Ugrás a tartalomra

Érintett modellek

Ez az információ a következő vevőkészülék-modellekre vonatkozik:

  • STR-DN1040

Információ a jelen letöltésről

A frissítés rendkívül egyszerű, és a legújabb verziószámú firmware segítségével sokkal többet hozhat ki az AV-vevőjéből.

  • Név: AV-vevő firmware s9327.1092.0-ás verzióhoz
  • Kiadás dátuma: 25/08/2014
  • Előnyök és továbbfejlesztések:
    • A Netflix és Dolby Digital Plus funkciók javítása
  • Korlátozások: Kizárólag az Európában forgalmazott AV-vevőkhöz használható. Nem kapható minden modell minden országban.

Rendszerkövetelmények

Ha az új AV-vevőjét nemrég vette, akkor előfordulhat, hogy már a legújabb firmware van rajta. Ha a firmware verziószáma s9327.1092.0 vagy nagyobb, akkor nincs szükség frissítésre.

Amennyiben nem biztos benne, egyszerűen ellenőrizheti, milyen verziószámmal rendelkezik:

  1. Kapcsolja be a tévékészüléket és ellenőrizze, hogy arra a bemenetre van-e behangolva, amelyre az AV-vevő csatlakozik. Amennyiben a vevő a HDMI 2 csatlakozóhoz van csatlakoztatva, bemenetként válassza a HDMI 2 lehetőséget.
  2. Kapcsolja be az AV-vevőt.
  3. Nyomja meg a távirányítón található HOME gombot, és várjon, amíg megjelenik a televízió képernyőjén a főmenü.
  4. A Home menu [Főmenü] pontban válassza ki a Settings [Beállítások] elemet, majd a távirányító iránygombjai segítségével válassza ki az Enter opciót.
  5. A Settings [Beállítások] menüben jelölje ki a Network [Hálózat] elemet, majd a távirányító iránygombjai segítségével nyomja meg az Enter gombot.
  6. A tévé képernyőjén a firmware verziószáma a következőképp néz ki:
    "Software Version s9327.1092.0" - amennyiben a verziószám s9327.1092.0 vagy nagyobb, abban az esetben a legújabb verziójú firmware-rel rendelkezik.

Telepítés

Szükséges kellékek:

  • egy Ethernet-kábellel csatlakoztassa AV-vevőjét az internethez
  • élő internetkapcsolat
  • egy kompatibilis tévékészülék

A problémamentes frissítés módja

A frissítés menete általában egyszerű. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan kell eljárnia:

  • Olvassa el alaposan az utasításokat, különben kárt tehet az AV-vevőben
  • Ne kapcsolja ki az AV-vevőt - illetve ne húzza azt ki a konnektorból a frissítés közben!
  • Ne nyomjon meg semmilyen gombot, csakis azokat, amelyeket az utasítás előír.

A készülék előkészítése:

  1. Kapcsolja be a tévékészüléket és ellenőrizze, hogy arra a bemenetre van-e behangolva, amelyre az AV-vevő csatlakozik. Amennyiben a vevő a HDMI 2 csatlakozóhoz van csatlakoztatva, bemenetként válassza a HDMI 2 lehetőséget.
  2. Egy Ethernet-kábel segítségével csatlakoztassa az AV-vevőn lévő LAN csatlakozót az internetforráshoz.
  3. Kapcsolja be az AV-vevőt.

A frissítés letöltése:

  1. Nyomja meg a távirányítón található HOME gombot, és várjon, amíg megjelenik a televízió képernyőjén a főmenü.
  2. A Home menu [Főmenü] pontban válassza ki a Settings [Beállítások] elemet, majd a távirányító iránygombjai segítségével válassza ki az Enteropciót.
  3. A Settings [Beállítások] menüben jelölje ki a Network [Hálózat] elemet, majd a távirányító iránygombjai segítségével nyomja meg az Enter gombot.
  4. Válassza ki a Network Update [Hálozati frissítés] elemet, majd nyomja meg az Enter gombot - A vevő elkezdni ellenőrizni az elérhető szoftverfrissítést.
  5. Válassza ki a Start elemet, majd nyomja meg az Enter gombot - A vevő elkezdni ellenőrizni az elérhető szoftverfrissítést.
  6. A frissítés befejeztével az előlapon megjelenik a COMPLETE [Kész]üzenet.
  7. A frissítés befejezése után az AV-vevő automatikusan újraindul. A frissítés befejezéséig ne használja, illetve ne kapcsolja ki a vevőt.
  8. Ellenőrizze a firmware verziószámát. Ha a verziószám s9327.1092.0, akkor a firmware-frissítés sikeres volt.

Kérdések és válaszok

Az alábbiakban bemutatjuk, hogy mit kell tenni, ha az AV-vevő interneten keresztül történő frissítése közben problémák adódnak.

A vevő a frissítéshez szükséges adatok letöltésével kapcsolatos hibát tapasztalt, mialatt szoftverfrissítést végzett.
A probléma a hálózati kapcsolattal lehet.

  1. Ellenőrizze, hogy a LAN-kábel be van-e dugva.
  2. Ellenőrizze a hálózati beállításoknál, hogy az AV-vevőnek van-e saját IP-címe.
  3. Próbálja meg ismét elindítani a frissítést.

Áramszünet volt a frissítés közben.
Kapcsolja be a vevőt - ekkor az automatikusan frissíti a szoftvert.

A frissítés már több, mint 40 perce tart, és még mindig nincs vége.

  1. Húzza ki a tápkábelt, várjon pár percet, majd dugja vissza.
  2. Az AV-vevő automatikusan frissíti a szoftvert.
    Továbbra sem működik? Forduljon a Sony ügyfélszolgálatához