Skip navigation

Currently Being Moderated

groene balk bovenaan in scherm

Téma létrehozásának ideje: May 27, 2012 5:37 AM , utolsó válasz ideje: May 30, 2012 6:30 PM

ezen a helyen: VAIO notebooks en desktop PC's > Notebooks
1 bejegyzés a következő időpont óta:
Apr 28, 2012

als ik op toutube filmpjes bekijk met de beeldkwaliteit ingesteld op 360p verschijnt er bovenaan een groene horizontale balk en is voor de rest van het (video)scherm de kleur ook een beetje naar beneden geschoven tov de figuren. geen probleem , met een andere instelling van de beeldkwaliteit (240p of 480p) is die balk weg. maar k heb het ook als ik online live tv kijk via yelo(telenet) en daar is het helaas niet mogelijk om de beeldkwaliteit aan te passen.

weet er iemand hier een oplossing voor?

sony vaio vpcej3a4e  1 maand oud

• 1 bejegyzés a következő időpont óta:
    May 28, 2012
    Létrehozás ideje May 28, 2012 3:31 PM

heb mijne net 2 dagen en heb zelfde probleem op youtube en tijdens andere online films zoals south park.

het scherm verkleurd en is in meerdere lagen en er is een groene rand bovenaan.

dit gebeurt zonder ik iets aanklik. de ene keer gaat het goed en dan springt het vanzelf terug zo.

had hier graag een oplossing voor anders ga ik volgende week meteen terug voor een andere of geld terug.

• -Tycho- 510 bejegyzés a következő időpont óta:
    May 13, 2011
    Létrehozás ideje May 30, 2012 6:30 PM

Beste dehert73 en crapzkaterke,

Welkom op het Sony Forum!    

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat
    iedereen hier iets van kan leren. Indien u vind dat uw vraag onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen. 

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,     

- Tycho -
    Forum Moderator

Ossza meg