Cikk azonosítója : 00155224 / Utoljára módosítva: : 23/05/2019

Segítségre van szükségem a MySony fiókommal, vagy a termék MySony oldalon történő regisztrációjával kapcsolatban


     

    Érvénytelen e-mail-cím vagy jelszó

     

    1. lépés: Ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg a regisztrált e-mail-címet

    Előfordulhat, hogy egyes karakterek rossz helyen vannak vagy rossz e-mail-címet adott meg:

    • A MySony össze van kapcsolva más olyan Sony szolgáltatások fiókjaival, mint a PlayStation Network, a Sony Home Entertainment, az Xperia stb.: a MySony fiókba való bejelentkezéshez használhatja az egyéb Sony fiókjaihoz tartozó e-mail-címét.
       
    • Ha korábban létrehozott Sony fiókot, de nem hitelesítette azt e-mailben a megadott időkereten (72 óra) belül, nem fogja tudni használni az adott fiókot. Ne feledje, hogy ez minden Sony szolgáltatásra vonatkozik. Jelentkezzen be a meg nem erősített fiókba, kérje az aktiváló/hitelesítő hivatkozás újraküldését, és aktiválja fiókját e-mailben.

     

    2. lépés: Az „Elfelejtett jelszó” funkció használata

    Visszaállíthatja jelszavát, ha megpróbálkozik az alábbi jelszóvisszaállítási lehetőségekkel:

    1. Adja meg a regisztrációkor megadott születési dátumot
    2. Válaszolja meg a biztonsági kérdést
    3. Mobiltelefonos hitelesítés (Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést? – hivatkozás az alábbi fejezetre)

    Ha sikeresen elvégezte az említett lépéseket, egy hivatkozást kap, mellyel visszaállíthatja jelszavát. Ha nem érkezett meg az e-mail, kérjük, ellenőrizze a kéretlen levelek (spamek) mappáját. Ha ez nem segít, próbáljon meg ismét hivatkozást kérni, vagy várjon 24 órát, és próbálja újra.

    Megjegyzés: ha a három lehetőség valamelyike sikertelen, rendszerünk azonnal arra kéri Önt, hogy lépjen kapcsolatban az ügyfélszolgálattal. Ne feledje, hogy a további lehetőségekkel továbbra is próbálkozhat!
     

    A MySony fiókomat zárolták

    „Elérte a sikertelen próbálkozások maximális számát. Biztonsága érdekében fiókját 120 percre zároltuk.”

    Miután letelt a 120 perc, ellenőrizze, hogy a billentyűzet Caps Lock vagy Num Lock funkciójának be- vagy kikapcsolt állapota nem befolyásolja-e a jelszó megadását.
    Vagy egyszerűen állítsa vissza a jelszót az „Elfelejtett jelszó” funkcióval.

     

    Módosítások végrehajtása egy MySony fiók esetén

    Fiókadatok (e-mail-cím, jelszó és cím) módosítása

    • Jelentkezzen be MySony fiókjába
    • Válassza a [Saját fiók adatai] lehetőséget
    • Frissítse az érintett részeket

     

    Törölni szeretném MySony fiókomat

    Sajnálnánk, ha távozna, azonban fiókját a következő lépésekkel törölheti:

    • Jelentkezzen be MySony fiókjába
    • Kattintson a [Saját fiók adatai] lehetőségre
    • Görgessen az oldal aljára, és válassza a [Fiók eltávolítása] lehetőséget
       

    A MySony összekapcsolása más Sony szolgáltatásokhoz tartozó fiókokkal

    Ha már van fiókja egy másik Sony szolgáltatással kapcsolatban, akkor bejelentkezhet a MySony szolgáltatásba az érintett fiók adataival. Ezután egy üzenetet kap, mely arra kéri, hogy frissítse fiókját. Előfordulhat, hogy a frissítés elvégzéséhez további adatokat kell megadnia. Ha pedig létrehoz egy MySony fiókot, akkor használhatja azt az egyéb Sony szolgáltatásokba való bejelentkezéshez.

    A Sony csoport következő szolgáltatásainak egyikéhez tartozó fiók(ok)at kapcsolhatja össze:

    A Sony Europe-on elérhető szolgáltatások:

    • MySony
    • Sony közösség

    A Sony csoport más vállalatain keresztül elérhető szolgáltatások:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést?

    1. Jelentkezzen be a MySony szolgáltatásba, válassza a [Saját fiók] lehetőséget, majd görgessen le az [Egyéb biztonsági részletek módosítása] lehetőséghez.
    2. Válassza a [Kétlépéses hitelesítés] lehetőséget (az oldal alján), majd a [Szerkesztés] opciót.
    3. Adja meg telefonszámát.
    4. Egy hatjegyű kódot kap, mellyel aktiválhatja a kétlépéses hitelesítést.

    Helyettesítő kódok

    Ha bármilyen okból nem kapja meg a kétlépéses hitelesítéshez szükséges kódot, egy helyettesítő kód használatával jelentkezhet be. Tíz kódot kap, melyek mindegyikét csak egy alkalommal használhatja.

     

    Mi a teendő, ha nem találom azt a terméket, amelyet regisztrálni szeretnék?

    1. Először kérjük, győződjön meg róla, hogy a regisztrálni kívánt termék a Sony Electronics terméke (például tv-készülék, valamint audio- és fényképészeti termékek). Amennyiben rendelkezik Sony Mobile eszközzel (Xperia) vagy Sony Professional termékkel, látogassa meg az alábbi oldalakat:
    1. Amennyiben biztos abban, hogy terméke Sony Electronics termék, és kézzel adta meg a nevét, de nem találja, akkor próbálja megkeresni a legördülő menüben.
       
    2. Ha egy Európán kívüli régióban (pl. az ázsiai-csendes-óceáni térségben, Amerikában stb.) vásárolta a terméket, kérjük, a termék regisztrálásához látogasson el az adott régióhoz tartozó weboldalra. A MySony szolgáltatásban jelenleg nem regisztrálhatók Európán kívül vásárolt termékek. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.
    1. Előfordulhat, hogy a termék nem található az adatbázisunkban, ha az előbbi két opcióval nem találja a terméket. A megerősítéshez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.