Cikk azonosítója : 00225165 / Utoljára módosítva: : 27/06/2019

Fényképészeti felszerelés pénzvisszatérítési promóció

Jelen cikk érintett termékei és kategóriái

Fényképészeti felszerelés pénz-visszatérítési promóció

 

 

1. Hogyan vehetek részt a promócióban?. 1

2. Miért kell bizonyítékot küldeni a vásárlásról?. 2

3. Miért kell elküldenem a vásárolt modell nevét és szériaszámát?. 2

4. Miért nem ismeri fel a weboldal a szériaszámot?. 2

5. Kaptam egy üzenetet, hogy az igénylésem hiányos. Ilyenkor mi a teendő?. 2

6. A terméket Magyarországon vásároltam, de nincs bankszámlám az országban. Így is részt vehetek a promócióban?. 2

7. A vásárlási bizonylatot (és a többi dokumentumot) a helyi kereskedelmi egység által megadott postai címre küldtem, és még nem kaptam visszajelzést. 2

8. Elküldtem három termékre a pénz-visszatérítési igényem, de csak egy esetben lettem jogosult. Ez hogyan lehetséges?. 2

 

1. Hogyan vehetek részt a promócióban?

 

Lépés 1

A pénz-visszatérítési promócióban való részvételhez vásároljon 2019. május 13. és 2019. július 31. között az akcióban részt vevő Partnereink termékei közül.

 

Lépés 2

Nyissa meg a kampány weboldalát, és kattintson az „Igénylés” gombra a regisztrációhoz.

Az igénylést online, a vásárlást követő 30. (harmincadik) nap után lehet benyújtani, különben nem tudjuk elfogadni.

 

Megjegyzés: Az igényléseket 2019. június 12. és 2019. szeptember 30. között kell benyújtania.

 

Lépés 3

Jelentkezzen be vagy hozzon létre egy MySony fiókot, és töltse ki a kampány formanyomtatványát a következő adatok megadásával:

 

A termére vonatkozó információk: modell, szériaszám, vásárlás dátuma és a kiskereskedés neve

A személyes adatai: név, email cím, lakcím, banki adatok és telefonszám

A vásárlási bizonylat

Egy fénykép a szériaszámról

Miután megadta ezeket az adatokat, kérjük kattintson a „Küldés” gombra.

 

Lépés 4

Miután elküldte a digitális formanyomtatványt, átirányítjuk egy visszaigazoló oldalra, valamint egy emailt is küldünk, mely tartalmazza a 8 számjegyű regisztrációs kódját. Ha a kampánnyal kapcsolatban bármilyen további kérdése felmerülne, ez a kód egyben referencia számként is használható.

 

Lépés 5

Ha igénylése megfelel a promóció felhasználási feltételeinek, a megállapított pénzösszeget az igényléstől számított 28 napon belül visszafizetjük. Ha ellenőrizni szeretné a pénzvisszatérítés igénylésének státuszát, kérjük, kattintson a „Az igénylés állapotának megtekintése” menüre a kampány weboldalán.

 

2. Miért kell bizonyítékot küldeni a vásárlásról?

Azért, hogy ellenőrizni tudjuk, hogy vásárlása egyezik a promóció felhasználási feltételeivel.
 

3. Miért kell elküldenem a vásárolt modell nevét és szériaszámát?

Kevesebb papírmunkával jár, és segítségével egyszerűen visszakereshető az ön promócióra való jogosultsága is.

 

4. Miért nem ismeri fel a weboldal a szériaszámot?

Először is ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a számot, ha a szám megfelelő, előfordulhat, hogy a modell nem támogatott a promócióban.

 

5. Kaptam egy üzenetet, hogy az igénylésem hiányos. Ilyenkor mi a teendő?

Kérjük, amint teheti, küldje el a hiányzó információt, hogy megerősíthessük a promócióban való részvételét. Amennyiben 10 napon belül nem válaszol, sajnos nem tudjuk garantálni, hogy vissza tudjuk fizetni az összeget.

 

6. A terméket Magyarországon vásároltam, de nincs bankszámlám az országban. Így is részt vehetek a promócióban?

Sajnos, csak azok az ügyfelek vehetnek részt a promócióban, akik magyarországi bankszámlával rendelkeznek és a terméket is Magyarországon vásárolták. A sikeresnek elbírált pénzvisszatérítések banki átutalással történnek, kizárólag magyarországi pénzügyi intézmények által működtetett fiókokba.

 

7. A vásárlási bizonylatot (és a többi dokumentumot) a helyi kereskedelmi egység által megadott postai címre küldtem, és még nem kaptam visszajelzést.

Sajnos, a postai úton küldött igényléseket nem tudjuk elfogadni. Kérjük, jelentkezzen be a weboldalon, és ott adja meg a szükséges információkat. (3. lépés)

 

8. Elküldtem három termékre a pénz-visszatérítési igényem, de csak egy esetben lettem jogosult. Ez hogyan lehetséges?

Minden igénylést külön kell benyújtani a weboldalon. A sikeres igénylések végén, lehetősége lesz egy új igénylést leadni. Ehhez, kérjük kattintson a „További termék igénylése” gombra.

 

Megjegyzés: Maximum három termékre lehet igénylést kérni. (Egy igényléskor egy termékre.)

Minden további felmerül kérdéssel, kérjük keressen bennünket ezen a weboldalon!