Támogatás

Hírek és figyelmeztetések

Windows 10-információk – augusztus 19-ji közlemény

Jelenleg teszteljük a Sony termékek működését a Windows 10 rendszerrel, és folyamatosan tesszük közzé a kompatibilitási információkat.

További információk

TV stuck in a rebooting loop

You may be experiencing a rebooting loop on your TV after a new firmware has been installed. This is affecting only internet-enabled TVs from 2014.

További információk

CMT-SX7 és CMT-SX7B otthoni hangrendszer: zajjal, hangerővel vagy magassugárzóval kapcsolatos problémák

Egyes CMT-SX7 és CMT-SX7B egységeket érinthetnek egy elektronikus alkatrésszel kapcsolatos hibajelenségek. Töltse le a legújabb szoftverünket az esetleges problémák elkerülése érdekében.

További információk
Segítsen javítani támogatási folyamatainkat!

Folyamatosan javítani szeretnénk támogatási metódusainkon. Ossza meg velünk tapasztalatait: a lenti csúszka segítségével tudathatja velünk, mennyire találta hasznosnak az információt ezen az oldalon:

értéktelen voltértékes volt
Mondja el!
Szeretne megjegyzéseket hozzáadni?

Ne feledje, hogy ez nem egy kapcsolatfelvételi űrlap. Nem tudunk válaszolni, még akkor sem, ha telefonszámot vagy e-mail címet ad meg. Ha kapcsolatba szeretne lépni a Sony-val, kérjük, használja a Kapcsolat című részt.

Visszajelzés küldése

A fennmaradó karakterek száma:: 140

Köszönjük az értékes visszajelzését.

Ezt a tartalmat rendszeresen ellenőrizzük, hogy folyamatosan javítsuk a szolgáltatásainkat.

Terméktámogatás
Forduljon a terméktámogatáshoz.
Terméktámogatás

Lépjen velünk kapcsolatba, és örömmel nyújtunk támogatást bármely Sony készülékéhez.

Közösségi támogatásA támogatás elérhetősége