Segítségre van szükségem a MySony fiókommal, vagy a termék MySony oldalon történő regisztrációjával kapcsolatban
- Érvénytelen e-mail-cím vagy jelszó
- A MySony fiókomat zárolták
- Módosítások végrehajtása egy MySony fiók esetén
- A MySony összekapcsolása más Sony szolgáltatásokhoz tartozó fiókokkal
- Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést?
- Mi a teendő, ha nem találom azt a terméket, amelyet regisztrálni szeretnék?
Érvénytelen e-mail-cím vagy jelszó
1. lépés: Ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg a regisztrált e-mail-címet
Előfordulhat, hogy egyes karakterek rossz helyen vannak vagy rossz e-mail-címet adott meg:
- A MySony össze van kapcsolva más olyan Sony szolgáltatások fiókjaival, mint a PlayStation Network, a Sony Home Entertainment, az Xperia stb.: a MySony fiókba való bejelentkezéshez használhatja az egyéb Sony fiókjaihoz tartozó e-mail-címét.
- Ha korábban létrehozott Sony fiókot, de nem hitelesítette azt e-mailben a megadott időkereten (72 óra) belül, nem fogja tudni használni az adott fiókot. Ne feledje, hogy ez minden Sony szolgáltatásra vonatkozik. Jelentkezzen be a meg nem erősített fiókba, kérje az aktiváló/hitelesítő hivatkozás újraküldését, és aktiválja fiókját e-mailben.
2. lépés: Az „Elfelejtett jelszó” funkció használata
Visszaállíthatja jelszavát, ha megpróbálkozik az alábbi jelszóvisszaállítási lehetőségekkel:
- Adja meg a regisztrációkor megadott születési dátumot
- Válaszolja meg a biztonsági kérdést
- Mobiltelefonos hitelesítés (Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést? – hivatkozás az alábbi fejezetre)
Ha sikeresen elvégezte az említett lépéseket, egy hivatkozást kap, mellyel visszaállíthatja jelszavát. Ha nem érkezett meg az e-mail, kérjük, ellenőrizze a kéretlen levelek (spamek) mappáját. Ha ez nem segít, próbáljon meg ismét hivatkozást kérni, vagy várjon 24 órát, és próbálja újra.
Megjegyzés: ha a három lehetőség valamelyike sikertelen, rendszerünk azonnal arra kéri Önt, hogy lépjen kapcsolatban az ügyfélszolgálattal. Ne feledje, hogy a további lehetőségekkel továbbra is próbálkozhat!
A MySony fiókomat zárolták
„Elérte a sikertelen próbálkozások maximális számát. Biztonsága érdekében fiókját 120 percre zároltuk.”
Miután letelt a 120 perc, ellenőrizze, hogy a billentyűzet Caps Lock vagy Num Lock funkciójának be- vagy kikapcsolt állapota nem befolyásolja-e a jelszó megadását.
Vagy egyszerűen állítsa vissza a jelszót az „Elfelejtett jelszó” funkcióval.
Módosítások végrehajtása egy MySony fiók esetén
Fiókadatok (e-mail-cím, jelszó és cím) módosítása
- Jelentkezzen be MySony fiókjába
- Válassza a [Saját fiók adatai] lehetőséget
- Frissítse az érintett részeket
Törölni szeretném MySony fiókomat
Sajnálnánk, ha távozna, azonban fiókját a következő lépésekkel törölheti:
- Jelentkezzen be MySony fiókjába
- Kattintson a [Saját fiók adatai] lehetőségre
- Görgessen az oldal aljára, és válassza a [Fiók eltávolítása] lehetőséget
A MySony összekapcsolása más Sony szolgáltatásokhoz tartozó fiókokkal
Ha már van fiókja egy másik Sony szolgáltatással kapcsolatban, akkor bejelentkezhet a MySony szolgáltatásba az érintett fiók adataival. Ezután egy üzenetet kap, mely arra kéri, hogy frissítse fiókját. Előfordulhat, hogy a frissítés elvégzéséhez további adatokat kell megadnia. Ha pedig létrehoz egy MySony fiókot, akkor használhatja azt az egyéb Sony szolgáltatásokba való bejelentkezéshez.
A Sony csoport következő szolgáltatásainak egyikéhez tartozó fiók(ok)at kapcsolhatja össze:
A Sony Europe-on elérhető szolgáltatások:
- MySony
- Sony közösség
A Sony csoport más vállalatain keresztül elérhető szolgáltatások:
- Xperia Lounge
- Xperia Store
- SonyMobile.com
- MyAccount
- Developer World
- PlayStation™ Network
- PlayStation™ Plus
- PlayStation™ Video
- PlayStation™ Music
- PlayStation™ Now
- PlayStation™ Vue
Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést?
- Jelentkezzen be a MySony szolgáltatásba, válassza a [Saját fiók] lehetőséget, majd görgessen le az [Egyéb biztonsági részletek módosítása] lehetőséghez.
- Válassza a [Kétlépéses hitelesítés] lehetőséget (az oldal alján), majd a [Szerkesztés] opciót.
- Adja meg telefonszámát.
- Egy hatjegyű kódot kap, mellyel aktiválhatja a kétlépéses hitelesítést.
Helyettesítő kódok
Ha bármilyen okból nem kapja meg a kétlépéses hitelesítéshez szükséges kódot, egy helyettesítő kód használatával jelentkezhet be. Tíz kódot kap, melyek mindegyikét csak egy alkalommal használhatja.
Mi a teendő, ha nem találom azt a terméket, amelyet regisztrálni szeretnék?
- Először kérjük, győződjön meg róla, hogy a regisztrálni kívánt termék a Sony Electronics terméke (például tv-készülék, valamint audio- és fényképészeti termékek). Amennyiben rendelkezik Sony Mobile eszközzel (Xperia) vagy Sony Professional termékkel, látogassa meg az alábbi oldalakat:
- Sony Mobile (Bejelentkezéshez kattintson az oldal jobb felső sarkában található portré ikonra)
- Sony Professional
- Sony PlayStation
- Amennyiben biztos abban, hogy terméke Sony Electronics termék, és kézzel adta meg a nevét, de nem találja, akkor próbálja megkeresni a legördülő menüben.
- Ha egy Európán kívüli régióban (pl. az ázsiai-csendes-óceáni térségben, Amerikában stb.) vásárolta a terméket, kérjük, a termék regisztrálásához látogasson el az adott régióhoz tartozó weboldalra. A MySony szolgáltatásban jelenleg nem regisztrálhatók Európán kívül vásárolt termékek. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.
- Előfordulhat, hogy a termék nem található az adatbázisunkban, ha az előbbi két opcióval nem találja a terméket. A megerősítéshez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.