Cikk azonosítója : 00242434 / Utoljára módosítva: : 05/03/2020

Egy alkalmazás nem működik

    Ha készülékén nem működik egy alkalmazás, egymás után végezze el ezeket a műveleteket. Minden művelet után ellenőrizze, hogy megoldódott-e a probléma, és csak ezt követően próbálkozzon a következővel.

    Megjegyzés

    Előfordulhat, hogy készülékével nem teljesen kompatibilisek azok az alkalmazások, amelyeket nem a Google Play áruházból töltött le. Ha a következő műveletek nem oldják meg a problémát, további információért lépjen kapcsolatba az alkalmazás fejlesztőjével.

    Tipp

    A különféle Android-verziókban az alábbi lépések eltérőek lehetnek. Annak kiderítéséhez, hogy készülékén az Android melyik verziója fut, keresse meg a Settings (Beállítások) > About phone (Telefon névjegye) > Android version (Android-verzió) lehetőséget, és koppintson rá. Ha nem találja az About phone (Telefon névjegye) elemet a Settings (Beállítások) alatt, koppintson a System (Rendszer) menüre.

    • Zárja be az alkalmazást, majd nyissa meg újból.

    Alkalmazás kényszerített leállítása (Android 10/Android 9) 

    Alkalmazás kényszerített leállítása (Android 8) 

    • Ha az alkalmazáshoz internetkapcsolatra van szükség, ügyeljen arra, hogy a készülék aktív internetkapcsolattal (Wi-Fi- vagy mobilhálózat) rendelkezzen, és a repülőgépes üzemmód ki legyen kapcsolva.

     Repülőgép üzemmód kikapcsolása 

    • Indítsa újra a készüléket, majd próbálja meg újból használni az alkalmazást.
    • Ha a készüléke támogatja a STAMINA üzemmódot, és be van kapcsolva, kapcsolja ki, és indítsa újra a készüléket. A STAMINA szinttől függően különböző funkciók korlátozásával vagy letiltásával csökkenthető az energiafogyasztás. Ezek közé tartozik a teljesítmény megjelenítése, a képernyő fényereje, a képjavítás, illetve a GPS kikapcsolt képernyő esetén. Egyes alkalmazások esetében le lehet tiltva a háttérben működő alkalmazásadat-szinkronizálás vagy a streamelés.

     A STAMINA üzemmód letiltása 

     A készülék újraindítása 

    • Ha nem a legújabb verzióval rendelkezik, frissítse az alkalmazást a Google Play áruházban. Nem minden alkalmazás frissíthető a Google Play használatával.
    • Az alkalmazás gyorsítótárának kiürítésével töröljön minden olyan ideiglenes fájlt az alkalmazás memóriájából, amely a problémát okozhatja. A gyorsítótár kiürítésekor semmilyen személyes adat nem vész el.

     Az alkalmazások gyorsítótárának kiürítése (Android 10) 

     Az alkalmazások gyorsítótárának kiürítéséhez (Android 9) 

     Az alkalmazások gyorsítótárának kiürítéséhez (Android 8) 

    • Töröljön minden alkalmazásadatot, amelyet az alkalmazás a használatbavétele óta mentett. Megjegyzés: az alkalmazás által mentett személyes adatok, többek között a bejelentkezési adatok és a beállítások törlődnek.

     Az alkalmazásadatok törléséhez (Android 10) 

     Az alkalmazásadatok törlése (Android 9) 

     Az alkalmazásadatok törléséhez (Android 8) 

    • Az alkalmazás alaphelyzetbe állításához távolítsa el az alkalmazás összes frissítését. Az alkalmazás által mentett összes személyes adat – például a bejelentkezési adatok és a beállítások – törlődik. Ha lehetséges, a Google Play használatával frissítse újból az alkalmazást.

    Alkalmazásfrissítés eltávolítása (Android 10/Android 9) 

    Alkalmazásfrissítés eltávolítása (Android 8) 

    • Távolítsa el, majd újból telepítse az alkalmazást. Megjegyzés: egyes előre telepített alkalmazások nem távolíthatók el.

     Alkalmazás képernyőn végzett alkalmazás-eltávolítás (Android 10) 

     Alkalmazás képernyőn végzett alkalmazás-eltávolítás (Android 9/Android 8) 

    • Frissítse a készülékét, hogy optimális teljesítményt érjen el, és részese legyen a legutóbbi fejlesztéseknek.
    • Állítsa vissza a gyári adatokat. Időnként ez a legjobb megoldás, ha készüléke nem működik megfelelően, de ügyeljen arra, hogy a művelet törli a készülék belső memóriájában tárolt összes személyes tartalmat. Készítsen biztonsági másolatot a megőrizni kívánt adatokról.

     Adatainak számítógéppel végzett biztonsági mentése 

     Az alkalmazások, a telefonbeállítások és a hívási előzmények biztonsági mentése, illetve szinkronizálása 

     Gyári adatok visszaállítása (Android 10)

     Gyári adatok visszaállítása (Android 9)

     Gyári adatok visszaállítása (Android 8)