Ugrás a tartalomra

Érintett modellek

  • SMP-N200

Információ a jelen letöltésről

A frissítés egyszerűen elvégezhető, és a legújabb firmware-rel még többet hozhat ki Network Media lejátszójából.

  • Kiadás dátuma: 25/12/2014
  • Megnevezés: M10.R.0631
  • Érintett modellek: SMP-N200
  • Előnyök és fejlesztések:
    • Javítsa a kódolás biztonságosságát.
  • Korlátozások: kizárólag az Európában forgalmazott Network Media lejátszókhoz. Nem minden modell kapható minden országban.

Rendszerkövetelmények

Ha Network Media lejátszóját nemrég vette, akkor előfordulhat, hogy már a legújabb firmware van rajta. Ha a firmware verziószáma M10.R.0631 vagy nagyobb, akkor nincs szükség frissítésre.

Amennyiben nem biztos benne, könnyedén ellenőrizheti, hogy milyen verziószámmal rendelkezik:

  1. Kapcsolja be a TV készüléket és ellenőrizze, hogy a csatlakoztatott Network Media lejátszóhoz van-e behangolva. Amennyiben a lejátszó a HDMI 2 csatlakozóhoz van csatlakoztatva, válassza ki a HDMI 2 opciót bemenetként.
  2. Kapcsolja be a Network Media lejátszót, majd várjon, míg megjelenik az XrossMediaBar™ képernyő.
  3. Az XrossMediaBar-ban válassza ki a Setup [Beállítás] > System Settings [Rendszerbeállítások] elemet, majd a távirányítón található nyílgombok segítségével válassza ki az ENTER gombot
  4. Jelölje ki a System Information [Rendszerinformáció] elemet, majd nyomja meg az ENTER gombot.
  5. A TV képernyőjén a firmware verziószáma a következőképp néz ki:
    "Software Version M10.R.0631" - ha a verziószám M10.R.0631 vagy nagyobb, akkor a készülék a legfrissebb firmware-rel rendelkezik.

Telepítés

A művelet általában 15-30 percet vesz igénybe. Első lépésként készítse elő a készüléket.

Szükséges kellékek:

  • egy Ethernet-kábellel csatlakoztassa Network Media lejátszóját az internethez
  • egy élő internetkapcsolat
  • egy erre alkalmas TV

Annak biztosítása, hogy a frissítés gond nélkül menjen

A frissítés menete általában egyszerű. Az alábbiakban bemutatjuk, hogy hogyan kell eljárni:

  • Olvassa el alaposan az utasításokat, máskülönben kárt tehet a Network Media lejátszóban!
  • Ne kapcsolja ki a Network Media lejátszót - és ne húzza azt ki a konnektorból - a frissítés közben!
  • Ne nyomjon meg semmilyen gombot, csakis azokat, amelyeket az utasítás előír!

Készítse elő a készüléket:

  1. Kapcsolja be a TV készüléket és ellenőrizze, hogy a csatlakoztatott Network Media lejátszóhoz van-e behangolva. Amennyiben a lejátszó a HDMI 2 csatlakozóhoz van csatlakoztatva, válassza ki a HDMI 2 opciót bemenetként.
  2. Ethernet kábel segítségével csatlakoztassa Network Media lejátszón lévő LAN terminált az internetes forrásához Ethernet-kábel alkalmazásával.
  3. Kapcsolja be a Network Media Player lejátszót.

Szedje le a frissítést:

  1. Az XrossMediaBar TM-ban, válassza ki a Setup [Beállítás]> Network Update [Hálózati frissítés] elemet a távirányítón található nyílgombok segítségével, majd válassza ki az ENTER elemet.
  2. Ekkor a Perform version update? [Végrehajtja a verziófrissítést?] kérdés jelenik meg a TV képernyőjén.
  3. A távirányító segítségével nyomja meg az OK gombot, majd nyomja meg az ENTER gombot.
  4. A letöltési folyamat elkezdődik és a TV képernyőjén megjelenik a letöltési képernyő.
  5. A letöltés közben a DL */9" üzenet jelenik meg a TV képernyőjén. A letöltés során a * 0 számjeggyé alakul, majd felfelé számolva elmegy 9-ig.
  6. A letöltés befejezése után elkezdődik a frissítés és a VUP üzenet jelenik meg a TV képernyőjén.
  7. A frissítés közben a "VUP */9" üzenet jelenik meg a TV képernyőjén. A frissítés során a * a 0 számjeggyé alakul, majd felfelé számolva felmegy 9-ig.
  8. A frissítés akkor fejeződik be, amikor a lejátszó automatikusan kikapcsol. A frissítés befejezéséig ne használja, illetve ne kapcsolja ki a lejátszót.
  9. Kapcsolja vissza a lejátszót.
  10. Ellenőrizze a firmware verziószámát. Ha a verziószám M10.R.0631, akkor a firmware-frissítés sikeres volt.

Hibakeresés

Az alábbiakban bemutatjuk, hogy mit kell tenni, ha a Network Media lejátszó interneten keresztül történő frissítése közben problémák adódnak.

  • A "Connection status cannot be confirmed" [Kapcsolat nem található] üzenet jelenik meg a TV-n.
    A probléma a hálózati kapcsolatnál lehet.
    1. Ellenőrizze, hogy a LAN-kábel be van-e dugva.
    2. Ellenőrizze a hálózati beállításoknál, hogy a Network Media lejátszónak van-e saját IP-címe. (Proxy szerver használata esetén a Proxy Server mezőben a használt proxy IP-címét adja meg, ne pedig a proxy host nevét.)
    3. Próbálja meg ismét elindítani a frissítést.

  • Áramszünet volt a frissítés közben.
    Kapcsolja be a lejátszót, és kezdje előröl a frissítési műveletet.

  • A frissítés már fél órája tart, és még mindig nincs vége.
    1. Húzza ki a tápkábelt, várjon pár percet, majd dugja azt vissza.
    2. Kapcsolja be a Network Media Player lejátszót.
    3. Próbálja meg ismét elindítani a frissítést.
      Továbbra se működik? Kérjük, forduljon a Sony ügyfélszolgálatához