promessed 5 year's of Warranty when I registerer tv on Sony website, Sony sed Sorry No 5 year's warranty That's it

Teljesítmény

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

1

30

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.06.13.

Hi,

We're sorry to hear that you're facing a screen issue with your TV, this is not the norm as we strive to deliver the best quality possible.

As an attempt of rectifying the issue, could you ensure that your TV is running on the latest software version by following this link: https://bit.ly/3zuZ7Id?

We'd also recommend unplugging the TV from the mains with anything connected to it, then plug it back after two minutes with no external devices and test the performance again.

If the above steps didn't help, try resetting the TV to its factory settings by following the steps mentioned here: https://bit.ly/3JyOBSr.

As for the 5 years warranty, we can confirm that all Sony devices come with a standard 1 year warranty, and you can buy up to 5 years warranty, but you need to check with your retailer for that option. We also recommend checking the following link for more information about the extended warranty: http://bit.do/fTeAL.

If the issue is still disrupting you, feel free to contact us by following this link: https://bit.ly/2NwYLXL, we will gladly assist you further, and hope to hear that you're enjoying your TV again very soon.

Mennah @Sony Support UK

0

Beautiful TV

139 cm (55") 2022.06.07. Rendezés elve: Jwc1989 (Egyesült Királyság)

What a fantastic TV. The picture quality is fantastic so, vibrant and clear. The sound is absolutely amazing. It looks much more expensive that it cost me. A bargain highly recommended.

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

28

15

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.06.09.

Hi Jwc1989,

Thank you for your review.
We're glad to hear that you're enjoying the picture and the sound quality of your KD-55XH8096 and hope you continue to enjoy it for years to come. We're happy to welcome you into the Sony family!
If you need any assistance in the future, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Omnia @ Sony Support UK

0

Kann nicht viel dazu sagen weil Installation nicht

KE-55XH8096 2022.06.07. Rendezés elve: Christine Gujer (Németország)

Installation klappt nicht.Nur16Sender gefunden. Alten Fernseher wieder angeschlossen und wieder über 1000 Sender über Satelit vorhanden.Anweisung bei Sony nicht Laien geeignet.Nun steht mein neuer Sony ungenutzt herum.Schade!!!!

Teljesítmény

Gyenge

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Gyenge

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

28

Válasz a következőtől: Sony Support DE
2022.06.09.

Hi Christine,

vielen Dank für dein Feedback. Wir leiten es bezüglich der Installation intern weiter, damit es berücksichtigt wird.
Bitte führe einen neuen Suchlauf durch, einmal mit der Antenne und einmal ohne die Antenne. Da wir mehr Informationen
über das Problem benötigen, empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnKn.
(Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Hadir @Sony Support DE

0

Wonderful Television

KE-65XH8096 2022.06.06. Rendezés elve: Ernie 86 (Egyesült Királyság)

Found television screen to be picturesque. Selection of features, channels, sound, and apps easy to select and adjust. Any difficulties encountered were easily fixed using microphone.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Dizájn

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

25

2

Válasz a következőtől: Sony support team
2022.06.08.

Hi Ernie,

Thank you for your feedback.
We're glad to hear that you're enjoying your TV.
We hope you will continue to enjoy it for many more years to come!
If you need any assistance you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL.

Hana @Sony support UK

0

La télé comme j'aime.

KE-65XH8096 2022.06.05. Rendezés elve: Dabeau (Franciaország)

J'ai changé après une malheureuse expérience d'une autre marque. J'en ai rêvé, je l'ai eu.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Átlagos

Dizájn

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

18

0

0

TV 4 K bravia

KD-49XH8077 2022.06.04. Rendezés elve: Mimid30 (Franciaország)

J'ai acheté ce téléviseur 4k bravia de Sony le mois de dernier ,il a une qualité d'image exceptionnelle avec un effet 3D incroyable,de plus il est très facile à installer avec son système couplé avec votre compte Google

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

20

0

0

Great features and easy to use

KE-55XH8096 2022.05.30. Rendezés elve: ed4004 (Egyesült Királyság)

Had the TV for over 6 months easy to set up and use, great features and good price.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

28

2

0

Good resolution, Bad Internet Stability

XBR55X800H 2022.05.20. Rendezés elve: JayWY (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

TV is excellent but I have to unplug it every few weeks in order to reconnect to internet features.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Funkciók

Átlagos

Dizájn

Megfelelő

Egyszerű használat

Megfelelő

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

27

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.05.21.

Hi JayWY, While we are glad to hear that you are happy with the picture quality of your X800H TV, we are sorry to hear that you are experiencing issues with the internet connectivity. Please follow our related TV article link to troubleshoot the issue. https://www.sony.com/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/xbr-55x800h/articles/00151038

Should you need further assistance, please contact us for help.

Please email the below information to socialsupport@am.sony.com
Apologies if you disclosed some of this information in your review and to customer service, we just want to ensure that we have your accurate details at the time of communication.

Full Name:
Sony.com Username:
Telephone Number:
Model Number:
Issue:

Regards,
Carl

0

Like a desktop TV

XBR43X800H 2022.05.16. Rendezés elve: Kh1ngDav1d (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

It had many options it took me a while to realize it's capabilities too bad I never got to get a PS5 because I bought the TV ahead of time for it and now the screen is broken and my warranty is expired. It was my first Sony TV and probably my last not sure where my pockets will be able to afford both.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

31

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.05.16.

Hi Kh1ngDav1d, Thank you for the feedback on your experience with your Sony X800H! While we're glad you like the overall features of your Sony X800H TV, we regret to hear that the TV screen is already broken. Unfortunately, the limited warranty of your TV does not cover any kind of accidental or physical damage. You may take your unit to an authorized servicer for evaluation to determine the out of warranty repair options available. Please refer to this link for more details:

https://us.esupport.sony.com/support/s/service?language=en_US

I hope you consider our Sony products in the future. Thank you for sharing your feedback.

Regards,
Sam



0

very happy with this TV

XBR55X800H 2022.05.16. Rendezés elve: T from Jersey (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

SONY TVs rarely disappoints. My first "smart" TV and works well

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

23

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.05.16.

Hi T from Jersey, Fantastic! We're very pleased you appreciate the smart TV features of your Sony X800H. With X800H, you’ll experience your content as it was intended with the power of our X1 4K HDR processor, as well as enjoy rich and accurate color with our TRILUMINOS Display. We hope you will also notice the upgraded responsiveness of the smart Android TV platform that allows apps to open up to 3x faster. Thanks for sharing your feedback. -Sam

0

megfelelt kategória..

KE-55XH8096 2022.04.29. Rendezés elve: pgraczol (Magyarország)

Beragadt darab extra kedvezményes áron, így az ár-érték arány tökéletes. 10 éves prémium LG-t cseréltem, így képminőségben előrelépés, viszont features, képességek szempontjából halvány csalódás (USB3-as 500G HDD-t nem kezeli, illetve timeshift funkció sem támogatott). A TV beállítási lehetősége elég szegényes.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Átlagos

Dizájn

Egyszerű használat

0

0

0

Belle qualité d'image pour un écran LED!

KE-55XH8096 2022.04.28. Rendezés elve: lordjim56 (Franciaország)

Produit acheté a un prix raisonnable, une très belle qualité d'image , un sont très correct, un rapidité d'utilisation et des super fonctionnalités font de ce produit un très bon rapport qualité/prid

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

43

0

0

Excellent tv

164 cm (65") 2022.04.26. Rendezés elve: Dino0077 (Egyesült Királyság)

Its a replacement for my other Sony bravia TV excellent picture and sound

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

43

1

0

not fully satisfied

KE-75XH8096 2022.04.25. Rendezés elve: Augustine Adibite (Németország)

The product is ok for a 2020 TV. My only concern is that I could not register device via Bluetooth on the system. As such, I could not connect my Sony sound bar via, I had to do it via the HMDI connect. Hence the 3 star ratings. Aside from this, all other stuffs worked as expected.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

4

40

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.04.29.

Hi Augustine,

Thanks for your feedback. We're forwarding it internally for consideration. The technical specification can be found in the following Link: https://cutt.ly/nGTQYnC
The Bluetooth-Profile and the Bluetooth Version must be compatible for stable connection. If you still need help, we recommend that you contact us directly. You can find the contact details under the following link: http://bit.do/fMnKn.
(Copy the link and paste it into a new browser window)

Hadir @Sony Support DE

0

Great tv

KD-49XH8096 2022.04.21. Rendezés elve: WendyP (Egyesült Királyság)

One of the best tvs i have bought in a while.great features.easy to use.:)

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

37

1

0

Vielfältig

164 cm (65") 2022.04.21. Rendezés elve: Murat Celik (Németország)

Es ist das geld wert.Einmal SONY Fernseher immer.QUALITÄT

Képminőség

Hangminőség

Dizájn

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

28

0

0

sehr gute Ausstattung

KD-49XH8096 2022.04.11.  (Németország)

Vor einer Woche zum zweiten mal gekauft. Die schlechte Effizienzklassenbewertung habe ich durch einen Steckdosenadapter mit Fußschalter, um unnötige Stand-by-Stromkosten zu vermeiden, verbessert.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

31

0

0

Sony X800H

XBR55X800H 2022.04.07. Rendezés elve: Movie Head (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Great tv quality pictures mirroring from the iPhone works seamlessly. I enjoy a good movie especially Netflix and HBO Max and this value for money

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Funkciók

Dizájn

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

32

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.04.07.

Hi Movie Head,

That's awesome! We're really glad to hear you're having an enjoyable experience in our product. We are also thrilled that you are satisfied with the exceptional picture quality- especially when streaming Netflix & HBO max and amazing feature like the smooth casting (AirPlay) function of this TV.

With X800H, you’ll experience your content as it was intended with the power of our X1 4K HDR processor, as well as enjoy rich and accurate color with our TRILUMINOS Display. We hope you will also notice the upgraded responsiveness of the smart Android TV platform that allows apps to open up to 3x faster.

Thank you so much for your purchase and for choosing Sony!

- Romeo

0

Super bien

139 cm (55") 2022.04.07. Rendezés elve: Kamel60 (Franciaország)

J'ai acheté un téléviseur Sony le mois dernière jai rien a dire

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

25

0

0

Not the tech we thought we had bought.

KD-49XH8096 2022.04.05. Rendezés elve: MichaelSt (Németország)

One month ago we bought the SAME TV from Sony in 43 inch. So, for our country house, we bought exactly the same TV but in 49 inch. It would be exactly the same right? Wrong. They did not include the type of Bluetooth youneed for a Soundbar or headphones. Thanks a lot Sony. It was too late to change because we already had mounted the TV and installed the LED lights on the back. Why would they leave out the Bluetooth tech?

Képminőség

Hangminőség

Gyenge

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

20

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.04.07.

Hi MichaelSt,
We are sorry to hear that. It is possible to connect headphones to certain TV models via Bluetooth. You can find more details here: https://bit.ly/3LHCzXm (copy the link and paste it into a new browser window). However, the Bluetooth function is used to connect a keyboard or a mouse to other TV models. Please check this link for specific information: https://bit.ly/35NABpa.
Radwa @Sony Support DE

0

Web TV per Apps große Auswahl

KE-75XH8096 2022.04.01.  (Németország)

Beeindruckende Größe, Tolle Verarbeitung nicht zu dick vom Gehäuse und wirkt an der Wand besser als auf Füßen, top Klang auch Dolby usw....

Képminőség

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

22

0

0

sony kd-43xh8096 bravia 43 zoll

KD-43XH8096 2022.03.23. Rendezés elve: Bille (Németország)

Bin bisher zufrieden !Bessere Fernbedienung dazu gekauft!

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Átlagos

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Megfelelő

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

32

0

0

WOW FACTOR 10/10

189 cm (75”) 2022.03.22. Rendezés elve: Trachiedave (Egyesült Királyság)

Bought this set 2weeks ago and still getting surprised of what it can do ,Great Picture Great sounds, Fantastic Apps still finding settings that make your viewing top of the list!

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

29

1

0

Super

KE-55XH8096 2022.03.21. Rendezés elve: Yvesz (Franciaország)

Télévision livre et installé par établissement Vandepitte Mouscron

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

29

0

0

Sony ist die beste..!

164 cm (65") 2022.03.17. Rendezés elve: Amir Khani (Németország)

Sony ist beste Marke in weltweit, immer wieder leben wir mit Sony.!! Ich Liebe dich SONY

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

26

0

0

guter Fernseher ,,,, ABER !

139 cm (55") 2022.03.17. Rendezés elve: StJ70 (Németország)

Es gibt eigentlich nur einen Kritikpunkt , das Bluetooth. Der Fernseher kann Bluetooth , aber kann keine Verbindung zu meien Sony WH 1000 XM3 herstellen. Das macht die Funktion sinnlos.

Képminőség

Hangminőség

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

22

0

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.03.21.

Hi StJ70,
danke für dein Feedback. Wir werden es für die zukünftige Produktentwicklung weitergeben, allerdings ist es nicht möglich, Kopfhörer über BLUETOOTH an dieses Fernsehmodell anzuschließen. Näheres darüber erfährst du hier: https://bit.ly/3qn54S8 (Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).
Radwa@Sony DE

0

Great price / performance ratio

KD-43XH8096 2022.03.16. Rendezés elve: Bob22227 (Egyesült Királyság)

Excellent picture quality, few rough edges in the UI that can be a bit slow.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Átlagos

Dizájn

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

13

1

Válasz a következőtől: Sony support team
2022.04.05.

Hi Bob22227,

Thank you for your feedback.
We're glad to hear that you're enjoying your TV.
We hope you will continue to enjoy it for many more years to come!
Regarding the slowness, we recommend making sure that your TV is up to date here: https://bit.ly/3Jq91Nh. We also recommend clearing cache and data: ( Press Home- Settings- Device preferences- Internal storage- Clear cache and data)
You can as well try a soft reset by pressing the power button on the remote for 5 seconds until your TV restarts.
If the issue remains, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Hana @Sony UK

0

Great picture very clear

KE-55XH8096 2022.03.14. Rendezés elve: Chuckie 2 (Egyesült Királyság)

A great tv really pleased with it &with plenty of apps

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

13

1

Válasz a következőtől: Sony support team
2022.03.16.

Hi Chuckie,

Thank you for your feedback.
We're glad to hear that you're enjoying your TV. We're happy to welcome you into the Sony family!
We hope you will continue to enjoy it for many more years to come!
If you need any assistance you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL.

Hana @Sony UK

0

Super

KD-49XH8096 2022.03.08. Rendezés elve: Laumanota1978 (Franciaország)

Produit de bonne qualité et bon rapport qualité prix

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

13

0

0

Decent TV

KE-55XH8096 2022.03.04. Rendezés elve: Chanjella (Egyesült Királyság)

Works nicely, a lot faster than our old version, very clear picture and the apps run smoothly, overall very happy with it!

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

10

2

0

Remote

139 cm (55") 2022.03.01. Rendezés elve: Rod the mod (Egyesült Királyság)

Great tv but the remote control won’t open Disney or Prime Took it to Curry’s where I bought it and they said contact Sony.

Képminőség

Hangminőség

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

10

2

Válasz a következőtől: Sony support team
2022.03.03.

Hi Rod,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that your remote isn't working as intended.
We recommend following the steps here: https://bit.ly/2TWxiCQ to resolve the issue, if the issue remains, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Hana @Sony UK

0

Bildqualität und Bedienung finde ich klasse

KE-65XH8096 2022.02.26. Rendezés elve: Restless123 (Németország)

Bin sehr zufrieden mit dem Fernseher klasse Bild,Bedienung finde ich auch sehr gut ist in wenigen Minuten alles eingerichtet .Die ganzen Extras sind für diese Preis klasse ausgezeichnet.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Átlagos

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

8

1

0

Voice Recognition

XBR43X800H 2022.02.26. Rendezés elve: Sammie Anne (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

SONY voice recognition is Awesome!! Perfect feature for those whose hands dont work so good anymore!!

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

5

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.02.26.

Hi Sammie Anne,

Thank you for the 5-star rating! We're glad you like the voice recognition function of the TV. With X800H, you’ll experience your content as it was intended with the power of our X1 4K HDR processor, as well as enjoy rich and accurate color with our TRILUMINOS Display. We hope you will also notice the upgraded responsiveness of the smart Android TV platform that allows apps to open up to 3x faster. Thank you for choosing Sony!

Regards,
David

0

Ich besitze diesen Fernseher nicht

139 cm (55") 2022.02.26. Rendezés elve: Rene Nilges (Németország)

Ich habe diese tv nie gekauft oder besessen. Anscheinend wurde meine Sony Konto von jemand anderem benutzt.

Képminőség

Gyenge

Hangminőség

Gyenge

Dizájn

Gyenge

Egyszerű használat

Gyenge

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

0

4

Válasz a következőtől: Sony Support DE
2022.02.28.

Hi Rene,

Vielen Dank für dein Feedback. Wir leiten es intern weiter, damit es berücksichtigt wird. Wir benötigen mehr Informationen über das Problem. Deshalb empfehlen wir dir, uns direkt zu kontaktieren. Die Kontaktdaten findest du unter dem folgenden Link: http://bit.do/fMnKn.
(Kopiere den Link und füge ihn in ein neues Browserfenster ein).

Hadir @Sony DE

0

Great quality tv

KE-55XH8096 2022.02.22. Rendezés elve: Smartshazbo (Egyesült Királyság)

Had this as my old Sony was still under warranty and it was beyond repair so Sony replaced it worh this TV. Its got everything on it I need and it a great TV. Thank you Sony.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

6

1

0

Pas compatible avec casque bluetooth sony wh-1000x

KD-49XH8096 2022.02.19. Rendezés elve: RIMA35 (Franciaország)

Le produit est bon pour la fonction TV android mais n'est pas compatible avec un casque bluetooth sony wh-1000xm3 et ne prend pas en charge les casques sans fil de manière général. Avec un casque filaire branché sur la sortie audio le son des haut parleur de la TV ne peuvent plus fonctionner à moins de débrancher le casque et comme la prise se situe à l'arrière de la TV et que la TV offre la possibilité d'être fixée sur un mur, il n'y a plus d'accès pour le débrancher.....c'est dommage.

Képminőség

Hangminőség

Átlagos

Dizájn

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

2

5

Válasz a következőtől: Sony Support Team
2022.02.21.

Bonjour Rima35,
Merci pour votre commentaire.
Nous sommes navrés de vous lire.
Nous allons transmettre votre observation au département concerné pour qu'elle soit prise en compte dans nos futurs produits.
Merci pour votre fidélité.
Inas@Sony FR

0

Very pleased with TV

KE-55XH8096 2022.02.11. Rendezés elve: walk22 (Egyesült Királyság)

Received the TV a few weeks ago and pleased with it.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

6

1

0

Étalonnage des couleurs superbe

139 cm (55") 2022.02.11. Rendezés elve: Feihung44 (Franciaország)

J'ai acheté ce téléviseur au mois de septembre 2021 . Très heureux de la qualité de l'image Sony, un étalonnage des couleurs parfait à la sortie du carton, vraiment aucun réglage à faire . Rien à dire niveau qualité sonore , ce téléviseur gère le dolby atmos parfaitement bien.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

6

0

0

Satisfied

XBR75X800H 2022.02.10. Rendezés elve: BillyC4 (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

Great picture! Decent features. Very happy with my purchase.

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Funkciók

Dizájn

Egyszerű használat

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

6

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.02.10.

Hi BillyC4, Awesome! We're thrilled to hear you're enjoying the X800H TV. With X800H, you’ll experience your content as it was intended with the power of our X1 4K HDR processor, as well as enjoy rich and accurate color with our TRILUMINOS Display. We hope you will also notice the upgraded responsiveness of the smart Android TV platform that allows apps to open up to 3x faster. Thanks for sharing your feedback. Thanks for choosing Sony! Erin

0

Love it!

XBR85X800H 2022.02.09. Rendezés elve: Dgast11 (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

What a picture! Absolutely gorgeous with today’s technology

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

5

0

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.02.09.

Hi Dgast11,

Amazing! We are truly happy to hear you love the incredible picture quality and super features & performance of our X800H.

With X800H, you’ll experience your content as it was intended with the power of our X1 4K HDR processor, as well as enjoy rich and accurate color with our TRILUMINOS Display. We hope you will also notice the upgraded responsiveness of the smart Android TV platform that allows apps to open up to 3x faster.

Thank you so much for the 5-star review and for choosing Sony!

- Romeo

0

Two stars due to WIFI that is not reliable!

XBR43X800H 2022.02.09. Rendezés elve: jfetzko (USA) Ellenőrzött vásárló Ellenőrizve

I am disappointed. I am giving it two stars due to WIFI that is not reliable! Very annoying

Képminőség

Hangminőség

Funkciók

Kiváló

Dizájn

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

3

5

Válasz a következőtől: Sony North America Customer Support
2022.02.10.

Hi jfetzko,

Thank you for choosing and purchasing Sony X800H Bravia LED Ultra HD TV.

We regret to hear that you are having a Wi-Fi issue with your Sony BRAVIA 4K TV. This is definitely not the customer experience we want you to have. We can perform troubleshooting steps to isolate and hopefully resolve this wireless network issue. Please refer to this link for the steps: https://www.sony.com/electronics/support/articles/00184183.

We want to make sure you’re taken care of and help check on your TV.

May we contact you directly to assist you? If so, please email the below information to socialsupport@am.sony.com.

Apologies if you disclosed some of this information in your review and to customer service, we just want to ensure that we have your accurate details at the time of communication.

Full Name:
Best Buy Username:
Telephone Number:
Sony TV Model Number:
Additional Information regarding your experience with the X800H:

We value you being a Sony customer. Sorry for the inconvenience and hope to speak directly to try to resolve this matter.

Thank you for letting us help assist you.

Sincerely,
Vincent

0

Great features

139 cm (55") 2022.02.09. Rendezés elve: bafo (Egyesült Királyság)

good product,good product,good product,good product,good product

Képminőség

Hangminőség

Dizájn

Egyszerű használat

Átlagos

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

5

1

Válasz a következőtől: Sony support team
2022.02.11.

Hi bafo,

Thank you for your feedback.
We're glad to hear that you're enjoying your TV.
We hope you will continue to enjoy it for many more years to come!
If you need any assistance you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL.

Hana @Sony UK

0

Superb viewing quality build

KD-43XH8096 2022.02.06. Rendezés elve: Omzm (Egyesült Királyság)

An absolute pleasure to have purchased the whole family loves both the picture quality and the great user interface

Képminőség

Kiváló

Hangminőség

Kiváló

Dizájn

Kiváló

Egyszerű használat

Kiváló

A fordítás jelenleg nem érhető el, próbálja meg később

3

1