Cikk azonosítója : 00253746 / Utoljára módosítva: : 18/11/2020Nyomtatás

A 2020-as Sony Android TV-k folyamatos újraindulását okozó hiba elhárítása

    Ha az ügyfél nem használja a HbbTV-t, és cikk által javasolt lépések kipróbálása után is tapasztalja a problémát, javasolja az ügyfélnek a HbbTV letiltását.

    2020-as Sony Android TV-je folyamatosan újraindul?

    Ha Sony Android TV-je folyamatosan újraindul, más szavakkal végtelen újraindítási spirálban ragadt, előfordulhat, hogy kényszerített gyári visszaállítást kell végrehajtania.

    A folyamatos újraindulást okozó hiba akkor jelentkezhet, ha a tv-készülék szoftvere egy firmware-frissítés után összeomlik, és ilyenkor Ön nem tud normál gyári visszaállítást végezni.

    Ha a tv-készüléke folyamatosan újraindul, a következő nyitóképernyő jelenik meg rajta:

    A Marshmallow rendszer újraindulása

    Kényszerített gyári visszaállítás a tv-készüléken lévő gombok használatával

    FIGYELEM: Kényszerített gyári adat-visszaállítás esetén minden személyre szabott beállítás törlődik a tv-készülékről, beleértve a letöltött alkalmazásokat, a rendszeradatokat, illetve a csatornarendezési és a vezeték nélküli hálózati beállításokat is. A ZH8 modelleken lévő kereskedelmi bemutatóadatok szintén törlődnek a belső tárhelyről. Ha hozzáfér a tv-készülék menüjéhez, végezzen inkább gyári adat-visszaállítást.

    Mielőtt megkezdené a kényszerített gyári visszaállítást

    • Az eljáráshoz két emberre lehet szükség.
    • A tv-készülék modelljétől függően a gombok elhelyezkedése eltérő.
    • A kényszerített gyári visszaállítás elvégzése után elképzelhető, hogy bizonyos alkalmazásadatokat vissza tud állítani, ha az alkalmazások szinkronizálva vannak Google™-fiókjával. Az alkalmazások szinkronizálásával kapcsolatos lépések a tv-készülék menüopcióitól függően eltérőek:
      • HOME gomb → BeállításokKészülékpreferenciák vagy Fiókok és bejelentkezésGoogleVálassza ki a szinkronizált alkalmazásokat → Válassza ki a fiókkal szinkronizálni kívánt elemeket → Szinkronizálás most.
      • HOME gomb → BeállításokGoogleVálassza ki a szinkronizált alkalmazásokat a Szinkronizálás menüben → Válassza ki a fiókkal szinkronizálni kívánt elemeket → Szinkronizálás most.
      • HOME gomb → BeállításokSzemélyesGoogleVálassza ki a szinkronizált alkalmazásokat a Szinkronizálás menüben → Válassza ki a fiókkal szinkronizálni kívánt elemeket → Szinkronizálás most.

    Kényszerített gyári adat-visszaállítás végrehajtása

    Először állapítsa meg, hogy hány gomb található a tv-készülékén. Erre a hivatkozásra ellátogatva megtekintheti a tv-készülékén lévő gomb(ok) helyét.

    1. Csak egy gomb található a tv-készüléken: A (Tápellátás) gomb elölről nézve a tv-készülék alsó részének közepén vagy bal oldalán található.
    2. Három gomb található a tv-készüléken: A modelltől függően a gombok a tv-készülék jobb oldalán, bal oldalán vagy hátulján találhatók.

    Ha nem találja a gombokat, tekintse meg a tv-készüléke használati útmutatóját. A használati útmutató az adott modell támogatási oldalán található.


    Kövesse az utasításokat attól függően, hogy hány gomb található a tv-készülékén.

    A típus: A tv-készülékén csak egy gomb található

    B típus: A tv-készülékén három gomb található


    Elvégeztem a kényszerített gyári adat-visszaállítást, és nem tudom behangolni a műholdas állomásokat

    Ha nehézségeket tapasztal a műholdhangolással kapcsolatban a gyári visszaállítást követőben, kérjük, tekintse meg a műholdhangolási útmutatónkat, vagy tekintse meg a következő videót:

    Ha továbbra sem tud hangolni, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.