Cikk azonosítója : 00225165 / Utoljára módosítva: : 14/11/2019

Fényképészeti felszerelés pénzvisszatérítési promóció

    Fényképészeti felszerelés pénz-visszatérítési promóció

    . 2

     

    1. Hogyan vehetek részt a promócióban?

    Lépés 1

    A pénz-visszatérítési promócióban való részvételhez vásároljon 2019. október 18. és 2020. január 31. között az akcióban részt vevő Partnereink termékei közül.

     

    Lépés 2

    Nyissa meg a kampány weboldalát, és kattintson az „Igénylés” gombra a regisztrációhoz.

    Az igénylést online, a vásárlást követő 30. (harmincadik) nap után lehet benyújtani, különben nem tudjuk elfogadni.

     

    Megjegyzés: Az igényléseket 2019. november 17. és 2020. március 31. között kell benyújtania.

     

    Lépés 3

    Jelentkezzen be vagy hozzon létre egy MySony fiókot, és töltse ki a kampány formanyomtatványát a következő adatok megadásával:

    - A termére vonatkozó információk: modell, szériaszám, vásárlás dátuma és a kiskereskedés neve

    - A személyes adatai: név, email cím, lakcím, banki adatok és telefonszám

    - A vásárlási bizonylat

    - Egy fénykép a szériaszámról

    Miután megadta ezeket az adatokat, kérjük kattintson a „Küldés” gombra.

     

    Lépés 4

    Miután elküldte a digitális formanyomtatványt, átirányítjuk egy visszaigazoló oldalra, valamint egy emailt is küldünk, mely tartalmazza a 8 számjegyű regisztrációs kódját. Ha a kampánnyal kapcsolatban bármilyen további kérdése felmerülne, ez a kód egyben referencia számként is használható.

     

    Lépés 5

    Ha a követelése megfelel a promóció feltételeinek, akkor a bejelentett pénzvisszatérítést 28 napon belül megkapja a követelés érvényesítése után. Ha szeretné ellenőrizni a visszafizetési követelés állapotát, kattintson a kampány kezdőlapján található „Az igénylés állapotának megtekintése” hivatkozásra.

     

    2. Mikor és hogyan kapom meg a cashback visszatérítést?

    Célunk, hogy a követelés hitelesítésétől számított 28 napon belül kifizetésre kerüljön - ez nem a regisztrációtól számított 28 napon belül van, és nem tehető felelőssé azokért a kiskereskedőkért / eladókért, akik helytelenül tájékoztatták az ügyfeleket arról, hogy a kifizetések nem a  regisztrációtól számított 28 napon belül kerülnek rendezésre. Ne feledje, hogy a hiányzó vagy helytelen információk késleltethetik az érvényesítést és a kifizetést, ezért kérjük, győződjön meg róla, hogy minden szükséges információt helyesen adott meg. A cashback promóciós kifizetéseknek tükröződniük kell a WorldPay vagy a Link Network nevében.

     

    3. Miért kell benyújtanom a vásárlási igazolást, a modell nevét és a sorozatszámot?

    Szükségünk van a vásárlás igazolására annak ellenőrzésére, hogy az igénylés megfelel-e a promóció feltételeinek.

     

    4. Mi a vásárlás elfogadható bizonyítéka?

    Az elfogadható vásárlási igazolásnak tartalmaznia kell az alábbi kritériumokat:
    1 - Kereskedő neve
    2 - A vásárlás dátuma
    3 - Termékadatok
    4 - Adószám
    Figyelembe véve, hogy a követelés elutasítható, ha a benyújtott dokumentumok nem felelnek meg a fenti kritériumoknak.

     

    5. Hol találhatom meg a termék sorozatszámát?

    Kérjük, kattintson ide, hogy egy példán bemutassuk, hogyan találhatja meg a készülék sorozatszámát.

     

    6. Miért nem ismeri fel a weboldal a szériaszámot?

    Először is ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a számot, ha a szám megfelelő, előfordulhat, hogy a modell nem támogatott a promócióban.

     

    7. Milyen formátumok használhatóak fel a dokumentumok feltöltéséhez a regisztrációs folyamat részeként, és vannak-e bármilyen méretkorlátozások?

    A fájl nem lehet nagyobb, mint 5 MB. Csak szabványos JPG, JPEG, PNG és PDF formátumokat tölthet fel.

     

    8. Kaptam egy üzenetet, hogy az igénylésem hiányos. Ilyenkor mi a teendő?

    Kérjük, amint teheti, küldje el a hiányzó információt, hogy megerősíthessük a promócióban való részvételét. Amennyiben 10 napon belül nem válaszol, sajnos nem tudjuk garantálni, hogy vissza tudjuk fizetni az összeget.

     

    9. Néhány héttel a promóciós időpontok előtt / után vásároltam meg a terméket. A Sony kivételt tehet-e, és engedélyezheti a készpénzvisszatérítés kifizetését?

    Csak azoknak az ügyfeleknek engedélyezhetik a kifzetést, akik terméküket a Felhasználási Feltételekben említett időpontokban vásárolják meg.

     

    10. Elküldtem három termékre a pénz-visszatérítési igényem, de csak egy esetben lettem jogosult. Ez hogyan lehetséges?

    Minden igénylést külön kell benyújtani a weboldalon. A sikeres igénylések végén, lehetősége lesz egy új igénylést leadni. Ehhez, kérjük kattintson a „További termék igénylése” gombra.

    Megyjegyzés: Maximum három termékre lehet igénylést kérni. (Egy igényléskor egy termékre.)

     

    11. Nem kaptam e-mailt az igénylésem állapotának tekintetében, hogyan lehet nyomon követni az előrehaladását?

    Automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk, amikor a követelésed beérkezik, és egy másik e-mailt, amikor a kérelmet elfogadod. Ha további információra van szükségünk, külön e-mailt küldünk Önnek. Kérjük, ellenőrizze a postafiók spam / junk mappáját. Ezenkívül a hivatkozás segítségével követheti igénylésének előrehaladását a visszaigazoló e-mailben megadott követelésazonosító megadásával.

     

    12. Problémáim vannak, amikor megpróbálom regisztrálni ezt a promóciót, hova fordulhatok?

    Kérjük, lépjen kapcsolatba támogatási vonalunkkal ezen a linken keresztül, hogy segítséget tudjunk nyújtani a követelés benyújtásában, vagy bármilyen esetleges probléma megoldásában.

     

    13. Mi történik a személyes adataimmal?

    Az ügyfélinformációk használatára vonatkozó irányelveinket az alábbi linken tekintheti meg.