Cikk azonosítója : 00225165 / Utoljára módosítva: : 27/06/2019

Fényképészeti felszerelés pénzvisszatérítési promóció

    Fényképészeti felszerelés pénz-visszatérítési promóció

     

     

    1. Hogyan vehetek részt a promócióban?. 1

    2. Miért kell bizonyítékot küldeni a vásárlásról?. 2

    3. Miért kell elküldenem a vásárolt modell nevét és szériaszámát?. 2

    4. Miért nem ismeri fel a weboldal a szériaszámot?. 2

    5. Kaptam egy üzenetet, hogy az igénylésem hiányos. Ilyenkor mi a teendő?. 2

    6. A terméket Magyarországon vásároltam, de nincs bankszámlám az országban. Így is részt vehetek a promócióban?. 2

    7. A vásárlási bizonylatot (és a többi dokumentumot) a helyi kereskedelmi egység által megadott postai címre küldtem, és még nem kaptam visszajelzést. 2

    8. Elküldtem három termékre a pénz-visszatérítési igényem, de csak egy esetben lettem jogosult. Ez hogyan lehetséges?. 2

     

    1. Hogyan vehetek részt a promócióban?

     

    Lépés 1

    A pénz-visszatérítési promócióban való részvételhez vásároljon 2019. május 13. és 2019. július 31. között az akcióban részt vevő Partnereink termékei közül.

     

    Lépés 2

    Nyissa meg a kampány weboldalát, és kattintson az „Igénylés” gombra a regisztrációhoz.

    Az igénylést online, a vásárlást követő 30. (harmincadik) nap után lehet benyújtani, különben nem tudjuk elfogadni.

     

    Megjegyzés: Az igényléseket 2019. június 12. és 2019. szeptember 30. között kell benyújtania.

     

    Lépés 3

    Jelentkezzen be vagy hozzon létre egy MySony fiókot, és töltse ki a kampány formanyomtatványát a következő adatok megadásával:

     

    A termére vonatkozó információk: modell, szériaszám, vásárlás dátuma és a kiskereskedés neve

    A személyes adatai: név, email cím, lakcím, banki adatok és telefonszám

    A vásárlási bizonylat

    Egy fénykép a szériaszámról

    Miután megadta ezeket az adatokat, kérjük kattintson a „Küldés” gombra.

     

    Lépés 4

    Miután elküldte a digitális formanyomtatványt, átirányítjuk egy visszaigazoló oldalra, valamint egy emailt is küldünk, mely tartalmazza a 8 számjegyű regisztrációs kódját. Ha a kampánnyal kapcsolatban bármilyen további kérdése felmerülne, ez a kód egyben referencia számként is használható.

     

    Lépés 5

    Ha igénylése megfelel a promóció felhasználási feltételeinek, a megállapított pénzösszeget az igényléstől számított 28 napon belül visszafizetjük. Ha ellenőrizni szeretné a pénzvisszatérítés igénylésének státuszát, kérjük, kattintson a „Az igénylés állapotának megtekintése” menüre a kampány weboldalán.

     

    2. Miért kell bizonyítékot küldeni a vásárlásról?

    Azért, hogy ellenőrizni tudjuk, hogy vásárlása egyezik a promóció felhasználási feltételeivel.
     

    3. Miért kell elküldenem a vásárolt modell nevét és szériaszámát?

    Kevesebb papírmunkával jár, és segítségével egyszerűen visszakereshető az ön promócióra való jogosultsága is.

     

    4. Miért nem ismeri fel a weboldal a szériaszámot?

    Először is ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a számot, ha a szám megfelelő, előfordulhat, hogy a modell nem támogatott a promócióban.

     

    5. Kaptam egy üzenetet, hogy az igénylésem hiányos. Ilyenkor mi a teendő?

    Kérjük, amint teheti, küldje el a hiányzó információt, hogy megerősíthessük a promócióban való részvételét. Amennyiben 10 napon belül nem válaszol, sajnos nem tudjuk garantálni, hogy vissza tudjuk fizetni az összeget.

     

    6. A terméket Magyarországon vásároltam, de nincs bankszámlám az országban. Így is részt vehetek a promócióban?

    Sajnos, csak azok az ügyfelek vehetnek részt a promócióban, akik magyarországi bankszámlával rendelkeznek és a terméket is Magyarországon vásárolták. A sikeresnek elbírált pénzvisszatérítések banki átutalással történnek, kizárólag magyarországi pénzügyi intézmények által működtetett fiókokba.

     

    7. A vásárlási bizonylatot (és a többi dokumentumot) a helyi kereskedelmi egység által megadott postai címre küldtem, és még nem kaptam visszajelzést.

    Sajnos, a postai úton küldött igényléseket nem tudjuk elfogadni. Kérjük, jelentkezzen be a weboldalon, és ott adja meg a szükséges információkat. (3. lépés)

     

    8. Elküldtem három termékre a pénz-visszatérítési igényem, de csak egy esetben lettem jogosult. Ez hogyan lehetséges?

    Minden igénylést külön kell benyújtani a weboldalon. A sikeres igénylések végén, lehetősége lesz egy új igénylést leadni. Ehhez, kérjük kattintson a „További termék igénylése” gombra.

     

    Megjegyzés: Maximum három termékre lehet igénylést kérni. (Egy igényléskor egy termékre.)

    Minden további felmerül kérdéssel, kérjük keressen bennünket ezen a weboldalon!