Hol találom a tv-készülékem szoftververzióját, eszközazonosítóját, típusnevét vagy sorozatszámát?
Hol találom a tv-készülékem rendszerinformációit?
A tv-készüléke rendszerinformációinak (pl. szoftververzió, eszközazonosító, típusnév vagy sorozatszám) a tv-készülék menüjén keresztüli eléréséhez szükséges lépések a tv-készüléke típusától függően eltérőek. További részletekért válassza ki a tv-készüléke típusát.
Android TV és Google TV
Ha a távvezérlője rendelkezik HELP gombbal
- Nyomja meg a távvezérlő HELP gombját.
- A következő lépések a tv-készüléke menüopcióitól függenek:
- Válassza ki a System information (Rendszerinformáció) menüpontot a Status & Diagnostics (Állapot és diagnosztika) vagy a Troubleshooting and system information (Hibaelhárítás és rendszerinformációk) menükategória alatt.
- Válassza ki a Contact & Support (Kapcsolat és támogatás) lehetőséget.
- W8 és X7 sorozat esetén: A modellnév a képernyő bal alsó részén jelenik meg.
A képernyő a tv-készüléke típusától függően eltérő. Az alábbiak csupán példák.
Ha a tv-készüléke távvezérlője nem rendelkezik HELP gombbal
- Nyissa meg a
Settings (Beállítások) képernyőt. A Settings (Beállítások) képernyő megnyitása
- A következő lépések a tv-készüléke menüopcióitól függenek:
- Válassza ki a Settings (Beállítások) → Help and Feedback (Súgó és visszajelzés) → Help (Súgó) → Status & Diagnostics (Állapot és diagnosztika) → System information (Rendszerinformáció) menüpontot.
- Válassza ki az Apps (Alkalmazások) → Help (Súgó) → System information (Rendszerinformáció) menüpontot a Status & Diagnostics (Állapot és diagnosztika) vagy a Troubleshooting and system information (Hibaelhárítás és rendszerinformációk) menükategória alatt.
- Válassza ki a Help (Súgó) → System information (Rendszerinformáció) menüpontot a Troubleshooting and system information (Hibaelhárítás és rendszerinformációk) menükategória alatt.
- Válassza ki a Settings (Beállítások) → BRAVIA Settings (BRAVIA-beállítások) → Customer Support (Ügyféltámogatás) → Contact & Support (Kapcsolat és támogatás) menüpontot.
Nem Android TV vagy Google TV
2015-ben és később megjelent tv-készülékek
- Nyomja meg a távvezérlő HOME gombját.
- Válassza ki a Settings (Beállítások) lehetőséget.
- Válassza ki a System Settings (Rendszerbeállítások) vagy a Product Support (Terméktámogatás) lehetőséget.
- Válassza ki a Customer Support (Ügyféltámogatás) vagy a System Information (Rendszerinformáció) lehetőséget.
- Válassza ki a Product Information (Termékinformáció) lehetőséget.
A képernyő a tv-készüléke típusától függően eltérő.
2014-ben megjelent tv-készülékek
- Nyomja meg a távvezérlő HOME gombját.
- Válassza ki a (?) Help (Súgó) lehetőséget.
- Válassza ki a Customer Support (Ügyféltámogatás) lehetőséget.
- Válassza ki a System Information (Rendszerinformáció) lehetőséget.
A képernyő a tv-készüléke típusától függően eltérő.
2013-ban vagy korábban megjelent tv-készülékek
- Nyomja meg a távvezérlő HOME gombját.
- Válassza ki a Settings (Beállítások) lehetőséget.
- Válassza ki a Product Support (Terméktámogatás) vagy a Set-up (Beállítás) lehetőséget.
- Válassza ki a System Information (Rendszerinformáció) vagy a Product Information (Termékinformáció) lehetőséget.
A képernyő a tv-készüléke típusától függően eltérő.