Cikk azonosítója : 00242415 / Utoljára módosítva: : 11/12/2023Nyomtatás

A telefonom nem kapcsol be, vagy nem töltődik

    Ha a telefonja nem reagál, amikor megpróbálja bekapcsolni azt, vagy nem töltődik, akkor próbálkozzon meg egyesével az alábbi műveletekkel.

    • Hagyjon elegendő időt a készülékének az elindulásra. Nyomja hosszan a bekapcsológombot addig, amíg a készülék rezeg, majd engedje el. Akár 10 másodperc is eltelhet, mire a készülék rezegni kezd.
    • Győződjön meg róla, hogy a készüléke fel van töltve. Ha az akkumulátor lemerült, akár 30 perc is eltelhet addig, amíg a készülék reagál a töltésre. Ilyenkor a képernyő sötét marad, és a töltési ikon sem jelenik meg. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a lemerült akkumulátor teljes feltöltése akár 4 órát is igénybe vehet.
    • Amennyiben problémát tapasztal a készülék töltése során, először azt ellenőrizze, hogy eredeti Sony töltőt és USB-kábelt használ-e, amelyeket kifejezetten az Ön készülékéhez terveztek. Próbálja meg a töltést egy másik USB-kábellel, amelyet egy számítógép USB-portjához csatlakoztat. Ha a készülék tölteni kezd, akkor valószínűleg a töltő nem működik megfelelően.
    • Ha van memóriakártya a készülékben, vegye ki azt, és indítsa újra a készüléket. Ha a memóriakártya eltávolításával megoldódik a probléma, az SD-kártya hibásodhatott meg. Ebben az esetben tegyen új SD-kártyát a készülékébe.
    • Kényszerített újraindítást vagy leállítást végezhet a készülékén olyan helyzetekben, amikor a készülék nem reagál vagy nem indul újra megfelelően. Kényszerített újraindítás esetén a rendszer semmilyen beállítást vagy személyes adatot nem töröl.
    • A telefon töltésével kapcsolatos részletes információkért tekintse meg a következő cikket: A töltés művészete: minden, amit tudnia kell a telefon akkumulátorkapacitásáról és töltéséről [angol nyelven].

    Kényszerített újraindítás/leállítás

    A készülék kényszerített újraindítása vagy leállítása


    A készülék bekapcsolása

    A készülék bekapcsolása


    Kétperces újraindítás

    • Ha a kényszerített újraindítási eljárás sikertelen, próbálkozzon a kétperces újraindítással.

    Kényszerített kétperces újraindítás

    • Ajánlott a fontos adatok Google-fiókkal történő biztonsági mentése és szinkronizálása.
    • Az Xperia Companion számítógépes alkalmazással végezzen szoftverjavítást a készülék visszaállítása érdekében. Vegye figyelembe, hogy a szoftverjavítás során minden adat törlődik a készülék belső memóriájából. A külső SD-kártyára mentett tartalmak, mint például képek, videók és zene, nem törlődnek.

    Biztonsági mentés készítése az adatokról számítógép segítségével

    Megjegyzés: A telefonjának bekapcsolt állapotban kell lennie, hogy biztonsági mentést készíthessen az adatokról egy számítógép segítségével.

    Biztonsági mentés készítése az adatairól számítógép segítségével


    Biztonsági mentés készítése az alkalmazásokról, a telefonbeállításokról és a hívási előzményekről

    Megjegyzés: A telefonjának bekapcsolt állapotban kell lennie, hogy biztonsági mentést készíthessen az alkalmazásokról, a telefonbeállításokról és a hívási előzményekről

    Biztonsági mentés készítése az alkalmazásokról, a telefonbeállításokról és a hívási előzményekről, illetve ezek szinkronizálása


    Szoftverjavítás az Xperia Companion segítségével

    FONTOS: A 2019-től megjelent Xperia okostelefonokon az Xperia Companion nem használható a tartalmak visszaállításához. Kérjük, használja a Google Drive alkalmazást tartalmai biztonsági mentéséhez és visszaállításához.

    Készülékszoftver javítása az Xperia Companion segítségével


    Megjegyzés! Ha már megpróbálkozott a fenti lépésekkel, és a probléma továbbra is fennáll, akkor szakember által kivitelezett javításra lehet szükség.