Cikk azonosítója : 00268707 / Utoljára módosítva: : 07/10/2021

TV- PlayStation Store voucher campaign

    BRAVIA-promóció PlayStation Store-utalvánnyal

     

    1. Hogyan vehetek részt a promócióban?

    2. Mikor kapom meg az utalványkódomat?

    3. Mi minősül elfogadható vásárlási igazolásnak?

    4. A weboldal szerint a beírt sorozatszám ismeretlen. Miért van ez?

    5. A regisztrációs folyamat során milyen formátumban lehet feltölteni a dokumentumokat, és vannak méretbeli korlátozások?

    6. Azt az üzenetet kaptam, hogy az igénylésem hiányos. Mi a teendőm?

    7. A terméket néhány héttel a promóciós időpontok előtt/után vásároltam. Tehet a Sony kivételt, és engedélyezheti az igénylésemet?

    8. A vásárlást igazoló bizonylatot és egyéb dokumentumokat postán küldtem el a kereskedő által egy papírra írt címre.  Azóta nem hallottam az igénylésem felől.

    9. Nem kaptam e-mailben további információkat az igénylésemmel kapcsolatban. Hogyan követhetem nyomon az ügy előrehaladását?

    10. Problémába ütközöm, amikor megpróbálok online regisztrálni erre a promócióra. Kihez fordulhatok?

    11. Mi történik a személyes adataimmal?

    12. Hogyan válthatom be a kódomat?

     

    1. Hogyan vehetek részt a promócióban?

    1. LÉPÉS

    Vásárold meg 2021. október 7. és 2021. november 30. között egy hivatalos Sony kereskedőnél a részt vevő tv-modellek egyikét, hogy 30 000 Ft értékű kreditet igényelhess a PlayStation™Store-ban felhasználható pénztárca feltöltéséhez.

    2. LÉPÉS

    Keresd fel a kampány webhelyét, és kattints az „Igénylés most” gombra a regisztrációhoz. Az igényléseket a vásárlás napjától legkésőbb 2021. december 31-ig lehet benyújtani.

    3. LÉPÉS

    Jelentkezz be My Sony-fiókodba, vagy hozz létre egyet, és add meg a kampány űrlapján a következő adatokat:

    · A megvásárolt termék adatai: típus, sorozatszám, a vásárlás napja és a kereskedő neve

    Személyes adataid: név, e-mail-cím és telefonszám

    · A vásárlás igazolása

    · Fénykép a tv képernyőjéről, amelyen jól látható a sorozatszám és az eszközazonosító. Ehhez lépj be a televízió menüjébe a távvezérlő kezdőképernyőt jelölő („Help”) gombjával, majd navigálj a képernyő bal oldalán az „Állapot és diagnosztika” menüpontra. Ezután a távvezérlőn nyomd meg az OK gombot, majd válaszd a „Rendszerinformációk” lehetőséget, és nyomd meg újra az OK gombot. A fentiekkel kapcsolatban további információkat a következő linken olvashatsz: https://www.sony.hu/electronics/support/articles/00248604

    Miután ezeket az információkat megadtad, kérjük, kattints az „Elküldés” gombra.

    4. LÉPÉS

    Az űrlap elküldése után átirányítunk egy megerősítő oldalra, és egy regisztrációt megerősítő e-mailt küldünk az e-mail-címedre. A regisztrációs kód egy 8 számjegyű szám, amely az e-mail tárgyában szerepel. Ez a kód egyben hivatkozási számként is szolgál, ha bármilyen kérdésed merülne fel a kampánnyal kapcsolatban.

    5. LÉPÉS

    Ha az igénylésed megfelel a promóció feltételeinknek, az igénylésed érvényesítését követő 20 munkanapon belül 2 darab, egyenként 15 000 Ft értékű PlayStation Store-utalványkódot küldünk neked. Kérjük, ellenőrizd postaládád levélszemét mappáját is. Ha szeretnéd ellenőrizni az igénylésed állapotát, kérjük, kattints a kampány kezdőlapján az „Igénylés állapotának megtekintése” linkre.

     

    2. Mikor kapom meg az utalványkódomat?

    Törekszünk rá, hogy a PlayStation Store-utalványkódokat az igénylés érvényesítését követő 20 munkanapon belül elküldjük neked. Ha ezt nem tudjuk tartani, a határidő lejárta után a lehető leggyorsabban igyekszünk megtenni. A 20 munkanapos vállalási idő nem a regisztráció napjától indul, és nem vállalunk felelősséget azért, ha a kereskedők/eladók tévesen arról tájékoztatják a vásárlókat, hogy a kódot a vásárlás napjától számított 20 munkanapon belül megkapják, vagy bármilyen módon téves adatot/időpontot adnak meg. Ne feledd, hogy a hiányzó vagy helytelen adatok késleltethetik az érvényesítést és a kifizetést, ezért kérjük, győződj meg róla, hogy minden szükséges információt helyesen adsz meg.     

     

    3. Mi minősül elfogadható vásárlási igazolásnak?

    Az elfogadható vásárlási igazolásnak tartalmaznia kell az alábbiakban felsorolt adatokat:

    1- A kereskedő neve.

    2- A vásárlás napja.

    3- A termék neve.

    4- A kereskedő adószáma.

    Kérjük, vedd figyelembe, hogy a kérelem elutasítható, ha a benyújtott dokumentumok nem tartalmazzák a fenti adatokat.

     

    4. A weboldal szerint a beírt sorozatszám ismeretlen. Miért van ez?

    Ellenőrizd, hogy a sorozatszámot helyesen adtad-e meg. Ha biztos vagy benne, hogy az adatok helyesek, akkor előfordulhat, hogy az általad vásárolt modell nem szerepel ebben a promócióban.

     

    5. A regisztrációs folyamat során milyen formátumban lehet feltölteni a dokumentumokat, és vannak méretbeli korlátozások?

    A fájlok mérete nem haladhatja meg az 5 MB-ot. Csak szabványos JPG-, JPEG-, PNG- és PDF-formátumú fájlok feltöltése megengedett.

     

    6. Azt az üzenetet kaptam, hogy az igénylésem hiányos. Mi a teendőm?

    Kérjük, minél hamarabb küldd el nekünk az üzenetben kért adatokat, hogy vissza tudjuk igazolni a promócióban való részvételedet. Ha 14 napon belül nem válaszolsz, nem tudjuk garantálni, hogy megkapod az utalványkódodat.

     

    7. A terméket néhány héttel a promóciós időpontok előtt/után vásároltam. Tehet a Sony kivételt, és engedélyezheti az igénylésemet?

    Csak akkor tudjuk figyelembe a promócióra való jelentkezésedet, ha a terméket a Feltételekben megadott időintervallumban vásároltad.

     

    8. A vásárlást igazoló bizonylatot és egyéb dokumentumokat postán küldtem el a kereskedő által egy papírra írt címre.  Azóta nem hallottam az igénylésem felől.

    Sajnos az igénylésed csak akkor érvényes, ha először ellátogatsz a weboldalra, ahol csatolni tudod a vásárlást igazoló bizonylatot, vagy ha a részvételi kódot tartalmazó visszaigazoló e-mailre válaszolva elküldöd nekünk azt. A postai úton küldött igénylések nem érvényesek.

     

    9. Nem kaptam e-mailben további információkat az igénylésemmel kapcsolatban. Hogyan követhetem nyomon az ügy előrehaladását?

    Az igénylés benyújtásakor automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk, majd az igénylés elfogadásakor egy másikat. Ha további információkra van szükségünk, külön e-mailt küldünk. Kérjük, ellenőrizd postafiókod spam/levélszemét mappáját. Továbbá ezen a linken a visszaigazoló e-mailben megadott igénylésazonosító megadásával is nyomon követheted igénylésed előrehaladását.

     

    10. Problémába ütközöm, amikor megpróbálok online regisztrálni erre a promócióra. Kihez fordulhatok?

    Ha segítséget szeretnél kérni az igénylés benyújtásával kapcsolatban, vagy jelenteni szeretnél bármilyen problémát, ezen a linken bármikor kapcsolatba léphetsz ügyfélszolgálatunkkal.  Ha probléma merül fel PlayStation Store-utalványkódod beváltásakor, kérjük, keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi linken: https://www.playstation.com/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/

     

    11. Mi történik a személyes adataimmal?

    A vásárlói adatok felhasználására vonatkozó szabályzatunkat ezen a linken tekintheted meg.

     

    12. Hogyan válthatom be a kódomat?

    Látogass el a https://my.playstation.com/ weboldalra

    Jelentkezz be PlayStation Network-fiókoddal, vagy hozz létre egy új fiókot.

     A jobb felső sarokban a profilképedre kattintva lépj be a „Fiók” menübe.

    Kattints a „Redeem Codes” („Kódok beváltása”) lehetőségre

     Írd be a 12 számjegyű utalványkódot.

    A kód beváltásának további részleteiért kattints ide.

    A második kód beváltásához ismételd meg a fenti eljárást.