Cikk azonosítója : 00249117 / Utoljára módosítva: : 09/10/2020

Firmware-megoldás: a [Network not connected] (Nincs hálózati kapcsolat) hibaüzenet megoldása – Frissítve: 2020. október 7.

    Elérhető a 6.6575 firmware-megoldás

    A Sony örömmel jelenti be, hogy a legújabb, 6.6575 verziószámú firmware-csomag megoldja az alább leírt problémát.

    A frissítés elérésének javasolt módja, ha tv-je automatikus szoftverletöltési beállítását ON (Bekapcsolt) állásba kapcsolja.
    A frissítés minden, az annak használatára alkalmas tv-készülékhez elérhetővé válik a következő hetekben. 

    Alternatív megoldásként letöltheti a firmware-t, és frissítheti a tv-jét egy USB flash memória eszköz használatával.

    A Sony mindig figyelembe veszi vásárlóinak visszajelzését, és törekszik az innovációra és termékei minőségének javítására.
     


    Hálózati hibaüzenet vagy helytelen idő jelenik meg

    Ha a tv frissítése után nem sokkal a [Network not connected] (Nincs hálózati kapcsolat) üzenet jelenik meg, vagy az alábbi jelenségek valamelyikét tapasztalja:

    • Észreveszi, hogy a HOME (Főmenü) képernyőn megjelenő idő helytelen.
    • Bizonyos alkalmazások nem működnek, míg mások normálisan működnek.
    • A hálózat állapotánál a „Connected, No Internet.” (Csatlakoztatva, nincs internet) állapot jelenik meg. 

    Ilyen esetben előfordulhat, hogy a tv belső órája nem egyezik az internetes órával a szoftverfrissítés után, ami hálózati hibát okoz.
    Ezt úgy oldhatja meg, hogy az óra beállítását „Network Time” (Hálózati idő) értékre módosítja
     

    Az óra beállításának Network Time (Hálózati idő) értékre állítása

    Lépjen a [Settings] (Beállítások) beállítások fogaskerék menüpontra → görgessen le a [System Preferences] (Rendszerbeállítások) almenühöz → válassza a [Date & time] (Dátum és idő) lehetőséget → válassza a [Use Network Time] (Hálózati idő használata) opciót 

    Másik megoldásként, ha rendelkezik sugárzott csatornákkal, nézzen egy tv-csatornát legalább 30 percig, majd lépjen vissza a HOME (Főmenü) képernyőre, és ellenőrizze, hogy az idő helyesen jelenik-e meg.

     

    Ha a helyzet nem oldódik meg, miután megpróbálkozott ezzel a megoldási lehetőséggel, lépjen kapcsolatba velünk (Egyesült Királyság) (Írország).