Cikk azonosítója : 00242619 / Utoljára módosítva: : 05/03/2020

Rossz a hívások hangminősége

    Ha a hívások során rossz hangminőséget tapasztal, végezze el egymás után ezeket a műveleteket. Minden művelet után ellenőrizze, hogy megoldódott-e a probléma, és csak ezután próbálkozzon a következővel.

    Tipp

    A különféle Android-verziókban az alábbi lépések eltérőek lehetnek. Annak kiderítéséhez, hogy készülékén az Android melyik verziója fut, keresse meg a Settings (Beállítások) > About phone (Telefon névjegye) > Android version (Android-verzió) lehetőséget, és koppintson rá. Ha nem találja az About phone (Telefon névjegye) elemet a Settings (Beállítások) alatt, koppintson a System (Rendszer) menüre.

    • A hálózati jel erősségét az állapotsoron ellenőrizve győződjön meg arról, hogy a készülék csatlakozik hálózathoz. Ha a jel gyenge vagy nem észlelhető, menjen egy nyitott, akadályoktól mentes helyre vagy ablak közelébe.
    • Ha készülékét borító vagy tok fedi, vegye le róla, és nézze meg, hogy jobb lett-e a hang minősége.
    • Ügyeljen arra, hogy a keze ne takarja el a telefon mikrofonját, és ellenőrizze, hogy nem blokkolja-e víz vagy por a mikrofont vagy a mikrofon körüli területet.
    • Kapcsolja ki, majd kapcsolja be újra a készüléket. Ezzel a művelettel kikapcsolja az összes futó alkalmazást, és memóriát szabadít fel, ami időnként automatikusan megoldja a problémát.
    • Hívjon fel egy másik telefont, és ellenőrizze, hogy nem a hívott telefon hangszórójával volt-e probléma a hiba jelentkezésekor. Ha lehetséges, kezdeményezzen hívást egy másik SIM-kártyáról, így ellenőrizheti, hogy nem sérült vagy régi-e a jelenlegi SIM-kártyája.

    Ha a javasolt megoldások nem működnek, próbálkozzon az alábbi műveletekkel:

    • Egy gyors tesztet elvégezve ellenőrizze, hogy a mikrofon és a hangszóró megfelelően működik-e.

    Teszt támogatással történő elvégzése 

    • A Safe mode (Csökkentett mód) használatával megállapíthatja, hogy a letöltött alkalmazások okozzák-e a problémát. Csökkentett módban a készülék csak azokkal a szoftverekkel és alkalmazásokkal indul el, amelyek már telepítve voltak a készüléken annak megvásárlásakor. Ha a készülék teljesítménye Csökkentett módban javul, akkor valószínű, hogy egy vagy több olyan alkalmazás van rossz hatással a készülék teljesítményére, amelyet annak megvásárlása után töltött le. Ha kilép a Csökkentett módból, majd újraindítja a készüléket, eltávolíthatja azokat az alkalmazásokat, amelyek gyaníthatóan a problémát okozzák. Ha a probléma csak mostanában jelentkezett, és nem biztos benne, hogy melyik alkalmazás okozza, először törölje a legutóbb telepített alkalmazást.

     A Csökkentett mód bekapcsolása 

     Alkalmazás képernyőn végzett alkalmazás-eltávolítás (Android 10) 

     Alkalmazás képernyőn végzett alkalmazás-eltávolítás (Android 9/Android 8) 

    • Frissítse a készülékét, hogy optimális teljesítményt érjen el, és részese legyen a legutóbbi fejlesztéseknek.
    • Állítsa vissza a gyári adatokat. Időnként ez a legjobb megoldás, ha készüléke nem működik megfelelően, de ügyeljen arra, hogy a művelet törli a készülék belső memóriájában tárolt összes személyes tartalmat. Készítsen biztonsági másolatot a megőrizni kívánt adatokról.

     Adatainak számítógéppel végzett biztonsági mentése 

     Az alkalmazások, a telefonbeállítások és a hívási előzmények biztonsági mentése, illetve szinkronizálása 

     Gyári adatok visszaállítása (Android 10)

     Gyári adatok visszaállítása (Android 9)

     Gyári adatok visszaállítása (Android 8)