Cikk azonosítója : 00253764 / Utoljára módosítva: : 30/11/2020

A hang nincs szinkronban a képpel vagy recsegő hangok hallgatók

    Hangproblémákat azonosítottunk

    Sajnálatos módon előfordulhat, hogy az utóbbi időben hangproblémákat tapasztalt, ha telepítette a Tune-in alkalmazást.
    Példa a problémákra:

    • A tv-készülék hangja nincs szinkronban a megjelenő képpel (ajakszinkronizálási probléma).
    • A hang egy rövid ideig nincs szinkronban.
    • A hangminőség csökkenését tapasztalja vagy recsegő, torz hangot hall.
       

    Hogyan oldhatom meg ezeket a hangproblémákat?

    Jelenleg úgy oldhatja meg a problémát, ha eltávolítja a Tune-in alkalmazást, és lágy visszaállítást hajt végre.

    • 1. lehetőség: Tartsa nyomva a zöld be-/kikapcsoló gombot a tv távvezérlőjén, amíg a tv újra nem indul.
    • 2. lehetőség: Szüntesse meg, majd indítsa újra a tápellátást: Húzza ki a tv tápdugaszát, várjon egy percet, majd csatlakoztassa ismét a dugaszt.

    Ha nem telepítette a Tune-in alkalmazást, de mégis tapasztalja a problémát, hajtson végre lágy visszaállítást. 
     

    Mi okozza ezeket a hangproblémákat, és mit tesz a Sony?

    Egy firmware-frissítés kiadása után a Sony mindig figyelemmel követi az esetleges nemkívánatos hatásokat. Függetlenül attól, hogy milyen szigorú teszteket végzünk, az eszközök és a szoftver kapcsolatának összetettsége miatt adódhatnak nemkívánatos hatások. 

    Azonosítás, vizsgálat és megoldás

    Amint felismertük ezt a problémát, mérnöki csapatunk azonnal megkezdte a vizsgálatot. A vizsgálat befejezése után a Sony megjelentet majd egy firmware-megoldást. 
    Addig is szíves türelmüket és támogatásukat kérjük. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.