Cikk azonosítója : 00155224 / Utoljára módosítva: : 26/10/2020

Segítségre van szükségem a Sony fiókommal vagy a termékem My Sony oldalon történő regisztrációjával kapcsolatban

    Tárgymutató:


     

    Érvénytelen e-mail-cím vagy jelszó

     

    1. lépés: Ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg a regisztrált e-mail-címet.


    Előfordulhat, hogy egyes karakterek rossz helyen vannak vagy rossz e-mail-címet adott meg:

    • A My Sony társítva van egyéb olyan Sony fiókokhoz, mint például a PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia stb. fiókok: az egyéb Sony fiókokhoz társított e-mail-címe a My Sony fiókba történő bejelentkezéshez is használható.
       
    • Ha korábban létrehozott egy Sony fiókot, de nem hitelesítette azt e-mailben a megadott időkereten (72 órán) belül, nem fogja tudni használni az adott fiókot. Ne feledje, hogy ez minden Sony szolgáltatásra vonatkozik. Jelentkezzen be a meg nem erősített fiókba, kérje az aktiváló/hitelesítő hivatkozás újraküldését, és aktiválja fiókját e-mailben.


    2. lépés: Az „Elfelejtett jelszó” funkció használata

    Visszaállíthatja jelszavát, ha megpróbálkozik az alábbi jelszóvisszaállítási lehetőségekkel:

    1. Adja meg a regisztrációkor megadott születési dátumot.
    2. Válaszolja meg a biztonsági kérdést.
    3. Mobiltelefonos hitelesítés (Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést? – Hivatkozás az alábbi fejezetre).

    Ha sikeresen elvégezte az említett lépéseket, egy hivatkozást kap, mellyel visszaállíthatja jelszavát. Ha nem érkezett meg az e-mail, kérjük, ellenőrizze a kéretlen levelek (spamek) mappáját.
    Ha ez nem segít, próbáljon meg ismét hivatkozást kérni, vagy várjon 24 órát, és próbálkozzon újra.

    Megjegyzés: Ha a három lehetőség valamelyike sikertelen, rendszerünk azonnal arra kéri Önt, hogy lépjen kapcsolatban az ügyfélszolgálattal. Ne feledje, hogy a további lehetőségekkel továbbra is próbálkozhat!

     

    A My Sony fiókomat zárolták

    „Elérte a sikertelen próbálkozások maximális számát. Biztonsága érdekében fiókját 120 percre zároltuk.”

    Miután letelt a 120 perc, ellenőrizze, hogy a billentyűzet Caps Lock vagy Num Lock funkciójának be- vagy kikapcsolt állapota nem befolyásolja-e a jelszó megadását.
    Vagy egyszerűen állítsa vissza a jelszót az Elfelejtett jelszó funkcióval.
     

    Módosítások végrehajtása a Sony fiókomban

    Fiókadatok (e-mail-cím, jelszó és cím) módosítása

    • Jelentkezzen be a Sony fiókjába.
    • Válassza a [Saját fiók adatai] lehetőséget.
    • Frissítse az érintett mezőket.
       

    Törölni szeretném a Sony fiókomat

    Sajnálnánk, ha távozna, azonban fiókját a következő lépésekkel törölheti:

    • Jelentkezzen be a Sony fiókjába.
    • Kattintson a [Saját fiók adatai] lehetőségre.
    • Görgessen az oldal aljára, és válassza a [Fiók eltávolítása] lehetőséget.

     

    A My Sony társítása más Sony szolgáltatásokhoz tartozó fiókokkal

    Ha már van egy másik Sony szolgáltatáshoz tartozó fiókja, akkor az érintett fiók adataival bejelentkezhet a My Sony szolgáltatásba is. Ezután egy üzenetet kap, mely arra kéri, hogy frissítse fiókját. Előfordulhat, hogy a frissítés elvégzéséhez további adatokat kell megadnia. Ha pedig létrehoz egy Sony fiókot, akkor használhatja azt az egyéb Sony szolgáltatásokba való bejelentkezéshez is.

    A Sony csoport következő szolgáltatásainak egyikéhez tartozó fiók(ok)at kapcsolhatja össze:

    A Sony Europe-on elérhető szolgáltatások:

    • My Sony
    • Sony közösség

    A Sony csoport más vállalatain keresztül elérhető szolgáltatások:

    • Xperia Lounge
    • Xperia online áruház
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést?

    Ha emelni szeretné a biztonság szintjét, a Sony fiókjába történő bejelentkezéshez kérhet megerősítő kódot szöveges üzenetben vagy egy hitelesítő alkalmazáson keresztül. Ezt a beállítást bármikor megváltoztathatja a kétlépéses hitelesítés beállításain keresztül.

    A kétlépéses hitelesítés engedélyezése: 

    1. Jelentkezzen be a My Sony fiókba. Kattintson a saját nevére a jobb felső sarokban vagy vigye az egeret a neve fölé, és válassza a [Saját fiók adatai] opciót.
    2. Görgessen le az [Egyéb biztonsági részletek módosítása] lehetőséghez, majd kattintson a [Frissítés] opcióra.
    3. A megnyíló [Biztonság] lapon görgessen le a [Kétlépéses hitelesítés] lehetőséghez, majd válassza a [Szerkesztés] opciót.
    4. Amikor a rendszer erre kéri, válassza ki, hogy a hitelesítő kódot Szöveges üzenet vagy Hitelesítő alkalmazás útján szeretné-e megkapni. 

    Ezután kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat:

    • Szöveges üzenet: Adja meg telefonszámát. Nyissa meg a telefonjára érkező szöveges üzenetet, és adja meg a hatjegyű hitelesítő kódot. Kattintson a [Hitelesít] opcióra.
    • Hitelesítő alkalmazás: Nyissa meg a hitelesítő alkalmazást a mobileszközén, és olvassa be a QR-kódot vagy másolja ki és illessze be a képernyőjén olvasható alfanumerikus kódot. Adja meg a hitelesítő alkalmazáson keresztül kapott hitelesítő kódot. 

    Másodlagos kódok
    Ha nem tudja fogadni szöveges üzenetben a kétlépéses hitelesítő kódot vagy a hitelesítő alkalmazás nem működik, egy másodlagos kóddal is be tud jelentkezni. Tíz kódot kap, melyek mindegyikét csak egy alkalommal használhatja. A másodlagos kódok szöveges üzenettel és hitelesítő alkalmazással történő hitelesítés esetén is használhatóak. 


     

    Mi a teendő, ha nem találom azt a terméket, amelyet regisztrálni szeretnék?

    1. Először kérjük, győződjön meg róla, hogy a regisztrálni kívánt termék a Sony Electronics terméke (például tv-készülék, valamint audio- és fényképészeti termékek). Amennyiben rendelkezik Sony Mobile eszközzel (Xperia) vagy Sony Professional termékkel, látogassa meg az alábbi oldalakat:
    1. Amennyiben biztos abban, hogy terméke Sony Electronics termék, és kézzel adta meg a nevét, de nem találja, akkor próbálja megkeresni a legördülő menüben.
       
    2. Ha egy Európán kívüli régióban (pl. az ázsiai-csendes-óceáni térségben, Amerikában stb.) vásárolta a terméket, kérjük, a termék regisztrálásához látogasson el az adott régióhoz tartozó weboldalra. A My Sony szolgáltatásban jelenleg nem regisztrálhatók Európán kívül vásárolt termékek. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.
    1. Előfordulhat, hogy a termék nem található az adatbázisunkban, ha az előbbi két opcióval nem találja a terméket. A megerősítéshez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.