Cikk azonosítója : 00251097 / Utoljára módosítva: : 23/11/2020

Welcome-to-Alpha pénzvisszatérítési promóció objektívekre

    1. Hogyan vehetek részt a promócióban?

    2. Mi a vásárlás elfogadható bizonyítéka?

    3.  Milyen formátumok használhatóak fel a dokumentumok feltöltéséhez a regisztrációs folyamat részeként, és vannak-e bármilyen méretkorlátozások?

    4.  Néhány héttel a promóciós időpontok előtt / után vásároltam meg a terméket. A Sony kivételt tehet-e, és engedélyezheti a készpénzvisszatérítés kifizetését?

    5. Nem kaptam e-mailt az igénylésem állapotának tekintetében, hogyan lehet nyomon követni az előrehaladását?

    6. Problémáim vannak, amikor megpróbálom regisztrálni ezt a promóciót, hova fordulhatok?

    7. Regisztráltam a fényképezőgépemet, de nem kaptam meg az utalványkódomat, mit tegyek?


    1. Hogyan vehetek részt a promócióban?

    Vásároljon megfelelő fényképezőgépet (ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R sorozat / ILCE-7S sorozat / ILCE-9 sorozat) 2021.03.31-ig (tartalmazza) ), Regisztrálja a megfelelő fényképezőgépet a My Sony-n 12.10.2020 és 15.06.2021 között (tartalmazza), és 3 utalványkódot kap, hogy visszatérítést igényelhessen, ha 12.10.2020.-30.06.2021 között vásárol egy alkalmas objektívet egy részt vevő kiskereskedőtől.

    2.         lépés

    Lépjen be a kampány webhelyére, és kattintson a „Követelés” gombra a regisztrációhoz. Az igényeket online kell benyújtani a vásárlás napjától 2021.07.31-ig, különben nem fogadják el.

    Megjegyzés: A pályázatokat 2020. október 12. és 2021. július 31. között kell benyújtani.

    3.         lépés

    Jelentkezzen be vagy hozzon létre egy MySony fiókot, és töltse ki a kampány formanyomtatványát a következő adatok megadásával:

    · Termékinformáció: modell, sorozatszám, egy érvényes kupon kódot., amelyet a My Sony-n keresztül kaptam, a vásárlás dátuma és a kereskedő

    · A személyes adatai: név, email cím, lakcím, banki adatok és telefonszám

    · a Promóciós Objektív eredeti nyomtatott nyugtájának vagy számlájának másolatát, amelyen jól kivehetően szerepel az eladó, a terméknév és a vásárlás dátuma, valamint

    · A Promóciós Objektív vonalkódját, modelljelölését és sorozatszámát tartalmazó, annak csomagolásáról KIVÁGOTT fehér matrica képét

    Miután megadta ezeket az adatokat, kérjük kattintson a „Küldés” gombra.

    4.         lépés

    Miután elküldte a digitális formanyomtatványt, átirányítjuk egy visszaigazoló oldalra, valamint egy emailt is küldünk, mely tartalmazza a 8 számjegyű regisztrációs kódját. Ha a kampánnyal kapcsolatban bármilyen további kérdése felmerülne, ez a kód egyben referencia számként is használható.


    5.         lépés

    Ha a követelése megfelel a promóció feltételeinek, akkor a bejelentett pénzvisszatérítést 28 napon belül megkapja a követelés érvényesítése után. Ha szeretné ellenőrizni a visszafizetési követelés állapotát, kattintson a kampány kezdőlapján található „Az igénylés állapotának megtekintése” hivatkozásra.

    MEGJEGYZÉS: Vásárlónként legfeljebb három (3) igényt lehet benyújtani (és modellenként csak egy igényt lehet benyújtani). Minden kód csak egyszer használható.

    2. Mi a vásárlás elfogadható bizonyítéka?

    "Az elfogadható vásárlási igazolásnak tartalmaznia kell az alábbi kritériumokat:

    1 - Kereskedő neve

    2 - A vásárlás dátuma

    3 - Termékadatok

    4 - Adószám

    Figyelembe véve, hogy a követelés elutasítható, ha a benyújtott dokumentumok nem felelnek meg a fenti kritériumoknak. "

    3.  Milyen formátumok használhatóak fel a dokumentumok feltöltéséhez a regisztrációs folyamat részeként, és vannak-e bármilyen méretkorlátozások?

    A fájl nem lehet nagyobb, mint 5 MB. Csak szabványos JPEG, JPG, PNG és PDF formátumokat tölthet fel.

    4.  Néhány héttel a promóciós időpontok előtt / után vásároltam meg a terméket. A Sony kivételt tehet-e, és engedélyezheti a készpénzvisszatérítés kifizetését?

    Csak azoknak az ügyfeleknek engedélyezhetik a kifzetést, akik terméküket a Felhasználási Feltételekben említett időpontokban vásárolják meg.

    5. Nem kaptam e-mailt az igénylésem állapotának tekintetében, hogyan lehet nyomon követni az előrehaladását?

    Automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk, amikor a követelésed beérkezik, és egy másik e-mailt, amikor a kérelmet elfogadod. Ha további információra van szükségünk, külön e-mailt küldünk Önnek. Kérjük, ellenőrizze a postafiók spam / junk mappáját. Ezenkívül a hivatkozás segítségével követheti igénylésének előrehaladását a visszaigazoló e-mailben megadott követelésazonosító megadásával.

    6. Problémáim vannak, amikor megpróbálom regisztrálni ezt a promóciót, hova fordulhatok?

    Kérjük, lépjen kapcsolatba támogatási vonalunkkal ezen a linken keresztül, hogy segítséget tudjunk nyújtani a követelés benyújtásában, vagy bármilyen esetleges probléma megoldásában.

    7. Regisztráltam a fényképezőgépemet, de nem kaptam meg az utalványkódomat, mit tegyek?

    Ha Ön új vásárló, győződjön meg arról, hogy regisztrált egy megfelelő fényképezőgépet (ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000/ILCE-6100/ILCE-6400/ILCE-6600/ILCE-7M2/ILCE-7M3/ILCE-7R sorozat/ILCE-7S sorozat/ILCE-9 sorozat) a My Sony-on 12.10.2020 és 15.06.2021 között. A fényképezőgép vásárlásának dátumának 12.10.2020 és 31.03.2021 között kell lennie.

    Ha Ön már vásárló és regisztrált egy alkalmas fényképezőgépet 12.10.2020-ig, de az előző 12 hónapban nem regisztrált objektív-vásárlást a Sony-nál, akkor 12.10.2020-ig e-mailt kellett volna kapnia a My Sony-tól a személyes kódokkal.

    Ha nem kapott e-mailt, ellenőrizze a spam mappát.