Cikk azonosítója : 00242595 / Utoljára módosítva: : 05/03/2020

A képernyő sötét marad a hívás befejezése után

    Amikor egy beszélgetés során a füléhez tartja a készüléket, a képernyő kikapcsol, így megakadályozza, hogy véletlenül aktiválja az érintőképernyőt. Ha azt tapasztalja, hogy a képernyő nem kapcsol vissza, miután elvette a készüléket a fülétől, próbálkozzon az alábbiakkal:

    • Ideiglenes megoldásként nyomja meg röviden a bekapcsológombot. Ha a képernyő nem kapcsol vissza, nyomja meg újból a bekapcsológombot.
    • Ellenőrizze, hogy a készülék megvásárlásakor eltávolította-e a képernyőt borító ideiglenes védőfóliát. A fólia csak arra szolgál, hogy a szállítás során védje a képernyőt, és könnyedén lehúzható róla.
    • Ha képernyővédő fóliát helyezett fel a készülékre, ellenőrizze, hogy az kifejezetten az Xperia adott típusához készült-e. Fontos tudni, hogy a képernyővédő fólián lyukak találhatók, amelyeket pontosan el kell helyezni, hogy ne akadályozzák a közelségérzékelőt. Az Xperia típus közelségérzékelőjének pontos helye a használati útmutató áttekintő ábráján látható.
    • Kapcsolja ki, majd kapcsolja be újra a készüléket. Ezzel a művelettel kikapcsolja az összes futó alkalmazást, és memóriát szabadít fel, ami időnként automatikusan megoldja a problémát.
    • Frissítse a készülékét, hogy optimális teljesítményt érjen el, és részese legyen a legutóbbi fejlesztéseknek.
    • Ajánlatos a fontos adatokat lementeni és egy Google-fiókkal szinkronizálni.
    • Az Xperia Companion számítógépes alkalmazással hajthat végre szoftverjavítást a készülék alaphelyzetbe állítása céljából. Ne feledje, hogy szoftverjavításkor minden adat törlődik készüléke belső tárhelyéről. A külső SD-kártyára mentett tartalmak, többek között fényképek, videók és zeneszámok nem törlődnek.

     Adatainak számítógéppel végzett biztonsági mentése 

     Az alkalmazások, a telefonbeállítások és a hívási előzmények biztonsági mentése, illetve szinkronizálása 

     A készülék szoftverének javítása az Xperia Companion segítségével