Segítségre van szükségem a Sony fiókommal vagy a termékem My Sony oldalon történő regisztrációjával kapcsolatban
Tárgymutató:
- Érvénytelen e-mail-cím vagy jelszó
- A My Sony fiókomat zárolták
- Módosítások végrehajtása egy Sony fiókban
- A My Sony társítása más Sony szolgáltatásokhoz tartozó fiókokkal
- Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést?
- Mi a teendő, ha nem találom azt a terméket, amelyet regisztrálni szeretnék?
Érvénytelen e-mail-cím vagy jelszó
1. lépés: Ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg a regisztrált e-mail-címet.
Előfordulhat, hogy egyes karakterek rossz helyen vannak vagy rossz e-mail-címet adott meg:
- A My Sony társítva van egyéb olyan Sony fiókokhoz, mint például a PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia stb. fiókok: az egyéb Sony fiókokhoz társított e-mail-címe a My Sony fiókba történő bejelentkezéshez is használható.
- Ha korábban létrehozott egy Sony fiókot, de nem hitelesítette azt e-mailben a megadott időkereten (72 órán) belül, nem fogja tudni használni az adott fiókot. Ne feledje, hogy ez minden Sony szolgáltatásra vonatkozik. Jelentkezzen be a meg nem erősített fiókba, kérje az aktiváló/hitelesítő hivatkozás újraküldését, és aktiválja fiókját e-mailben.
2. lépés: Az „Elfelejtett jelszó” funkció használata
Visszaállíthatja jelszavát, ha megpróbálkozik az alábbi jelszóvisszaállítási lehetőségekkel:
- Adja meg a regisztrációkor megadott születési dátumot.
- Válaszolja meg a biztonsági kérdést.
- Mobiltelefonos hitelesítés (Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést? – Hivatkozás az alábbi fejezetre).
Ha sikeresen elvégezte az említett lépéseket, egy hivatkozást kap, mellyel visszaállíthatja jelszavát. Ha nem érkezett meg az e-mail, kérjük, ellenőrizze a kéretlen levelek (spamek) mappáját.
Ha ez nem segít, próbáljon meg ismét hivatkozást kérni, vagy várjon 24 órát, és próbálkozzon újra.
Megjegyzés: Ha a három lehetőség valamelyike sikertelen, rendszerünk azonnal arra kéri Önt, hogy lépjen kapcsolatban az ügyfélszolgálattal. Ne feledje, hogy a további lehetőségekkel továbbra is próbálkozhat!
A My Sony fiókomat zárolták
„Elérte a sikertelen próbálkozások maximális számát. Biztonsága érdekében fiókját 120 percre zároltuk.”
Miután letelt a 120 perc, ellenőrizze, hogy a billentyűzet Caps Lock vagy Num Lock funkciójának be- vagy kikapcsolt állapota nem befolyásolja-e a jelszó megadását.
Vagy egyszerűen állítsa vissza a jelszót az Elfelejtett jelszó funkcióval.
Módosítások végrehajtása a Sony fiókomban
Fiókadatok (e-mail-cím, jelszó és cím) módosítása
- Jelentkezzen be a Sony fiókjába.
- Válassza a [Saját fiók adatai] lehetőséget.
- Frissítse az érintett mezőket.
Törölni szeretném a Sony fiókomat
Sajnálnánk, ha távozna, azonban fiókját a következő lépésekkel törölheti:
- Jelentkezzen be a Sony fiókjába.
- Kattintson a [Saját fiók adatai] lehetőségre.
- Görgessen az oldal aljára, és válassza a [Fiók eltávolítása] lehetőséget.
A My Sony társítása más Sony szolgáltatásokhoz tartozó fiókokkal
Ha már van egy másik Sony szolgáltatáshoz tartozó fiókja, akkor az érintett fiók adataival bejelentkezhet a My Sony szolgáltatásba is. Ezután egy üzenetet kap, mely arra kéri, hogy frissítse fiókját. Előfordulhat, hogy a frissítés elvégzéséhez további adatokat kell megadnia. Ha pedig létrehoz egy Sony fiókot, akkor használhatja azt az egyéb Sony szolgáltatásokba való bejelentkezéshez is.
A Sony csoport következő szolgáltatásainak egyikéhez tartozó fiók(ok)at kapcsolhatja össze:
A Sony Europe-on elérhető szolgáltatások:
- My Sony
- Sony közösség
A Sony csoport más vállalatain keresztül elérhető szolgáltatások:
- Xperia Lounge
- Xperia online áruház
- SonyMobile.com
- MyAccount
- Developer World
- PlayStation™ Network
- PlayStation™ Plus
- PlayStation™ Video
- PlayStation™ Music
- PlayStation™ Now
- PlayStation™ Vue
Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést?
Ha emelni szeretné a biztonság szintjét, a Sony fiókjába történő bejelentkezéshez kérhet megerősítő kódot szöveges üzenetben vagy egy hitelesítő alkalmazáson keresztül. Ezt a beállítást bármikor megváltoztathatja a kétlépéses hitelesítés beállításain keresztül.
A kétlépéses hitelesítés engedélyezése:
- Jelentkezzen be a My Sony fiókba. Kattintson a saját nevére a jobb felső sarokban vagy vigye az egeret a neve fölé, és válassza a [Saját fiók adatai] opciót.
- Görgessen le az [Egyéb biztonsági részletek módosítása] lehetőséghez, majd kattintson a [Frissítés] opcióra.
- A megnyíló [Biztonság] lapon görgessen le a [Kétlépéses hitelesítés] lehetőséghez, majd válassza a [Szerkesztés] opciót.
- Amikor a rendszer erre kéri, válassza ki, hogy a hitelesítő kódot Szöveges üzenet vagy Hitelesítő alkalmazás útján szeretné-e megkapni.
Ezután kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat:
- Szöveges üzenet: Adja meg telefonszámát. Nyissa meg a telefonjára érkező szöveges üzenetet, és adja meg a hatjegyű hitelesítő kódot. Kattintson a [Hitelesít] opcióra.
- Hitelesítő alkalmazás: Nyissa meg a hitelesítő alkalmazást a mobileszközén, és olvassa be a QR-kódot vagy másolja ki és illessze be a képernyőjén olvasható alfanumerikus kódot. Adja meg a hitelesítő alkalmazáson keresztül kapott hitelesítő kódot.
Másodlagos kódok
Ha nem tudja fogadni szöveges üzenetben a kétlépéses hitelesítő kódot vagy a hitelesítő alkalmazás nem működik, egy másodlagos kóddal is be tud jelentkezni. Tíz kódot kap, melyek mindegyikét csak egy alkalommal használhatja. A másodlagos kódok szöveges üzenettel és hitelesítő alkalmazással történő hitelesítés esetén is használhatóak.
Mi a teendő, ha nem találom azt a terméket, amelyet regisztrálni szeretnék?
- Először kérjük, győződjön meg róla, hogy a regisztrálni kívánt termék a Sony Electronics terméke (például tv-készülék, valamint audio- és fényképészeti termékek). Amennyiben rendelkezik Sony Mobile eszközzel (Xperia) vagy Sony Professional termékkel, látogassa meg az alábbi oldalakat:
- Sony Mobile (A bejelentkezéshez kattintson az oldal jobb felső sarkában található portré ikonra)
- Sony Professional
- Sony PlayStation
- Amennyiben biztos abban, hogy terméke Sony Electronics termék, és kézzel adta meg a nevét, de nem találja, akkor próbálja megkeresni a legördülő menüben.
- Ha egy Európán kívüli régióban (pl. az ázsiai-csendes-óceáni térségben, Amerikában stb.) vásárolta a terméket, kérjük, a termék regisztrálásához látogasson el az adott régióhoz tartozó weboldalra. A My Sony szolgáltatásban jelenleg nem regisztrálhatók Európán kívül vásárolt termékek. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.
- Előfordulhat, hogy a termék nem található az adatbázisunkban, ha az előbbi két opcióval nem találja a terméket. A megerősítéshez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.