Javítsa a kódolás biztonságosságát.
Network media player firmware to vM10.R.0631
Érintett modellek
- SMP-N200
Információ a jelen letöltésről
A frissítés egyszerűen elvégezhető, és a legújabb firmware-rel még többet hozhat ki Network Media lejátszójából.
- Kiadás dátuma: 25/12/2014
- Megnevezés: M10.R.0631
- Érintett modellek: SMP-N200
- Előnyök és fejlesztések:
- Javítsa a kódolás biztonságosságát.
- Korlátozások: kizárólag az Európában forgalmazott Network Media lejátszókhoz. Nem minden modell kapható minden országban.
Rendszerkövetelmények
Ha Network Media lejátszóját nemrég vette, akkor előfordulhat, hogy már a legújabb firmware van rajta. Ha a firmware verziószáma M10.R.0631 vagy nagyobb, akkor nincs szükség frissítésre.
Amennyiben nem biztos benne, könnyedén ellenőrizheti, hogy milyen verziószámmal rendelkezik:
- Kapcsolja be a TV készüléket és ellenőrizze, hogy a csatlakoztatott Network Media lejátszóhoz van-e behangolva. Amennyiben a lejátszó a HDMI 2 csatlakozóhoz van csatlakoztatva, válassza ki a HDMI 2 opciót bemenetként.
- Kapcsolja be a Network Media lejátszót, majd várjon, míg megjelenik az XrossMediaBar™ képernyő.
- Az XrossMediaBar™-ban válassza ki a Setup [Beállítás] > System Settings [Rendszerbeállítások] elemet, majd a távirányítón található nyílgombok segítségével válassza ki az ENTER gombot
- Jelölje ki a System Information [Rendszerinformáció] elemet, majd nyomja meg az ENTER gombot.
- A TV képernyőjén a firmware verziószáma a következőképp néz ki:
"Software Version M10.R.0631" - ha a verziószám M10.R.0631 vagy nagyobb, akkor a készülék a legfrissebb firmware-rel rendelkezik.
Telepítés
A művelet általában 15-30 percet vesz igénybe. Első lépésként készítse elő a készüléket.
Szükséges kellékek:
- egy Ethernet-kábellel csatlakoztassa Network Media lejátszóját az internethez
- egy élő internetkapcsolat
- egy erre alkalmas TV
Annak biztosítása, hogy a frissítés gond nélkül menjen
A frissítés menete általában egyszerű. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy hogyan kell eljárni:
- Olvassa el alaposan az utasításokat, máskülönben kárt tehet a Network Media lejátszóban!
- Ne kapcsolja ki a Network Media lejátszót - és ne húzza azt ki a konnektorból - a frissítés közben!
- Ne nyomjon meg semmilyen gombot, csakis azokat, amelyeket az utasítás előír!
Készítse elő a készüléket:
- Kapcsolja be a TV készüléket és ellenőrizze, hogy a csatlakoztatott Network Media lejátszóhoz van-e behangolva. Amennyiben a lejátszó a HDMI 2 csatlakozóhoz van csatlakoztatva, válassza ki a HDMI 2 opciót bemenetként.
- Ethernet kábel segítségével csatlakoztassa Network Media lejátszón lévő LAN terminált az internetes forrásához Ethernet-kábel alkalmazásával.
- Kapcsolja be a Network Media Player lejátszót.
Szedje le a frissítést:
- Az XrossMediaBar TM-ban, válassza ki a Setup [Beállítás]> Network Update [Hálózati frissítés] elemet a távirányítón található nyílgombok segítségével, majd válassza ki az ENTER elemet.
- Ekkor a Perform version update? [Végrehajtja a verziófrissítést?] kérdés jelenik meg a TV képernyőjén.
- A távirányító segítségével nyomja meg az OK gombot, majd nyomja meg az ENTER gombot.
- A letöltési folyamat elkezdődik és a TV képernyőjén megjelenik a letöltési képernyő.
- A letöltés közben a DL */9" üzenet jelenik meg a TV képernyőjén. A letöltés során a * 0 számjeggyé alakul, majd felfelé számolva elmegy 9-ig.
- A letöltés befejezése után elkezdődik a frissítés és a VUP üzenet jelenik meg a TV képernyőjén.
- A frissítés közben a "VUP */9" üzenet jelenik meg a TV képernyőjén. A frissítés során a * a 0 számjeggyé alakul, majd felfelé számolva felmegy 9-ig.
- A frissítés akkor fejeződik be, amikor a lejátszó automatikusan kikapcsol. A frissítés befejezéséig ne használja, illetve ne kapcsolja ki a lejátszót.
- Kapcsolja vissza a lejátszót.
- Ellenőrizze a firmware verziószámát. Ha a verziószám M10.R.0631, akkor a firmware-frissítés sikeres volt.
Hibakeresés
Az alábbiakban bemutatjuk, hogy mit kell tenni, ha a Network Media lejátszó interneten keresztül történő frissítése közben problémák adódnak.
- A "Connection status cannot be confirmed" [Kapcsolat nem található] üzenet jelenik meg a TV-n.
A probléma a hálózati kapcsolatnál lehet.- Ellenőrizze, hogy a LAN-kábel be van-e dugva.
- Ellenőrizze a hálózati beállításoknál, hogy a Network Media lejátszónak van-e saját IP-címe. (Proxy szerver használata esetén a Proxy Server mezőben a használt proxy IP-címét adja meg, ne pedig a proxy host nevét.)
- Próbálja meg ismét elindítani a frissítést.
- Áramszünet volt a frissítés közben.
Kapcsolja be a lejátszót, és kezdje előröl a frissítési műveletet. - A frissítés már fél órája tart, és még mindig nincs vége.
- Húzza ki a tápkábelt, várjon pár percet, majd dugja azt vissza.
- Kapcsolja be a Network Media Player lejátszót.
- Próbálja meg ismét elindítani a frissítést.
Továbbra se működik? Kérjük, forduljon a Sony ügyfélszolgálatához