Cikk azonosítója : 00175895 / Utoljára módosítva: : 29/10/2018

Fényképészeti felszerelés pénzvisszatérítési promóció

Jelen cikk érintett termékei és kategóriái

 

Fényképészeti felszerelés pénzvisszatérítési promóció

 

1.    Hogyan vehetek részt a promócióban?

 

1.    lépés

 

A pénzvisszatérítési promócióban való részvételhez vásároljon 2018. november 01. és 2019. január 31. között az akcióban részt vevő Partnereink termékei közül.

2.    lépés

 

Nyissa meg a kampány weboldalát és kattintson az „Igénylés” gombra a regisztrációhoz. Az igényeket csak az érintett termék (ek) megvásárlását követő 30. (harmincadik) nap után lehet benyújtani.

 

Megjegyzés: Az igényléseket 2018. december 01. és 2019. március 31. között kell benyújtania.

 

3.    lépés

 

Jelentkezzen be vagy hozzon létre egy MySony fiókot, és töltse ki a kampány formanyomtatványát a következő adatok megadásával:

 

·         A termére vonatkozó információk: modell, szériaszám, vásárlás dátuma és a kiskereskedés neve

·         A személyes adatai: név, email cím, lakcím, banki adatok és telefonszám

·         A vásárlási bizonylat

·         Egy fénykép a szériaszámról

 

Miután megadta ezeket az adatokat, kérjük kattintson a „Küldés” gombra.

4.    lépés

 

Miután elküldte a digitális formanyomtatványt, átirányítjuk egy visszaigazoló oldalra, valamint egy emailt is küldünk, mely tartalmazza a 8 számjegyű regisztrációs kódját. Ha a kampánnyal kapcsolatban bármilyen további kérdése felmerülne, ez a kód egyben referencia számként is használható.

 

5.    lépés

Ha igénylése megfelel a promóció felhasználási feltételeinek, a megállapított pénzösszeget az igényléstől számított 28 napon belül visszafizetjük. Ha ellenőrizni szeretné a pénzvisszafizetés igénylésének státuszát, kérjük, kattintson a „Az igénylés állapotának megtekintése” menüre a kampány weboldalán.

 

2.    Miért kell bizonyítékot küldeni a vásárlásról?

Azért, hogy ellenőrizni tudjuk, hogy vásárlása egyezik a promóció felhasználási feltételeivel.

 

 

 

 

3.    Miért kell elküldenem a vásárolt modell nevét és szériaszámát?

Kevesebb papírmunkával jár, és segítségével egyszerűen visszakereshető az ön promócióra való jogosultsága is.
 

 

4.    Miért nem ismeri fel a weboldal a szériaszámot?

Először is ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a számot, ha a szám megfelelő, előfordulhat, hogy a modell nem támogatott a promócióban.

 

5.    Kaptam egy üzenetet, hogy az igénylésem hiányos. Ilyenkor mi a teendő?

Kérjük, amint teheti, küldje el a hiányzó információt, hogy megerősíthessük a promócióban való részvételét. Amennyiben 10 napon belül nem válaszol, sajnos nem tudjuk garantálni, hogy vissza tudjuk fizetni az összeget.

 

6.    A terméket Magyarországon vásároltam, de nincs bankszámlám az országban. Így is részt vehetek a promócióban?

Sajnos, csak azok a ügyfelek vehetnek részt a promócióban, akik magyarországi bankszámlával rendelkeznek és a terméket is Magyarországon vásárolták. A sikeresnek elbírált pénzvisszafizetések banki átutalással történnek, kizárólag magyarországi pénzügyi intézmények által működtetett fiókokba.

 

7.    A vásárlási bizonylatot (és a többi dokumentumot) a helyi kereskedelmi egység által megadott postai címre küldtem és még nem kaptam visszajelzést. 

Sajnos, a postai úton küldött igényléseket nem tudjuk elfogadni. Kérjük jelentkezzen be a weboldalon és ott adja meg a szükséges információkat. (3. lépés)

 

8.    Elküldtem három termékre a pénzvisszafizetési igényem, de csak egy esetben lettem jogosult. Ez hogyan lehetséges?

Minden igénylést külön kell benyújtani a weboldalon. A sikeres igénylések végén, lehetősége lesz egy új igénylést leadni. Ehhez, kérjük kattintson a „További termék igénylése” gombra.

 

Megjegyzés: Maximum három termékre lehet igénylést kérni. (Egy igényléskor egy termékre.)

Minden további felmerül kérdéssel, kérjük keressen bennünket ezen a weboldalon!