Cikk azonosítója : 00117574 / Utoljára módosítva: : 14/12/2021

Hol találom a tv-készülékem szoftververzióját, eszközazonosítóját, típusnevét vagy sorozatszámát?

    Hol találom a tv-készülékem rendszerinformációit?

    A tv-készüléke rendszerinformációinak (pl. szoftververzió, eszközazonosító, típusnév vagy sorozatszám) a tv-készülék menüjén keresztüli eléréséhez szükséges lépések a tv-készüléke típusától függően eltérőek. További részletekért válassza ki a tv-készüléke típusát.


    Android TV és Google TV

    Ha a távvezérlője rendelkezik HELP gombbal

    1. Nyomja meg a távvezérlő HELP gombját.
    2. A következő lépések a tv-készüléke menüopcióitól függenek:
      • Válassza ki a System information (Rendszerinformáció) menüpontot a Status & Diagnostics (Állapot és diagnosztika) vagy a Troubleshooting and system information (Hibaelhárítás és rendszerinformációk) menükategória alatt.
      • Válassza ki a Contact & Support (Kapcsolat és támogatás) lehetőséget.
      • W8 és X7 sorozat esetén: A modellnév a képernyő bal alsó részén jelenik meg.

      A képernyő a tv-készüléke típusától függően eltérő. Az alábbiak csupán példák.
      Rendszerinformációk a menüképernyőn
      Rendszerinformációs képernyő

    Ha a tv-készüléke távvezérlője nem rendelkezik HELP gombbal

    1. Nyissa meg a Settings (Beállítások) képernyőt. A Settings (Beállítások) képernyő megnyitása
    2. A következő lépések a tv-készüléke menüopcióitól függenek:
      • Válassza ki a Settings (Beállítások) Help and Feedback (Súgó és visszajelzés) Help (Súgó) Status & Diagnostics (Állapot és diagnosztika) System information (Rendszerinformáció) menüpontot.
      • Válassza ki az Apps (Alkalmazások) → Help (Súgó) System information (Rendszerinformáció) menüpontot a Status & Diagnostics (Állapot és diagnosztika) vagy a Troubleshooting and system information (Hibaelhárítás és rendszerinformációk) menükategória alatt.
      • Válassza ki a Help (Súgó) System information (Rendszerinformáció) menüpontot a Troubleshooting and system information (Hibaelhárítás és rendszerinformációk) menükategória alatt.
      • Válassza ki a Settings (Beállítások) BRAVIA Settings (BRAVIA-beállítások) Customer Support (Ügyféltámogatás) → Contact & Support (Kapcsolat és támogatás) menüpontot.

    Nem Android TV vagy Google TV

    2015-ben és később megjelent tv-készülékek

    1. Nyomja meg a távvezérlő HOME gombját.
    2. Válassza ki a Settings (Beállítások) lehetőséget.
    3. Válassza ki a System Settings (Rendszerbeállítások) vagy a Product Support (Terméktámogatás) lehetőséget.
    4. Válassza ki a Customer Support (Ügyféltámogatás) vagy a System Information (Rendszerinformáció) lehetőséget.
    5. Válassza ki a Product Information (Termékinformáció) lehetőséget.
      Termékinformáció
      A képernyő a tv-készüléke típusától függően eltérő.

    2014-ben megjelent tv-készülékek

    1. Nyomja meg a távvezérlő HOME gombját.
    2. Válassza ki a (?) Help (Súgó) lehetőséget.
    3. Válassza ki a Customer Support (Ügyféltámogatás) lehetőséget.
    4. Válassza ki a System Information (Rendszerinformáció) lehetőséget.
      Rendszerinformáció
      A képernyő a tv-készüléke típusától függően eltérő.

    2013-ban vagy korábban megjelent tv-készülékek

    1. Nyomja meg a távvezérlő HOME gombját.
    2. Válassza ki a Settings (Beállítások) lehetőséget.
    3. Válassza ki a Product Support (Terméktámogatás) vagy a Set-up (Beállítás) lehetőséget.
    4. Válassza ki a System Information (Rendszerinformáció) vagy a Product Information (Termékinformáció) lehetőséget.
      Termékinformáció és Rendszerinformáció
      A képernyő a tv-készüléke típusától függően eltérő.

    Kapcsolódó cikkek