Cikk azonosítója : 00246900 / Utoljára módosítva: : 18/06/2020

Értesítés bizonyos SF-M sorozatú, SF-M sorozatú TOUGH specifikációjú és SF-G sorozatú TOUGH specifikációjú SD-memóriakártyák csereprogramjával kapcsolatban

    Köszönjük érdeklődését a Sony termékei iránt.

    Azonosítottunk egy problémát bizonyos SF-M sorozatú, SF-M sorozatú TOUGH specifikációjú és SF-G sorozatú TOUGH specifikációjú SD-memóriakártyákkal kapcsolatban.

    Adatprobléma VSC módban

    Egy, a VSC (Video Speed Class) móddal kompatibilis kamera* használata esetén a rögzített felvétel adatai károsodhatnak, vagy előfordulhat, hogy nem rögzülnek optimálisan a kártyán.

    * A V60/V90 VSC móddal kompatibilis kamerák.

    A probléma megoldásaként ingyenes csereprogramot kínálunk az érintett SD-memóriakártyák esetében.

    Érintett típusok

    A kártyáját a kártya elején található típusszám alapján azonosíthatja, a pirossal bekarikázott helyen.

     

    SF-M sorozat

    Megjegyzés! A kártya csak akkor érintett,

    ha „V60”, „R:277MB/s” és „W:150MB/s”

    feliratot lát a kártya elején.

    • SF-M64
    • SF-M128
    • SF-M256 

     

                                                   
          

    SF-M sorozatú TOUGH specifikáció

    • SF-M64T
    • SF-M128T
    • SF-M256T
            

    SF-G sorozatú TOUGH specifikáció

    • SF-G32T
    • SF-G64T
    • SF-G128T 

            

     

    Hogyan ellenőrizze, hogy a kártyája érintett-e?

    SF-M sorozat

    1. Azonosítsa a kártyáját, hogy megtudja, hogy érintett-e. Az SF-M sorozatú kártyák az elejükön lévő V60, R:277MB/s és W:150MB/s felirat alapján azonosíthatók.
    2. Vizsgálja meg a kártya hátulját, és ellenőrizze, hogy van-e csillag (*) szimbólum a bal alsó sarkában.
      1. Ha VAN, a kártyáját nem érinti ez a probléma.
      2. Ha NINCS, a kártyáját érinti ez a probléma.

    Érintett kártya

    Érintett kártya

    Nem érintett kártya

     

    SF-M sorozatú TOUGH specifikáció

    1. Vizsgálja meg a kártya hátulját, és ellenőrizze, hogy van-e csillag (*) szimbólum a bal alsó sarkában.
      1. Ha VAN, a kártyáját nem érinti ez a probléma.
      2. Ha NINCS, a kártyáját érinti ez a probléma.

    Érintett kártya

    Nem érintett kártya

     

    SF-G sorozatú TOUGH specifikáció

    Két módon ellenőrizheti, hogy a kártyáját érinti-e ez a probléma.

    1. Vizsgálja meg a kártya hátulját, és ellenőrizze, hogy van-e csillag (*) szimbólum a bal alsó sarkában.

    a. Ha VAN, a kártyáját nem érinti ez a probléma.
    b. Ha NINCS, kérjük, folytassa a következő lépéssel.

    2. Vizsgálja meg a kártya hátulját, és ellenőrizze, hogy az alfanumerikus kód TV vagy TR előtaggal kezdődik-e.

    a. Ha az alfanumerikus kód TR előtaggal kezdődik, a kártyáját nem érinti ez a probléma.
    b. Ha az alfanumerikus kód TV előtaggal kezdődik, a kártyáját érinti ez a probléma.

    Érintett kártya

    Nem érintett kártya

    Nem érintett kártya

     

    Ingyenes cserét kínálunk minden érintett SD-memóriakártyára vonatkozóan, 2020. június 18. és 2022. március 31. között.

    Ezen az űrlapon keresztül kérhet SD-kártyát.

    FONTOS: Nem tudjuk átvinni az érintett SD-memóriakártyáján lévő adatokat a cserekártyára. Kérjük, készítsen egy biztonsági mentést az adatokról egy számítógépre vagy egy egyéb tárolóeszközre, mielőtt elküldené cserére a kártyáját.

    *A jelenlegi COVID-19-járvány érintheti bizonyos szolgáltatásainkat. Próbáljuk minimalizálni a kedvezőtlen hatásokat, de késéseket tapasztalhat. Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért, és a megértését kérjük ebben a nagy kihívást jelentő időszakban.