Cikk azonosítója : 00155224 / Utoljára módosítva: : 08/06/2023Nyomtatás

Segítségre van szükségem a Sony fiókommal vagy a termékem My Sony oldalon történő regisztrációjával kapcsolatban

    Tartalomjegyzék


    Hogyan regisztrálhatom a Sony termékemet?

    1. Lépjen a Sony Europe termékregisztrációs weboldalára.
    2. Válassza ki az országát a listából.
    3. Háromféle módon jelentkezhet be a My Sony oldalon: az e-mail-címe használatával, Google fiók használatával („Bejelentkezés a Google-lel” gomb) vagy Facebook fiók használatával („Bejelentkezés a Facebookkal” gomb).
    4. Kezdje meg a termékregisztrációt.

    Érvénytelen e-mail-cím vagy jelszó

    1. lépés: Ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg a regisztrált e-mail-címét

    • Kérjük, győződjön meg róla, hogy azt az e-mail-címet adta meg, amelyik társítva van a Sony fiókjához, illetve nem gépelte el azt.
    • Ha korábban már létrehozott egy Sony fiókot, de nem hitelesítette azt e-mailben a megadott időkereten belül (72 óra), nem használhatja azt a fiókot. Ne feledje, hogy ez minden Sony szolgáltatásra vonatkozik. Jelentkezzen be a meg nem erősített fiókba, kérje az aktiváló/hitelesítő hivatkozás újraküldését, és aktiválja fiókját e-mailben.
    • Az egyéb Sony fiókokhoz társított e-mail-címe a My Sony fiókba történő bejelentkezéshez is használható. Társíthatja a My Sony fiókját az egység Sony fiókjaival (pl. PlayStation Network).

    2. lépés: Használja az „Elfelejtett jelszó” funkciót

    Az alábbi jelszó-visszaállítási lehetőségek segítségével visszaállíthatja a jelszavát:

    1. Adja meg a regisztrációkor megadott születési dátumot.
    2. Válaszolja meg a biztonsági kérdést.
    3. Mobilos hitelesítés (Ugrás a „Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést?” című fejezethez).

    Ha sikeresen elvégezte az említett lépéseket, egy hivatkozást kap, amellyel visszaállíthatja jelszavát. Ha nem kapta meg az e-mailt, kérjük, ellenőrizze a kéretlen levelek (spamek) mappáját. Ha ez nem segít, próbáljon meg ismét hivatkozást kérni, vagy várjon 24 órát, és próbálja újra.

    Megjegyzés: Ha a három lehetőség valamelyike sikertelen, rendszerünk azonnal arra kéri Önt, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. Ne feledje, hogy a további lehetőségekkel továbbra is próbálkozhat!


    A My Sony fiókomat zárolták

    „Elérte a sikertelen próbálkozások maximális számát. A biztonsága érdekében a rendszer 120 percre zárolja a fiókját.”

    Miután letelt a 120 perc, győződjön meg róla, hogy a billentyűzete Caps Lock vagy Num Lock funkciója nem befolyásolja a jelszó helyes megadását.
    Másik megoldásként egyszerűen állítsa vissza a jelszavát a Elfelejtett jelszó funkcióval.


    Módosítások végrehajtása a Sony fiókján

    A fiókinformációi (e-mail-cím, jelszó és cím) módosításának módja

    1. Jelentkezzen be a Sony fiókjába.
    2. Lépjen a [Saját fiók adatai] menüpontra.
    3. Frissítse az érintett mezőket.

    Törölni szeretném a Sony fiókomat

    Sajnálnánk, ha távozna, azonban fiókját a következő lépésekkel törölheti:

    1. Jelentkezzen be a Sony fiókjába.
    2. Kattintson a [Saját fiók adatai] lehetőségre.
    3. Görgessen az oldal aljára, és válassza a [Fiók eltávolítása] lehetőséget.

    A My Sony társítása más Sony szolgáltatásokhoz tartozó fiókokkal

    Ha már van egy másik Sony szolgáltatáshoz tartozó fiókja, akkor az érintett fiók adataival bejelentkezhet a My Sony szolgáltatásba is. Ezután egy üzenetet kap, amely arra kéri, hogy frissítse fiókját. Előfordulhat, hogy a frissítés elvégzéséhez további adatokat kell megadnia. Ha pedig létrehoz egy Sony fiókot, akkor használhatja azt az egyéb Sony szolgáltatásokba való bejelentkezéshez.

    A Sony csoport következő szolgáltatásainak egyikéhez tartozó fiók(ok)at kapcsolhatja össze:

    Megjegyzések:

    • A fiókok társításához az egyes fiókok létrehozásakor megadott e-mail-címeknek azonosnak kell lenniük.
    • Előfordulhat, hogy egyes szolgáltatások nem minden országban/régióban érhetők el.

    A Sony Europe-on

    • My Sony
    • Közösség

    A Sony csoport más vállalatain keresztül elérhető szolgáltatások

    • PlayStation™ Network
      • PlayStation™ Plus

    A részletekért kérjük, tekintse meg A Sony szolgáltatásainak kapcsolt fiókjai című részt.


    Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést?

    Ha emelni szeretné a biztonság szintjét, a Sony fiókjába történő bejelentkezéshez kérhet megerősítő kódot szöveges üzenetben vagy egy hitelesítő alkalmazáson keresztül. Ezt a beállítást bármikor megváltoztathatja a kétlépéses hitelesítés beállításain keresztül.

    Hogyan engedélyezhetem a kétlépéses hitelesítést?

    Bejelentkezés másodlagos kóddal, ha a hitelesítő alkalmazás nem működik


    Mi a teendő, ha nem találom azt a terméket, amelyet regisztrálni szeretnék?

    1. Először kérjük, győződjön meg róla, hogy a regisztrálni kívánt termék a Sony Electronics terméke (például: tv, audio- és videokészülék, mobiltelefon [Xperia] és fényképészeti termékek). Amennyiben professzionális Sony termékkel vagy PlayStation konzollal rendelkezik, látogasson el az alábbi oldalak egyikére:
    2. Amennyiben biztos abban, hogy terméke Sony Electronics termék, és kézzel adta meg a nevét, de nem találja, akkor próbálja megkeresni a legördülő menüben.
    3. Ha egy Európán kívüli régióban (pl. az ázsiai-csendes-óceáni térségben, Amerikában stb.) vásárolta a terméket, kérjük, a termék regisztrálásához látogasson el az adott régióhoz tartozó weboldalra. A My Sony szolgáltatásban jelenleg nem regisztrálhatók Európán kívül vásárolt termékek. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.
    4. Előfordulhat, hogy a termék nem található az adatbázisunkban, ha az előbbi két opcióval nem találja a terméket. Ennek megerősítéséért kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.