Cikk azonosítója : 00223170 / Utoljára módosítva: : 27/06/2019

Adathelyreállítási szolgáltatás

Jelen cikk érintett termékei és kategóriái

Problémát észlel a hordozóval? Véletlen adatvesztés lépett fel?A Sony ingyenes adathelyreállítási szolgáltatása

Forduljon a Sony-hoz segítségért. Mivel tudjuk, hogy a tartalom mennyire fontos a szakembereknek, mi a Sony-nál elkötelezetten dolgozunk azon, hogy az Ön tartalmait biztonságosan kezeljük. Amennyiben problémája van, vegye igénybe a hibás termékekkel foglalkozó vagy adathelyreállítási szolgáltatásunkat.

 

Hogyan működik a hibás termékekkel foglalkozó és adathelyreállítási szolgáltatásunk?
 

  1. Garancia: Ellenőrizze, hogy a termékre érvényes-e még a garancia – ha bizonytalan, vegye fel a kapcsolatot a viszonteladóval vagy szaküzlettel.
     
  2. ​​Írjon e-mailt ügyfél-információs központunknak (CIC) a fennálló probléma részletes leírásával. Az e-mailbe mindenképp írja bele, melyik országban él.
    A CIC csapata lépésről lépésre fog segíteni Önnek a problémamegoldás folyamatában. Vegye fel velünk a kapcsolatot itt. 
    Tipp: Minden termékigény esetén szükségünk van egy eredeti igazolásra a vásárlásról (számla/nyugta), így időt takaríthat meg, ha azt beszkenneli és csatolja az e-mailhez.
     
  3. Csere és helyreállítás: A Sony kicseréli a garanciális termékeket, szakértői csapatunk pedig megpróbálja helyreállítani az adatokat. Minden lehetséges rendszert és technológiát felhasználunk, hiszen így van a legnagyobb esélyünk helyreállítani az elveszett tartalmakat. Azonban az adathelyreállítást nem tudjuk garantálni.
    Hadd magyarázzuk el a folyamatot: 

    1. Ön elküldi nekünk a visszaállítani kívánt kártyát/eszközt. 

    2. Szakértőink megpróbálják helyreállítani a kártya/eszköz adatait. 

    3. Ha az adathelyreállítás sikeres volt, a kártyát/eszközt átvizsgáljuk a lehetséges problémák azonosítása érdekében. 
      Ha az elemzés pozitív eredménnyel zárul, szakembereink visszatöltik az adatokat az eredeti, működő kártyára/eszközre.

    4. Ha a kártya/eszköz nem működik, a helyreállított adatokat egy új kártyára helyezzük. 

    5. Ha az adathelyreállítás nem sikerül, értesítjük, hogy közösen dönthessünk a lehetséges lépésekről. Például előfordulhat, hogy Ön különböző lehetőségeket szeretne kipróbálni. Például folytathatjuk a kártya/eszköz tesztelését, vagy vissza is küldhetjük azt,
      érintetlenül. 

    6. Beleegyezésével teljes tesztelést futtathatunk a kártyán/eszközön: a diagnosztika lefuttatása után alapállapotba fogjuk állítani a kártya/eszköz memóriacelláit. Ez azonban azt is jelenti, hogy nem lesz több lehetőség az adathelyreállításra.
       

 

Mennyibe kerül a szolgáltatás? 

Az adathelyreállítási szolgáltatásnál Ön felel a termék szállításának költségeiért a Sony belgiumi központjába. A Sony minden más költséget áll: a termék cseréjét, az adathelyreállítást és a visszaküldést. 

 

Mely termékek esetén vehető igénybe az adathelyreállítási szolgáltatás?

  • Hordozható tároló: Az adathelyreállítás csak akkor lehetséges, ha az alap (belső) HDD rendben van.
  • Professzionális RAID: Az adathelyreállítás csak akkor lehetséges, ha az alap (belső) HDD rendben van, és „RAID1” konfiguráció van beállítva. 
 
KategóriaHordozható tárolóProfesszionális RAIDProfesszionális SSDXQD G sorozatXQD M sorozat
ModellnévPSZ-HA1PSZ-RA4TSV-GS48QD-G32EQD-M32A
PSZ-HA2PSZ-RA6TSV-GS96QD-G64EQD-M64A
PSZ-HC1TPSZ-RA8TSV-MGS50QD-G120FQD-M128A
PSZ-HC2TPSZ-RA12TSV-MGS1TQD-G240F 
PSZ-HB1T SV-MGS2T  
PSZ-HB2T    

 

KategóriaSxS PRO+SxS-1CFastSDKülső SSD
ModellnévSBP-64ESBS-32G1CCAT-G32SF-G32SL-EG2
SBP-128ESBS-64G1CCAT-G64SF-G64SF-EG5
SBP-256ESBS-128G1CCAT-G128SF-G128SL-EG1
   SF-G32T 
   SF-G64T 
   SF-G128T