Javítsa vevőkészüléke funkcióit és működését
STR-DN1040 firmware frissítése s9327.1092.0. verzióra
Érintett modellek
Ez az információ a következő vevőkészülék-modellekre vonatkozik:
- STR-DN1040
Információ a jelen letöltésről
A frissítés rendkívül egyszerű, és a legújabb verziószámú firmware segítségével sokkal többet hozhat ki az AV-vevőjéből.
- Név: AV-vevő firmware s9327.1092.0-ás verzióhoz
- Kiadás dátuma: 25/08/2014
- Előnyök és továbbfejlesztések:
- A Netflix és Dolby Digital Plus funkciók javítása
- Korlátozások: Kizárólag az Európában forgalmazott AV-vevőkhöz használható. Nem kapható minden modell minden országban.
Rendszerkövetelmények
Ha az új AV-vevőjét nemrég vette, akkor előfordulhat, hogy már a legújabb firmware van rajta. Ha a firmware verziószáma s9327.1092.0 vagy nagyobb, akkor nincs szükség frissítésre.
Amennyiben nem biztos benne, egyszerűen ellenőrizheti, milyen verziószámmal rendelkezik:
- Kapcsolja be a tévékészüléket és ellenőrizze, hogy arra a bemenetre van-e behangolva, amelyre az AV-vevő csatlakozik. Amennyiben a vevő a HDMI 2 csatlakozóhoz van csatlakoztatva, bemenetként válassza a HDMI 2 lehetőséget.
- Kapcsolja be az AV-vevőt.
- Nyomja meg a távirányítón található HOME gombot, és várjon, amíg megjelenik a televízió képernyőjén a főmenü.
- A Home menu [Főmenü] pontban válassza ki a Settings [Beállítások] elemet, majd a távirányító iránygombjai segítségével válassza ki az Enter opciót.
- A Settings [Beállítások] menüben jelölje ki a Network [Hálózat] elemet, majd a távirányító iránygombjai segítségével nyomja meg az Enter gombot.
- A tévé képernyőjén a firmware verziószáma a következőképp néz ki:
"Software Version s9327.1092.0" - amennyiben a verziószám s9327.1092.0 vagy nagyobb, abban az esetben a legújabb verziójú firmware-rel rendelkezik.
Telepítés
Szükséges kellékek:
- egy Ethernet-kábellel csatlakoztassa AV-vevőjét az internethez
- élő internetkapcsolat
- egy kompatibilis tévékészülék
A problémamentes frissítés módja
A frissítés menete általában egyszerű. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan kell eljárnia:
- Olvassa el alaposan az utasításokat, különben kárt tehet az AV-vevőben
- Ne kapcsolja ki az AV-vevőt - illetve ne húzza azt ki a konnektorból a frissítés közben!
- Ne nyomjon meg semmilyen gombot, csakis azokat, amelyeket az utasítás előír.
A készülék előkészítése:
- Kapcsolja be a tévékészüléket és ellenőrizze, hogy arra a bemenetre van-e behangolva, amelyre az AV-vevő csatlakozik. Amennyiben a vevő a HDMI 2 csatlakozóhoz van csatlakoztatva, bemenetként válassza a HDMI 2 lehetőséget.
- Egy Ethernet-kábel segítségével csatlakoztassa az AV-vevőn lévő LAN csatlakozót az internetforráshoz.
- Kapcsolja be az AV-vevőt.
A frissítés letöltése:
- Nyomja meg a távirányítón található HOME gombot, és várjon, amíg megjelenik a televízió képernyőjén a főmenü.
- A Home menu [Főmenü] pontban válassza ki a Settings [Beállítások] elemet, majd a távirányító iránygombjai segítségével válassza ki az Enteropciót.
- A Settings [Beállítások] menüben jelölje ki a Network [Hálózat] elemet, majd a távirányító iránygombjai segítségével nyomja meg az Enter gombot.
- Válassza ki a Network Update [Hálozati frissítés] elemet, majd nyomja meg az Enter gombot - A vevő elkezdni ellenőrizni az elérhető szoftverfrissítést.
- Válassza ki a Start elemet, majd nyomja meg az Enter gombot - A vevő elkezdni ellenőrizni az elérhető szoftverfrissítést.
- A frissítés befejeztével az előlapon megjelenik a COMPLETE [Kész]üzenet.
- A frissítés befejezése után az AV-vevő automatikusan újraindul. A frissítés befejezéséig ne használja, illetve ne kapcsolja ki a vevőt.
- Ellenőrizze a firmware verziószámát. Ha a verziószám s9327.1092.0, akkor a firmware-frissítés sikeres volt.
Kérdések és válaszok
Az alábbiakban bemutatjuk, hogy mit kell tenni, ha az AV-vevő interneten keresztül történő frissítése közben problémák adódnak.
A vevő a frissítéshez szükséges adatok letöltésével kapcsolatos hibát tapasztalt, mialatt szoftverfrissítést végzett.
A probléma a hálózati kapcsolattal lehet.
- Ellenőrizze, hogy a LAN-kábel be van-e dugva.
- Ellenőrizze a hálózati beállításoknál, hogy az AV-vevőnek van-e saját IP-címe.
- Próbálja meg ismét elindítani a frissítést.
Áramszünet volt a frissítés közben.
Kapcsolja be a vevőt - ekkor az automatikusan frissíti a szoftvert.
A frissítés már több, mint 40 perce tart, és még mindig nincs vége.
- Húzza ki a tápkábelt, várjon pár percet, majd dugja vissza.
- Az AV-vevő automatikusan frissíti a szoftvert.
Továbbra sem működik? Forduljon a Sony ügyfélszolgálatához