Cikk azonosítója : 00121192 / Utoljára módosítva: : 12/07/2018

Vásároljon egy Sony Android TV-t és regisztráljon egy Xperia™ E4 telefonért GYIK

Jelen cikk érintett termékei és kategóriái

Tartalom

  1. Hogy működik a promóció?
  2. Mennyi ideig tart a promóció?
  3. Mindenképp kapok egy Xperia™ E4 telefont?
  4. Hol találom a modell nevét, a sorozatszámát vagy a készülék EAN kódját?
  5. Melyik Sony Android TV-k vesznek részt a promócióban?
  6. Hogy tudok jelentkezni a promócióra?
  7. Hol találom a sorozatszámot?
  8. Hol találom a készülék azonosítóját?
  9. Beléptem a promócióba, de azt az üzenetet kaptam, hogy nincs több Xperia™ E4
  10. Mi történik a megerősítés után, ami szerint Xperia™ E4-et fogok kapni?
  11. Miért kell igazolnom a vásárlásomat?
  12. Miért kell rögzítenem a készülékem modell nevét és a gyári számot?
  13. Kitöltöttem a vásárlás dátumát, de a weboldal szerint nem vagyok jogosult a részvételre
  14. A weboldal szerint a gyári szám és a készülék típusa nem egyezik. Mit jelent ez? 
  15. A weboldal nem ismeri fel a gyári számot 
  16. A weboldal nem ismeri fel a készülék típusát 
  17. A weboldal szerint valami gond van a beszerzés dátumával 
  18. Kaptam egy üzenetet, miszerint a kérelmem nincs kész. Mit kell tennem? 
  19. Megkaptam az Xperia™ E4-et, de sérült vagy nem megfelelően működik 
  20. 2 TV-t vettem. Jelentkezhetek kétszer? 

1. Hogy működik a promóció?
Amennyiben 2015. május 20 - szeptember 30. között vásárol a promócióban résztvevő lentebb látható Sony Android TV-k közül, igényelhet egy Xperia™ E4-et. Ehhez csak regisztrálnia kell online a  oldalon, és elfogadnia a promóció feltételeit. Az Xperia™ E4 igényléséhez el kell küldenie számunkra a vásárlást igazoló bizonylatot, így kérjük, őrizze meg biztonságban. Promócióban résztvevő termékek, az 5. pontban.

A Promócióban csak azok a 18 év fölötti személyek vehetnek részt, akik vásárolnak egy új, a Promócióban szereplő Sony terméket Magyarországon, a promócióban résztvevő hálózatok valamelyikében. A Promóció kizárólag a promóciós készlet erejéig érvényes a kijelölt üzletekben.

Résztvevő hálózatok: Sony Center, Media Markt, Euronics, Extreme Digital, Magyar Telekom, Expert

2. Mennyi ideig tart a promóció?
2015. július 1 - október 14. között regisztrálhat, amennyiben 2015. május 20 - szeptember 30. között vásárolt a promócióra jogosult televíziókból. Fenntartjuk a jogot a promóció beszüntetésére, amennyiben elfogynak a rendelkezésre álló Xperia™ E4 készülékek.

3. Mindenképp kapok egy Xperia™ E4 telefont?
Korlátozott számú Xperia™ E4 készülékünk van, ezért a raktárkészlet erejéig tudunk biztosítani. Lépjen be a promócióba minél hamarabb, hogy semmiképp ne maradjon le.

4. Hol találom a modell nevét, a sorozatszámát vagy a készülék EAN kódját?
A modell nevét és sorozatszámát a következő három hely egyikén találja:

  • A TV hátulján
    Image
  • A dobozon
    Image
    Image
  • A TV menüjében

5. Melyik Sony Android TV-k vesznek részt a promócióban?
Az alábbi Sony Android TV modellek vesznek részt a promócióban:

KD55X8505CBAEP KDL50W805CBAEP
KD55X8507CSAEP KDL50W807CSAEP
KD55X8508CBAEP KDL50W808CBAEP
KD55X8509CBAEP KDL50W809CBAEP
KD55X9005CBAEP KDL55W755CBAEP
KD55X9305CBAEP KDL55W756CSAEP
KD65X8505CBAEP KDL55W805CBAEP
KD65X8507CSAEP KDL55W807CSAEP
KD65X8508CBAEP KDL55W808CBAEP
KD65X8509CBAEP KDL55W809CBAEP
KD65X9005CBAEP KDL65W855CBAEP
KD65X9305CBAEP KDL65W857CSAEP
KD75X8505CBAEP KDL65W858CBAEP
KDL50W755CBAEP KDL65W859CBAEP
KDL50W756CSAEP KDL75W855CBAEP
KD55S8505CBAEP KD65S8505CBAEP
KD55S8005CBAEP KD65S8005CBAEP
KD55X8005CBAEP KD75X9105CBAEP

6. Hogy tudok jelentkezni a promócióra?

○ 2015. május 20 - szeptember 30. között vásároljon a promócióban résztvevő TV modellekből Promócióban résztvevő termékek.
○ Igényelje az Xperia™ E4-et honlapunkon 2015. október 14. éjféligwww.sony.hu/regisztracio oldalon 
Fogadja el a szerződési feltételeket
○ Regisztráljon a promócióra a honlapunkon
○ Győződjön meg róla, hogy a modell név és sorozatszám megfelelő
Hol találom a modell nevét, a sorozatszámát vagy a készülék EAN kódját?

○ 
Töltse fel honlapunkra a vásárlást igazoló blokkot

További információkért, kérjük olvassa el az akció szabályzatát.

www.sony.hu/regisztracio oldalon tud regisztrálni.

7. Hol találom a sorozatszámot?
Hol találom a modell nevét, a sorozatszámát vagy a készülék EAN kódját?

8. Hol találom a készülék azonosítóját?
Hol találom a modell nevét, a sorozatszámát vagy a készülék EAN kódját?

9. Beléptem a promócióba, de azt az üzenetet kaptam, hogy nincs több Xperia™ E4.
Korlátozott számú Xperia készülék állt rendelkezésre, és a promócióra szánt készlet sajnos elfogyott. További információkért, kérjük olvassa el az akció szabályzatát.

10. Mi történik a megerősítés után, ami szerint Xperia™ E4-et fogok kapni?
Szükségünk van a vásárlást igazoló bizonylat másolatára az Ön címével együtt, hogy el tudjuk küldeni a készüléket.

○ Töltsön fel egy fotót a bizonylatról, vagy szkennelje be

Leellenőrizzük és jóváhagyjuk a bizonylatot, majd előkészítjük szállításra Önnek az Xperia™ E4-et. Ez kb. négy hetet vesz igénybe a dokumentumok érvényesítését követően.

11. Miért kell igazolnom a vásárlásomat?
Azért van szükségünk a vásárlást igazoló bizonylatra, hogy ellenőrizhessük jogosultságát a promócióban való részvételre.

12. Miért kell rögzítenem a készülékem modell nevét és a gyári számot?
Ezáltal nincs szükség papírmunkára, hiszen a készüléke azonosítójával és a gyári számmal ellenőrizni tudjuk a promócióban való részvételre való jogosultságát. Megnézheti, hol találja a készülék azonosítóját és sorozatszámát az alábbi linken: Hol találom a modell nevét, a sorozatszámát vagy a készülék EAN kódját?

13. Kitöltöttem a vásárlás dátumát, de a weboldal szerint nem vagyok jogosult a részvételre
A TV-je valószínűleg olyan modell, amely nem vesz részt a promóciónkban. A promóció csak bizonyos TV-modellekre érvényes, amit 2015. május 20 - szeptember 30. között vásároltak a Sony Center, Media Markt, Euronics, Extreme Digital, Expert vagy Telekom üzletekben. A modell nevét megtalálja a TV hátulján vagy a dobozon. Ellenőrizze, hogy melyik modellek vesznek részt az akciónkban.

14. A weboldal szerint a gyári szám és a készülék típusa nem egyezik. Mit jelent ez? 
Ez azért lehet, mert valamit elronthatott a sorozatszám és a készülék típusának begépelésekor. Nézze meg, hol találja a sorozatszámot vagy hol találja a készülék azonosítóját. Hol találom a modell nevét, a sorozatszámát vagy a készülék EAN kódját?

Ha biztos benne, hogy helyesen gépelte be a gyári számot és a készülék azonosítóját, a modell valószínűleg nem vesz részt a promócióban.

15. A weboldal nem ismeri fel a gyári számot
Ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a gyári számot. Hol találom a modell nevét, a sorozatszámát vagy a készülék EAN kódját? Ha biztos benne, hogy helyesen gépelte be, a modell valószínűleg nem vesz részt a promócióban.

16. A weboldal nem ismeri fel a készülék típusát
Ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a készülék típusát. Hol találom a modell nevét, a sorozatszámát vagy a készülék EAN kódját?

17. A weboldal szerint valami gond van a beszerzés dátumával
A promócióban való részvételhez a TV-t 2015. május 20 - szeptember 30. között kell megvásárolni.

18. Kaptam egy üzenetet, miszerint a kérelmem nincs kész. Mit kell tennem?
Kérjük, küldje el az üzenetben kért információt minél hamarabb, hogy elküldhessük Önnek az Xperia™ E4-et. Ha 10 napon belül nem válaszol, nem tudjuk garantálni, hogy megkapja az Xperia™ E4-et.

19. Megkaptam az Xperia™ E4-et, de sérült vagy nem megfelelően működik
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot támogatói csapatunkkal. Küldünk egy cserekészüléket, amennyiben:

○ A kézhezvételtől számított 48 órán belül jelzi számunkra, hogy az Xperia™ E4 megsérült szállítás közben. A 48 órát attól az időponttól kezdjük számolni, ami a futártól kapott hivatalos dokumentumon szerepel, mint kézbesítési dátum.

○ Visszacsomagolja az Xperia E4-et eredeti dobozába, és úgy küldi vissza számunkra.

○ Minden tartozékot, kézikönyvet és adatlemezt (ha van) visszaküld számunkra, melyek a dobozban voltak.

Ha ezek a feltételek nem teljesülnek, fenntartjuk a jogot, hogy visszaküldjük Önnek a sérült terméket. Saját költségén megjavíttathatja erre jogosult szervizben. A javításhoz lépjen kapcsolatba a Sony Mobile támogatói csapatával.

20. 2 TV-t vettem. Jelentkezhetek kétszer?
Igen. Minden jogosult TV-vásárlással egy jelentkezésre jogosult. Ettől függetlenül kétszer kell regisztrálni a honlapunkon.