A headset jellemzői miatt a lejátszó és a bal oldali egység közötti átvitel elsőbbséget élvez, ezért előfordulhat, hogy a jobb oldali egység hangja elnémul vagy szakadozik.
MEGJEGYZÉS: Ha hívásokhoz használja az egységet, a hangot csak a headset bal oldali egységében fogja hallani.
Ellenőrizze a következőket és próbálja ki a megfelelő megoldásokat:
Olyan környezetben, ahol Wi-Fi, mikrohullámú sütő, vezeték nélküli telefonok vagy más, 2,4 GHz-es frekvenciájú rádióhullámokat sugárzó eszközök vannak, a problémát megoldhatja, ha a Priority on Stable Connection (stabil csatlakozás prioritásként) módot választja a headseten.
MEGJEGYZÉS: iPhone, iPad vagy más Bluetooth® AAC kodekkel kompatibilis eszközök esetén mindig a Priority on Sound Quality (hangminőséget prioritásként) módot választja .
A hangminőség beállításánál állítsa be a Priority on stable connection (stabil csatlakozás prioritásként) módot:
Okostelefonoknál
Amikor okostelefont használ, állítsa be a módot az erre a célra készült Headphones Connect alkalmazással.
1. Telepítse a Headphones Connect alkalmazást a Google Playről.
2. Csatlakoztassa a headsetet az okostelefonhoz, majd indítsa el a Headphones Connect alkalmazást, és módosítsa a beállításokat.
Walkman esetén:
1. Válassza a Settings (Beállítások) lehetőséget.
2. Válassza ki a Bluetooth/audioeszköz csatlakoztatásának beállításait
3. Válassza ki a vezeték nélküli lejátszási minőséget
4. Állítsa be a Priority on SBC-csatlakozást.
5. Headset csatlakoztatásának újraindítása
1. Indítsa újra a headsetet, majd csatlakoztassa a lejátszóhoz.
2. Kapcsolja KI a készüléket.
Tartsa lenyomva a bal oldali egységen található gombot (kb. 2 másodpercig), amíg a kék jelzőfény villogni nem kezd. A jobb oldali egység ekkor kikapcsol. Mindkét egység automatikusan kikapcsol, amikor a töltőtokba helyezi azokat.
3. Kapcsolja BE a készüléket.
Tartsa lenyomva a bal és jobb oldali egységen lévő gombokat (kb. 2 mp), amíg a kék fény villogni kezd.
4. Csatlakoztassa a lejátszóhoz, és ellenőrizze a headset hangját.