Nem kapcsol be a telefonom
Ha a telefonja nem reagál a bekapcsolási kísérletre, próbálja végig egymás után az alábbi műveleteket.
- Hagyjon elegendő időt a készülékének az elindulásra. Nyomja hosszan a bekapcsológombot addig, amíg a készülék rezeg, majd engedje el. Akár 10 másodperc is eltelhet, mire a készülék rezegni kezd.
- Győződjön meg róla, hogy a készüléke fel van töltve. Ha az akkumulátor lemerült, akár 30 perc is eltelhet addig, amíg a készülék reagál a töltésre. Ilyenkor a képernyő sötét marad, és a töltési ikon sem jelenik meg. Vegye figyelembe továbbá, hogy a lemerült akkumulátor teljes feltöltése akár 4 órát is igénybe vehet.
- Amennyiben problémát tapasztal a készülék töltése során, először azt ellenőrizze, hogy eredeti Sony töltőt és USB-kábelt használ-e, amelyeket kifejezetten az Ön készülékéhez terveztek. Próbálja meg a töltést egy másik USB-kábellel, amelyet egy számítógép USB-portjához csatlakoztat. Ha a készülék tölteni kezd, akkor valószínűleg a töltő nem működik megfelelően.
- Ha van memóriakártya a készülékben, vegye ki azt, és indítsa újra a készüléket. Ha a memóriakártya eltávolításával megoldódik a probléma, az SD-kártya hibásodhatott meg. Ebben az esetben tegyen új SD-kártyát a készülékébe.
- Kényszerített újraindítást vagy leállítást végezhet a készülékén olyan helyzetekben, amikor a készülék nem reagál vagy nem indul újra megfelelően. Kényszerített újraindítás esetén a rendszer semmilyen beállítást vagy személyes adatot nem töröl.
Kényszerített újraindítás/leállítás
A készülék kényszerített újraindítása vagy leállítása
A készülék bekapcsolása
Kétperces újraindítás
- Ha a kényszerített újraindítási eljárás sikertelen, próbálkozzon a kétperces újraindítással.
Kényszerített kétperces újraindítás
- Ajánlott a fontos adatok Google-fiókkal történő biztonsági mentése és szinkronizálása.
- Az Xperia Companion számítógépes alkalmazással végezzen szoftverjavítást a készülék visszaállítása érdekében. Vegye figyelembe, hogy a szoftverjavítás során minden adat törlődik a készülék belső memóriájából. A külső SD-kártyára mentett tartalmak, mint például képek, videók és zene, nem törlődnek.
Biztonsági mentés készítése az adatokról számítógép segítségével
Biztonsági mentés készítése az adatairól számítógép segítségével
Biztonsági mentés készítése az alkalmazásokról, a telefonbeállításokról és a hívási előzményekről
Szoftverjavítás az Xperia Companion segítségével
FONTOS: A 2019-től megjelent Xperia okostelefonokon az Xperia Companion nem használható a tartalmak visszaállításához. Kérjük, használja a Google Drive alkalmazást tartalmai biztonsági mentéséhez és visszaállításához.
Készülékszoftver javítása az Xperia Companion segítségével
Megjegyzés! Ha már próbálta a következő lépéseket, és a probléma továbbra is fennáll, akkor szakember által kivitelezett javításra lehet szükség.