Cikk azonosítója : 00251097 / Utoljára módosítva: : 12/07/2022Nyomtatás

Welcome-to-Alpha pénzvisszatérítési promóció objektívekre (Cashback)

    1. Hogyan vehetek részt a promócióban?

    2. Mi a vásárlás elfogadható bizonyítéka?

    3.  Milyen formátumok használhatóak fel a dokumentumok feltöltéséhez a regisztrációs folyamat részeként, és vannak-e bármilyen méretkorlátozások?

    4. Nem kaptam e-mailt az igénylésem állapotának tekintetében, hogyan lehet nyomon követni az előrehaladását?

    5. Problémáim vannak, amikor megpróbálom regisztrálni ezt a promóciót, hova fordulhatok?

    6. Regisztráltam a fényképezőgépemet, de nem kaptam meg az utalványkódomat, mit tegyek?

    7. Maximum hány igénylést nyújthatok be?


    1. Hogyan vehetek részt a promócióban?

    1. lépés

    Vásárolj a promócióban részt vevő fényképezőgépet, regisztráld a My Sony oldalán, és jelezd, hogy szeretnéd megkapni a marketing témájú e-maileket. A regisztráció elvégzését követően 3 kuponkódot fogsz kapni 24 órán belül, melyekkel pénzvisszatérítést igényelhetsz, amikor egy legfeljebb három, a promócióban részt vevő objektívet vásárolsz a promócióban részt vevő kereskedőnél

    2. lépés

    Lépj a kampány weboldalára, és kattints a „Claim” (Igénylés) gombra a regisztrációhoz, A pénzvisszatérítési igényeket csak a megfelelő objektív(ek) megvásárlásától számított harminc (30) nap elteltével, de legkésőbb az objektív megvásárlásától számított három hónapon belül lehet benyújtani. A megjelölt időpont előtt benyújtott kérelmeket elutasítjuk.

    3. lépés

    Jelentkezzen be vagy hozzon létre egy MySony fiókot, és töltse ki a kampány formanyomtatványát a következő adatok megadásával:

    · Termékinformáció: modell, sorozatszám, egy érvényes kupon kódot., amelyet a My Sony-n keresztül kaptam, a vásárlás dátuma és a kereskedő

    · A személyes adatai: név, email cím, lakcím, banki adatok és telefonszám

    · a Promóciós Objektív eredeti nyomtatott nyugtájának vagy számlájának másolatát, amelyen jól kivehetően szerepel az eladó, a terméknév és a vásárlás dátuma, valamint

    · A Promóciós Objektív vonalkódját, modelljelölését és sorozatszámát tartalmazó, annak csomagolásáról KIVÁGOTT fehér matrica képét

    Miután megadta ezeket az adatokat, kérjük kattintson a „Küldés” gombra.

    4. lépés

    Miután elküldte a digitális formanyomtatványt, átirányítjuk egy visszaigazoló oldalra, valamint egy emailt is küldünk, mely tartalmazza a 8 számjegyű regisztrációs kódját. Ha a kampánnyal kapcsolatban bármilyen további kérdése felmerülne, ez a kód egyben referencia számként is használható.


    5. lépés

    Ha a követelése megfelel a promóció feltételeinek, akkor a bejelentett pénzvisszatérítést 28 napon belül megkapja a követelés érvényesítése után. Ha szeretné ellenőrizni a visszafizetési követelés állapotát, kattintson a kampány kezdőlapján található „Az igénylés állapotának megtekintése” hivatkozásra.

    MEGJEGYZÉS: Vásárlónként legfeljebb három (3) igényt lehet benyújtani (és modellenként csak egy igényt lehet benyújtani). Minden kód csak egyszer használható.

    2. Mi a vásárlás elfogadható bizonyítéka?

    "Az elfogadható vásárlási igazolásnak tartalmaznia kell az alábbi kritériumokat:

    1 - Kereskedő neve

    2 - A vásárlás dátuma

    3 - Termékadatok

    4 - Adószám

    Figyelembe véve, hogy a követelés elutasítható, ha a benyújtott dokumentumok nem felelnek meg a fenti kritériumoknak. "

    3.  Milyen formátumok használhatóak fel a dokumentumok feltöltéséhez a regisztrációs folyamat részeként, és vannak-e bármilyen méretkorlátozások?

    A fájl nem lehet nagyobb, mint 5 MB. Csak szabványos JPEG, JPG, PNG és PDF formátumokat tölthet fel.

    4. Nem kaptam e-mailt az igénylésem állapotának tekintetében, hogyan lehet nyomon követni az előrehaladását?

    Automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk, amikor a követelésed beérkezik, és egy másik e-mailt, amikor a kérelmet elfogadod. Ha további információra van szükségünk, külön e-mailt küldünk Önnek. Kérjük, ellenőrizze a postafiók spam / junk mappáját. Ezenkívül a hivatkozás segítségével követheti igénylésének előrehaladását a visszaigazoló e-mailben megadott követelésazonosító megadásával.

    5. Problémáim vannak, amikor megpróbálom regisztrálni ezt a promóciót, hova fordulhatok?

    Kérjük, lépjen kapcsolatba támogatási vonalunkkal ezen a linken keresztül, hogy segítséget tudjunk nyújtani a követelés benyújtásában, vagy bármilyen esetleges probléma megoldásában.

    6. Regisztráltam a fényképezőgépemet, de nem kaptam meg az utalványkódomat, mit tegyek?

    Ha új vásárló vagy, ne felejts el regisztrálni egy a promócióban részt vevő fényképezőgépet a My Sony oldalon. Megjegyzés: A 3 egyedi kódot a termék regisztrációját követő 24 órán belül külön e-mailben fogod megkapni.

    Ha nem kapott e-mailt, ellenőrizze a spam mappát.

    7. Maximum hány igénylést nyújthatok be?

    Minden regisztrált résztvevő fényképezőgépért 3 kuponkódot fog kapni. Nincs limit a résztvevő fényképezőgépek regisztrálásával kapcsolatban.

    Pl. Ha 3 résztvevő fényképezőgépet vásárol és regisztrál, akkor összesen 3x3=9 utalványkódot tud felhasználni.

    Egy igényt nyújthat be objektívtípusonként egy résztvevő kamera regisztrálásával.