Cikk azonosítója : 00192104 / Utoljára módosítva: : 08/01/2018

Az alkalmazások átmenetileg nem jelennek meg, vagy nem működnek bizonyos Sony Bravia tv-készülékeken (XE70, WE6 és WE75 sorozat) – 2017. november 17.

Jelen cikk érintett termékei és kategóriái

Tudomásunk van róla, hogy a felhasználóknak nehézségei támadhatnak számos igény szerinti videóletöltő- vagy más internetszolgáltató alkalmazás megjelenítésével és az azokhoz való hozzáféréssel.*

Átmeneti megoldásként törölje személyes adatait. Ezt a következő helyen teheti meg: [Settings] (Beállítások) > [Customer support] (Ügyféltámogatás) > [Initialise personal information] (Személyes adatok törlése).

Amennyiben a fenti lépések nem vezetnek eredményre, javasoljuk a tv-készülék gyári beállításokra való visszaállítását: [Settings] (Beállítások) > [Customer support] (Ügyféltámogatás) > [Factory settings] (Gyári beállítások). Vegye figyelembe,hogya visszaállítási folyamat elvégzését követően a kezdeti beállítási képernyő jelenik meg.

Mérnökeink vizsgálják a hiba okát, és egy szoftverfrissítés formájában maradandó megoldást fognak biztosítani rá a közeljövőben.

A legújabb fejleményekről való könnyebb tájékozódás érdekében javasoljuk, hogy tegye ezt a lapot könyvjelzői közé. Másik lehetőségként hozzáadhatja modelljét a Support by Sony mobilalkalmazáshoz, hogy így azonnali termékértesítést kapjon.

Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.

MEGJEGYZÉS: Jelenleg csak korlátozott számú felhasználót érint ez a probléma. Amennyiben alkalmazásai továbbra is működnek, hagyja figyelmen kívül ezt a közleményt.*